sesli panelci sesli chat

محمد غفاری

رتبه علمى : استادیار

سال اخذ مدرک : 1394

از دانشگاه : دانشگاه اصفهان

رشته تحصیلی و گرایش آن : دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی)

Email : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

 

الف) سوابق تحصیلی

  • دکترای مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی) از دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان با معدل 18.25، عنوان رساله دکتری: تدوین مدل ارزش ویژه برند برای مقاصد گردشگری (شهر اصفهان به عنوان مورد مطالعه) (1394)

  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی) از دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان با معدل 17.31، عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد: گونه شناسی گردشگران داخلی سفر کرده به شهر اصفهان بر اساس انگیزه های سفر (1391)

  • کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه ارومیه با معدل 15.80 (1389)

ب) سوابق اجرایی

  • رئیس مرکز آموزش های آزاد پردیس فارابی دانشگاه تهران، از 1396-تاکنون

پ) زمینه های تخصصی

  1. رفتار مصرف کننده

  2. مدیریت برند

  3. مدیریت تبلیغات

  4. بازاریابی گردشگری

ت) افتخارات علمی

  • پذیرش استعداد درخشان در مقطع دکترای مدیریت بازرگانی-بازاریابی دانشگاه اصفهان (1391)

  • عضو بنیاد ملی نخبگان در قالب طرح سربازی (1393)

  • دانشجوی نمونه دانشگاه اصفهان (1393)

  • پژوهشگر برگزیده دانشگاه اصفهان (1394)

  • برنده جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان (1394)

  • جوان برگزیده جشنواره حضرت علی اکبر (ع) استان قم، (1397)

ث) سوابق تدریس در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور

  • رفتار مصرف کننده (کارشناسی ارشد)

  • بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته (کارشناسی ارشد)

  • مدیریت تبلیغات و برند (کارشناسی ارشد)

  • سمینار در مسائل بازاریابی (کارشناسی ارشد)

  • زبان تخصصی مدیریت (کارشناسی ارشد)

  • تحقیقات بازاریابی (کارشناسی ارشد)

  • بازاریابی بین المللی (کارشناسی ارشد)

  • بازاریابی تجاری و صنعتی (کارشناسی ارشد)

  • بازاریابی صنعتی و خدمات (کارشناسی ارشد)

  • رفتار مصرف کننده در گردشگری (کارشناسی ارشد)

  • تحلیل رفتار گردشگر و تعامل فرهنگی (کارشناسی ارشد)

  • سمینار در مسائل بازاریابی گردشگری (کارشناسی ارشد)

  • رفتار مصرف کننده (کارشناسی)

  • بازاریابی و مدیریت بازار (کارشناسی)

  • بازاریابی خدمات (کارشناسی)

  • بازاریابی بین المللی (کارشناسی)

  • زبان تخصصی مدیریت (کارشناسی)

ج) سوابق پروژه های تحقیقاتی

  1. عارضه یابی منابع انسانی شرکت مخابرات استان اصفهان: همکار

  2. تدوین مدل ارزش ویژه برند برای مقاصد گردشگری (شهر اصفهان به عنوان مورد مطالعه): مجری

  3. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب فروشگاه اتکا توسط مشتریان در شهر تهران: مجری

چ) سوابق پژوهشی

چ-1) تالیف و ترجمه کتاب:

  1. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، (1391)، بازاریابی ورزشی، انتشارات چهارباغ، چاپ دوم، (تالیف)

  2. رنجبریان، بهرام، امامی، علیرضا، غفاری، محمد، (1393)، رفتار مصرف کننده در گردشگری، انتشارات مهکامه، چاپ اول، (تالیف)

  3. غفاری، محمد، عزیزی، شهریار، (1396) بازاریابی بین المللی: با تاکید بر منطقه خاورمیانه، انتشارات مرکز تحقیقات و نوآوری سازمان اتکا، (ترجمه)، (دو جلدی)

  4. غفاری، محمد، کنجکاو منفرد، امیر رضا، (1397)، تحقیقات بازاریابی با رویکرد کمی، انتشارات دانشگاه یزد، (تالیف)

