sesli panelci sesli chat

کاربران پست الکترونیکی و اتصال تلفنی به شبکه دانشگاه (13 پرسش) :

1 - در سرویس پست الکترونیکی دانشگاه امکان Block کردن و یا برگشت دادن یک یا چند آدرس خاص به چه صورت می باشد؟

پاسخ : در صورتی که کاربر تمایل داشته باشد از یک یا چند آدرس خاص نامه دریافت ننماید و یا برگشت داده شود لازم است به صورت زیر اقدام نماید:

ابتدا از قسمت options در بالای صفحه پست الکترونیکی Message Filters در انتهای صفحه را باز کرده و سپس دکمه Add a New Rule را کلیک نمایید. قسمت Header را به گزینه Address تغییر دهید.سپس قسمت To:Or Cc را به From تغییر دهید. سپس در کارد مقابل Contains آدرس مورد نظر را بنویسید.سپس در صورتی که گزینه Reject, sending this excuse to the sender را انتخاب نمایید هر نامه ای که از آن آدرس به آدرس شما ارسال شود برگشت داده می شود و در صورتی که گزینه Move message into را انتخاب نمایید و گزینه Trash را انتخاب نمایید هر نامه ای که از آدرس مذکور ارسال شود به Trash منتقل خواهد شد.

 

2 - در سرویس پست الکترونیکی دانشگاه امکان forwarding به آدرس پست الکترونیکی دیگر به چه صورتی می باشد؟

پاسخ : 1. در صورتی که کاربر نیاز داشته باشد تمامی email های خود به آدرس دیگری ارسال نماید از طریق مراحل زیر لازم است اقدام نماید:

ابتدا از قسمت options در بالای صفحه پست الکترونیکی Message Filters در انتهای صفحه را باز کرده و سپس دکمه Add a New Rule را کلیک نمایید.در این قسمت Header را به گزینه All (All Messages) تغییر دهید.سپس در قسمت Action گزینه Redirect to the following email address: را کلیک نموده و در کادر زیرین آن آدرس پست الکترونیکی مورد نظر را وارد نمایید.در صورتی که کاربر بخواهد یک کپی از نامه ها در این پست الکترونیکی هم باقی بماند گزینه Keep a local copy as well تغییر نمی یابدو در غیر این صورت علامت آن را بردارید.سپس دکمه Add a New Rule را کلیک نمایید.

2. در حالت دوم در صورتی کاربر نیاز داشته باشد که یک یا چند email از آدرس های خاص به آدرس دیگری منتقل شود از طریق مراحل زیر لازم است اقدام نماید: ابتدا از قسمت options در بالای صفحه پست الکترونیکی Message Filters در انتهای صفحه را باز کرده و سپس دکمه Add a New Rule را کلیک نمایید.قسمت Header را به گزینه Address تغییر دهید.سپس قسمت To:Or Cc را به From تغییر دهید. سپس در قسمت Action گزینه Redirect to the following email address: را کلیک نموده و در کادر زیرین آن آدرس پست الکترونیکی مورد نظر را وارد نمایید. سپس دکمه Add a New Rule را کلیک نمایید.

 

3 - چگونه نام و نام خانوادگی به صورت کامل در Inbox گیرنده مشاهده شود؟

پاسخ : برای نمایش نام و نام خانوادگی به صورت کامل لازم است ابتدا از قسمت options در بالای صفحه پست الکترونیکی را کلیک نمایید سپس در قسمت Personal Information نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل در قسمت Full Name بنویسید و سپس دکمه Submit را کلیک نمایید.در این صورت گیرنده نام ونام خانوادگی شما را به صورت کامل مشاهده خواهد نمود.

 

4 - چه کسانی مجاز به دریافت نام کاربری و کلمه عبور جهت اتصال تلفنی به شبکه دانشگاه و پست الکترونیکی می باشند؟

پاسخ : دانشجویان مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد می توانند از هر دو سرویس استفاده نمایند ولی دانشجویان مقطع کارشناسی فقط می توانند از سرویس پست الکترونیکی دانشگاه استفاده نمایند و امکان استفاده از Dialup را ندارند.

 

5 - ثبت نام و دریافت نام کاربری و کلمه عبور پست الکترونیکی و اتصال تلفنی به شبکه دانشگاه به چه صورت است؟

پاسخ : جهت ثبت نام کاربران مسیر زیر را دنبال نمایند:

وب سایت دانشگاه تهران(ut.ac.ir) _ خدمات رایانه ای _ خدمات ویژه اعضاء _ ثبت نام سرویس های شبکه، فرم های مربوطه را پر نمایند و یا از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

http://utserv2.ut.ac.ir/register

لازم به توضیح است که کاربران ابتدا لازم است پست الکترونیکی را فعال نمایند و پس از تایید مدیر سیستم می توانند برای فعال سازی سرویس اتصال تلفنی اقدام نمایند.