  5. غفاری، محمد، تمیمی، مسعود، (1397)، ارتباطات یکپارچه بازاریابی، انتشارات فوژان (تالیف)

چ-2) مقالات چاپ شده در مجلات علمی-پژوهشی داخلی :

  1. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، امامی، علیرضا، (1391)، شناسایی و تجزیه و تحلیل انگیزه های گردشگران خارجی جهت سفر به شهر اصفهان، مجله علمی-پژوهشی مطالعات و پژوهش های شهری و منطقه ای، 5 (17)، صص. 36-21

  2. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، تسلیمی بابلی، امین، (1391)، گونه شناسی ریسک های استنباط شده از سفرهای خارجی (مورد مطالعه: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان)، مجله علمی-پژوهشی پژوهش های راهبردی امنیت و نظم اجتماعی، 1 (3)، صص. 12-1

  3. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، (1391)، نقش جنسیت در استنباط از ریسک های سفر در بین گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان، مجله علمی-پژوهشی برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 1 (2)، صص. 112-95

  4. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، (1391)، ارزیابی نقش سن در استنباط از ریسک های سفرهای خارجی (گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان به عنوان مورد مطالعه)، مجله علمی-پژوهشی مطالعات جغرافیایی مناطق خشک، 3 (9)، صص. 31-19

  5. رنجبریان، بهرام, غفاری، محمد, تسلیمی بابلی، امین، (1392)، طبقه بندی ریسک های استنباط شده از سفرهای خارجی و ارتباط آن با تجربه سفرهای قبلی به عنوان ابزاری برای مدیریت و برنامه ریزی گردشگری شهری، مجله علمی-پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری، 1 (2)، صص. 74-65

  6. غفاری، محمد، ایران پناه، نصرالله، شهبازی، غلامرضا، (1392)، بررسی نقش تصویر گردشگران کنونی در ترغیب گردشگران آتی برای مسافرت به مقصد گردشگری شیراز، مجله علمی-پژوهشی برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 2 (5)، صص. 157-145

  7. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، (1392)، نقش ابعاد شخصیتی در استفاده از ارتباطات دهان به دهان در بین گردشگران خارجی سفر كرده به شهر اصفهان، مجله علمی-پژوهشی فضای گردشگری، 3 (9)، صص. 93-83

  8. نصر اصفهانی، علی، دهقانی اناری، فرشید، غفاری، محمد، (1392)، بررسی تأثیر ابعاد ساختار سازمانی بر مؤلفه های سرمایه فکری (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه اصفهان)، مجله علمی-پژوهشی چشم انداز مدیریت دولتی، دارای نامه پذیرش جهت چاپ

  9. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، (1393)، شناسایی ابعاد ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری، فصلنامه علمی-پژوهشی نگرش های نو در جغرافیای انسانی، 25 (14)، صص. 34-21

  10. رنجبریان، بهرام، فتحی، سعید، غفاری، محمد، (1393)، بخش بندی بازار گردشگری داخلی شهر اصفهان بر اساس انگیزه های سفر به عنوان ابزاری برای مدیریت گردشگری شهری، مجله علمی-پژوهشی علوم اجتماعی، 8 (25)، صص. 24-1

  11. غفاری، محمد، رضایی دولت آبادی، حسین، دهقانی اناری، فرشید، (1393)، تحلیل عوامل موثر بر وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری (گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان به عنوان مورد مطالعه)، مجله علمی-پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی، 12 (3)، صص. 568-551

  12. رجبانی، ندا، قلی پور، آرین، غفاری، محمد، (1393)، مطالعه ارتباط نهادینه سازی اخلاق با کیفیت زندگی کاری، رضایت شغلی و تعهد سازمانی، مجله علمی-پژوهشی مطالعات منابع انسانی، 4 (2)، صص. 41-25

  13. غفاری، محمد، رنجبریان، بهرام، فتحی، سعید، (1393)، ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر اصفهان)، مجله علمی-پژوهشی مدیریت بازرگانی، 6 (4)، صص. 866-845

  14. جعفرنژاد، احمد، رجبانی، ندا، غفاری، محمد، (1394)، بررسی رابطه برنامه ریزی منابع سازمانی و مدیریت زنجیره تامین، مجله علمی-پژوهشی مدیریت صنعتی، 10 (13)، صص. 92-73