 

6 - آیا جهت دریافت نام کاربری و کلمه عبور نامه ای ارسال می گردد؟

پاسخ : خیر، پس از انتخاب نام و کلمه عبور کاربر تأیید و یا عدم تأیید به آدرس پست الکترونیکی دوم ثبت شده در فرم ثبت نام ارسال خواهد شد.

 

7 - نام کاربری فرد متقاضی به چه نحوی می باشد؟

پاسخ : نام پیشنهادی باید حداقل 4 و حداکثر 12 حرف و از بین حروف 9-0، a-z، (.)، (_) انتخاب شود و متناسب با نام خانوادگی انگلیسی و یا ترکیب نام و نام خانوادگی انگلیسی متقاضی باشد.

برای مثال:

hoda.ahmadian

h_ahmadian

h.ahmadian

ahmadian88

 

8 - درخواست کارشناسان دانشگاه جهت دریافت پست الکترونیکی به چه صورت می باشد؟

پاسخ : کارشناسان دانشگاه جهت دریافت پست الکترونیکی می بایست نامه ای از طریق اتوماسیون با امضاء مسئول مستقیم به مرکز انفورماتیک دانشگاه ارسال نمایند و سپس فرم درخواست عضویت را تکمیل نمایند.

 

9 - در صورت فراموش کردن کلمه عبور چگونه می توان به آن دسترسی داشت؟

پاسخ : در صورت فراموش کردن کلمه عبور باید از طریق وب سایت سایت دانشگاه تهران(ut.ac.ir) - خدمات رایانه ای - خدمات ویژه اعضاء - پست الکترونیکی - Forgot Password (و یا از طریق لینک https://utserv2.ut.ac.ir/register/forgot_password.php ) - درقسمت پست الکترونیکی خواسته شده کاربر می بایست پست الکترونیکی دوم ثبت شده در فرم ثبت نام را قید نماید. سپس لینک تغییر رمز عبور به آدرس وارد شده ارسال می گردد . کاربر لازم است در پست الکترونیکی دوم خود نامه ای که از Admin ارسال شده را باز نماید و لینک ارسالی را جهت تغییر کلمه عبور کلیک نماید.

 

10 - آیا نام کاربری و کلمه عبور پست الکترونیکی و سرویس اتصال تلفنی به شبکه دانشگاه تهران با هم مرتبط است ؟

پاسخ : پست الکترونیکی و سرویس اتصال تلفنی به شبکه د انشگاه با یکدیگر مرتبط هستند بنابراین نام کاربری و کلمه عبور هردو یکسان می باشد.

 

11 - در صورت استفاده از فضای مجاز در سرویس پست الکترونیکی (quota) امکان حذف نامه ها وجود ندارد.جهت رفع این مشکل چه باید کرد؟

پاسخ : جهت رفع این مشکل ابتدا قسمت options در پست الکترونیکی را کلیک نمایید سپس Preferences Folder را کلیک نموده و در قسمت Trash Folder فیلد اول Do not use Trash انتخاب شود و بعد از آن دکمه submit در پایین صفحه را کلیک نمایید.بعد از حذف نامه ها و خالی شدن فضای quota این قسمت را به حالت اولیه (Trash)بر گردانید.

 

12 - آیا می توان نام کاربری پست الکترونیکی را تغییر داد؟

پاسخ : امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد.

 

13 - آیا پست الکترونیکی و سرویس اتصال تلفنی نیاز به تمدید سالیانه دارد؟

پاسخ : پست الکترونیکی برای دانشجویان تمای مقاطع پس از فارغ التحصیلی به دامنه alumni.ut.ac.ir منتقل شده و دائمی می باشد .سرویس اتصال تلفنی پس از فارغ التحصیلی قطع می گردد.

 

 

 

پرسش و پاسخ‌های آزمون زبان عمومی (4 پرسش) :

1 - نمره قبولی در آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران مورد تایید کدام یک از دانشگاه های ایران است؟

پاسخ : نمره قبولی در آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران مورد تایید اکثر دانشگاه های تهران و شهرستان ها می باشد.

 

2 - چند بار در سال آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران برگزار می شود؟

پاسخ : مرکز آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران جهت ایجاد تسهیلات برای داوطلبان آزمون دکتری تخصصی در طول سال 4 بار اقدام به برگزاری آزمون می نماید و تاریخ دقیق آنها در در وب سایت دانشگاه تهران درج می گردد.

 

3 - نمره قبولی در آزمون زبان عمومی چند است؟

پاسخ : نمره 60 از 100نمره قبولی در آزمون می باشد.

 

4 - منابع آزمون زبان عمومی کدامند؟

پاسخ : کتاب های آمادگی Toefl و IELTS

 

آدرس پستی :

ایران،  قم،  بلوار دانشگاه (کیلومتر 5 جاده قدیم تهران)،  پردیس فارابی دانشگاه تهران

  آدرس پست الکترونیکی: farabi@ut.ac.ir

  کد پستی : 3718117469

  صندوق پستی : 357

  شمـاره تلـفن مستقیم : 36166100 (025-0098)

istanbul escort sirinevler escort