  15. کاظمی، علی، غفاری، محمد، کنجکاو منفرد، امیررضا، تسلیمی بابلی، امین، (1394)، بررسی تاثیر احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگر (گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان به عنوان مورد مطالعه)، مجله علمی-پژوهشی برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 4 (12)، صص. 51-34

  16. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، تسلیمی بابلی، امین، (1395)، مقایسه انگیزه های زنان و مردان گردشگر از سفر به شهر اصفهان، دو فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری، 4 (7)، صص. 57-36

  17. جعفری، سید محمد باقر، غفاری، محمد، عباسی، احمد، (1396)، ارائه مدلی جهت تبیین عوامل مؤثر بر قصد گردشگران جهت سفر مجدد به مقصد گردشگری و توصیه آن به سایرین (مطالعه موردی: شهر مقدس قم)، دو فصلنامه علمی-پژوهشی جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای، دارای نامه پذیرش جهت چاپ

  18. رفیعی، الهام، غفاری، محمد، (1396)، تدوین مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر استفاده گردشگران خارجی از ارتباطات توصیه ای الکترونیکی در انتخاب شهر اصفهان به عنوان مقصد گردشگری، فصلنامه گردشگری علم و فرهنگ، سال پنجم، شماره نهم، صص. 30-11

  19. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، سلیمی بابلی، امین، (1396)، تبیین تأثیر ریسک‌های ادراک ‌شده گردشگر بر تمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگری با نقش میانجیگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، دارای نامه پذیرش جهت چاپ

  20. جعفری، سید محمد باقر، غفاری، محمد، عباسی، احمد، (1397)، شناسایی و مفهوم‌ پردازی کیفیت تجربه مذهبی گردشگر (مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر قم)، دو فصلنامه علمی-پژوهشی جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای، دوره 31، شماره 2، صص. 29-7

  21. غفاری، محمد، (1396)، تدوین چارچوبی برای سنجش کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری، مجله علمی-پژوهشی گردشگری و توسعه، سال ششم، شمارة چهارم، صص. 120- 106

  22. غفاری، محمد، نعمت پور، محمدعلی، عشریه، امید، (1396)، بررسی نقش شخصیت برند مقصد گردشگری در همخوانی خودپنداره گردشگر و تمایل به بازدید مجدد (مورد مطالعه: گردشگران خارجی بازدیدکننده از پل طبیعت در شهر تهران)، دو فصلنامه علمی-پژوهشی جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای، دارای نامه پذیرش جهت چاپ

  23. غفاری، محمد، کنجکاو منفرد، امیررضا، تسلیمی بابلی، امین، (1397)، بررسی تاثیر درگیری ذهنی گردشگران بر قصد بازدید مجدد از مقصد گردشگری با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: شهر یزد)، مجله مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی، دارای نامه پذیرش جهت چاپ

  24. غفاری، محمد، عباسی، احمد، کنجکاو منفرد، امیررضا، (1397)، نقش تجربه گردشگر در بهبود تصویر ذهنی مقصد گردشگری اصفهان، مجله علمی-پژوهشی گردشگری و توسعه، دوره 7، شماره 2، صص. 112-97

  25. غفاری، محمد، عباسی، احمد، کنجکاو منفرد، امیررضا، تسلیمی بابلی، امین، (1397)، مطالعه عوامل مؤثر بر بیادآوری برند مقصد گردشگری (شهر اصفهان به عنوان مورد مطالعه)، دو فصلنامه علمی-پژوهشی جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای، دارای نامه پذیرش جهت چاپ

  26. بابایی میبدی، حمید، کنجکاو منفرد، امیررضا، غفاری، محمد، کریمی میبدی، احسان، (1397)، بررسی نقش ارتباطات شفاهی در رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید با تاکید بر نقش هیجانات و هنجارهای اجتماعی، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین. دارای نامه پذیرش جهت چاپ

  27. غفاری، محمد، کنجکاو منفرد، امیررضا، عسکرنژاد نوری، باقر، (1397)، واکاوی نقش تصویر ذهنی گردشگران از برند بر شهرت مقصد گردشگری (شهر یزد به عنوان مورد مطالعه)، نشریه گردشگری شهری، دارای نامه پذیرش جهت چاپ

  28. غفاری، محمد، مام رمضانی، کیوان، (1397)، ارائه مدلی جهت تبیین تاثیر ارتباطات توصیه ای آنلاین بر قصد سفر به مقصد گردشگری ، دو فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری، دارای نامه پذیرش جهت چاپ

چ-3) مقالات چاپ شده در مجلات بین المللی (ISC، SCOPUS، ISI):

  1. Allameh, 1- Ranjbarian, B., Ghaffari, M., Emami, Alireza, (2011), Typology of Inbound Tourists who Visited Isfahan, Australian Journal of Basic and Applied Sciences, Vol. 5, No. 11, pp. 1404-1408

  2. Allameh, S. M., Mohamadi Sadr, M., Ghaffari. M., (2012), Studying the Relationship between Entrepreneurial Dimensions and Job Performance (The Case of University of Isfahan’s Employees), International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 2 (6), pp. 460-468

  3. Rezaei Dolatabadi, H., Ghaffari, M., Darabi, S., (2012), Studying the Impacts of Personality Traits on Organizational Citizenship Behavior (The Case of Personals of Medical University of Isfahan), Asian Journal of Business and Management Sciences, 1 (12), pp. 78-86

  4. Ghafari, M., Shahraki, K., Rajaby,M., Safanor,M., Taslimi Baboli, A., (2012), Studying Impact of Personality Traits on Critical Thinking Skills (The Case of Graduate Students of University of Isfahan) , Journal of Basic and Applied Scientific Research, Vol. 2, No. 7, pp. 6973-6978

  5. Forghani, M. H., Ghaffari, M., Shirangi, S. Y., Ghandehari, F., Emadzadeh, M. K., (2013), The role of personality traits in perfectionism orientation (Isfahan Melli Bank employees as case study), International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Sciences, 3 (1), pp. 52-59

  6. Darabi, S., Neyestani, M. R., Ghaffari, M., Maidanipour, K., Mard, S. M., (2013), Studying Relationship between Organizational Climate and Developing Entrepreneurial Spirit among Postgraduate Students (The Case of University of Isfahan), Journal of Sociological Research, 4 (1), pp. 172-185

  7. Ranbarian, B., Forghani, M. H., Ghaffari, M., (2013), Personality Traits and Use of Word Of Mouth Communication as a Source of Travel Information among Inbound Tourists who Visited Isfahan, International Journal of Academic Research in Economics and Management Sciences, 2 (3), pp. 20-26

  8. Nasr Esfahani, A., Forghani, M. H., Ghaffari, M., (2013), International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, Vol. 3, No. 7, pp. 245-251

  9. Ghaffari, M., Ranbarian, B., Fathi, Saeid, (2017), Developing a Brand Equity Model for Tourism Destination, International Journal of Business Innovation and Research, 12 (4), pp. 484-507

  10. Fathi Vajargah, K., Qhaderi Najaf Abadi, M., Talie Fard, A., Omidi, M., Ghaffari, M., (2017), Design, Implementation, and Evaluation of the Effectiveness of Micro Training Course on the Staffs (Case Study: The Staffs of Iran Khodro Company (IKO)), The Turkish Online Journal of Design, Art, and Communication, - TOJDAC April 2017 Special Edition

  11. Ranjbarian, B., Ghaffari, M., Oshrie, Omid, (2017), Traveling Motive and its Application in Tourism Market Segmentation: Evidences from Isfahan, Journal of Tourism and Hospitality Management, 5 (1), pp. 73-80

  12. Fazlollahi Ghomshi, S., Jafari Harandi, R., Sobhaninejad, M., Ghaffari, M., Omidi, M., Talie Fard, A., (2018), The Evaluation of Islamic Azad University of Qom as a learning organization, Revista Publicando, Vol. 5, No. 1, pp. 342-367

  13. Ranjbarian, B., Ghaffari. M., (2018), Direct and Indirect Effect of Tourist Self-image Congruence on the Tourism Destination Brand Loyalty, International Journal of Tourism Policy, accepted for publication

  14. Asgarnezhad, Nouri Bagher, Salati, Farideh, Ghaffari, Mohammad, (2018), Factors Affecting Intention to Purchase Organic Food Products among Iranian Consumers, Academy of Marketing Studies Journal, Volume 22, Issue 3, pp. 1-23

  15. Neematpour, M., Ghaffari. M., (2019), Tourism Market Segmentation by Using Clustering Analysis (Case Study: Inbound Tourists who visited the Grand Bazaar in the city of Tehran), Journal of Tourism, Culture, and Territorial Development, accepted for publication

  16. Asgarnezhad Nouri, Bagher, Baglachi, Mehran, Ghaffari, Mohammad, (2019), The Mediating Role of Self-efficacy in the Relationship between Human Capital and Employee Performance (Case Study University of Mohaghegh Ardabili), Vol. 6, no.1, pp. 1-17

چ-4) مقالات ارائه شده در کنفرانس های داخلی و خارجی:

  1. اکبرزاده، جعفر، غفاری، محمد، رادمهر، رضا، (1390)، بررسی تاثیر بکارگیری اصول نوین بازاریابی در افزایش میزان صادرات فرش دستباف ایران، سومین همایش ملی نساجی و پوشاک

  2. نصر اصفهانی، علی، غفاری، محمد، دهقانی، مجتبی، (1390)، مطالعه ارتباط مدیریت دانش استراتژیک با عملکرد و توانایی نوآوری سازمانی، اولین کنفرانس ملی کارآفرینی، تعاون و جهاد اقتصادی

  3. نصر اصفهانی، علی، غفاری، محمد، (1390)، بررسی عوامل موثر بر رضایت از آموزش مجازی در بین دانشجویان دانشگاه مجازی اصفهان، کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی

  4. نصر اصفهانی، علی، غفاری، محمد، (1391)، بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به خریدهای الکترونیکی در صنعت گردشگری، اولین همایش ملی جغرافیا و گردشگری در هزاره سوم

  5. رجبانی، ندا، غفاری، محمد، (1392)، ارتباطات یکپارچه بازاریابی در محیط های آنلاین، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارافرینی و توسعه اقتصادی

  6. غفاری، محمد، کنجکاو منفرد، علیرضا، کنجکاو منفرد، امیررضا، (1393)، شناسایی متغیرهای مورد استفاده برای بخش بندی بازار گردشگری، اولین همایش توریسم و گردشگری سبز

  7. غفاری، محمد، عشریه، امید، (1395)، مروری بر توسعه پایدار گردشگری و نقش آن در موفقیت صنعت گردشگری، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد

  8. غفاری، محمد، فرضی، سیامک، (1396)، مروری بر مفهوم زنجیره ارزش و تاثیرگذاری آن بر ارزش دریافتی مشتری، پنجمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسبداری با رویکرد ارزش آفرینی

  9. غفاری، محمد، تمیمی، مسعود، عشریه، امید، (1396) مروری بر مفاهیم و چالش های گردشگری حلال، اولین کنفرانس ملی مدیریت و بهبود فضای کسب و کار

  10. کنجکاو منفرد، امیررضا، غفاری، محمد، (1396)، واکاوی عناصر سازمانی تعیین کننده موفقیت پیاده سازی رویکردهای دانش محور، دومین کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت، حسابداری، حقوق و علوم اجتماعی

  11. غفاری، محمد، مرجانی، عابدین، (1396)، ارائه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پسایندهای تعهد به برند (شرکت شیرآلات خلیج فارس به عنوان مورد مطالعه)، دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی

  12. کنجکاو منفرد، امیررضا، غفاری، محمد، (1396)، بررسی تاثیر ارتباطات و تصویر برند ورزشی بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش اعتماد، اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار ورزشی

  13. کنجکاو منفرد، امیررضا، غفاری، محمد، (1396)، بررسی تاثیر فاصله روانی بر شخصیت برند مقصد گردشگری ورزشی، اولین همایش ملی گردشگری و کسب و کار ورزشی

  14. غفاری، محمد، مرجانی، عابدین، (1396)، ارائه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پسایندهای تعهد به برند (شرکت شیرآلات خلیج فارس به عنوان مورد مطالعه)، دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت علوم انسانی

  15. کنجکاو منفرد، امیررضا، غفاری، محمد، (1397)، مفهوم پردازی و آسیب شناسی ابعاد سرمایه اجتماعی و عدالت سازمانی در سازمان های دولتی، همایش ملی سرمایه اجتماعی و امنیت

چ-4) داوری مقاله در مجلات:

  • مجله علمی-پژوهشی مدیریت بازرگانی

  • مجله علمی-پژوهشی مدیریت سرمایه اجتماعی

  • مجله علمی-پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی

  • مجله علمی-پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری

  • مدیریت علمی-پژوهشی در دانشگاه اسلامی

  • فصلنامه علمی-پژوهشی تعاون و کشاورزی

  • مجله علمی-پژوهشی گردشگری و توسعه

  • مجله علمی-پژوهشی کاوش های مدیریت

  • مجله علمی-پژوهشی پژوهش های مدیریت عمومی

  • فصلنامه علمی-پژوهشی پژوهشنامه بازرگانی

  • مجله علمی-پژوهشی مدیریت استاندارد و کیفیت

  • مجله علمی-پژوهشی مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی

  • فصلنامه علمی-ترویجی سیاست های راهبردی و کلان

ح) راهنمایی پایان نامه

ح-1) راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد دانشگاه تهران

  1. شناسایی و مفهوم پردازی کیفیت تجربه گردشگری مذهبی (1396): آقای احمد عباسی

  2. بررسی تاثیر اطلاعات و ارائه دهندگان آن بر اتخاذ ارتباطات توصیه ای الکترونیک (مطالعه موردی: گردشگران خارجی سفر کرده به تهرن) (1396): آقای امید عشریه

  3. گونه شناسی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت وب سایت جاباما، (1397): خانم بنفشه خلیلی پور

  4. مطالعه و رتبه بندی عوامل موثر بر تجربه مشتری در استفاده از خدمات وبسایتهای رزو هتل، (1397): خانم فاطمه عنیسی

  5. شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر پرداخت اضافه بها به گردشگری طبیعت‌گردی (موردمطالعه :كویر مصر)، (1397): آقای محمد نوری پیله درق

  6. بخش بندی بازار گردشگری با استفاده از تحلیل خوشه ای(مورد مطالعه: گردشگران خارجی بازدید كننده از بازار قدیمی شهر تهران)، (1397): آقای محمد نعمت پور

  7. ارائه مدلی برای تبیین پیشایندهای قصد استفاده از ارتباطات توصیه ای الكترونیك در خرید محصولات ارگانیك، (1397): آقای مصطفی زندی نسب

  8. مطالعه عوامل موثر تمایل به استفاده از سیستم های پیشنهاد دهنده (مورد مطالعه: فروشگاه دیجی كالا)، (1397): آقای محمد صادق امیری

  9. شناسایی عوامل موثر بر تجربه كاربر از سیستم های پیشنهاد دهنده در محیط های آنلاین (مورد مطالعه دیجی كالا)، (1397): آقای مهدی فرمانی

  10. توسعه چارچوب عملیاتی برای سنجش کیفیت خدمات ادراک شده در مدارس فوتبال شهر تهران، (1397): خانم فاطمه فریدونی

  11. شناسایی و اولویت بندی فرصت های هم آفرینی برند گردشگری، (1397): خانم افسانه شهرکی آزاد

  12. تدوبن چارچوب دوسطحی سنجش اثربخشی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در محیط های آنلاین، (1397): خانم عاطفه غفوری ورزنه

  13. تدوین چارچوب عوامل موثر بر نادیده گرفتن تبلیغات اینترنتی، (1397): خانم زهرا علاء الدینی

  14. مفهوم پردازی رفتار شهروندی گردشگر، (1397): خانم مهرنوش فخیمی

  15. شناسایی ابعاد بومی ارزش ویژه برند سبز، (1397): خانم معصومه کشاورزرضا

  16. آسیب شناسی اثرات تبلیغات بازرگانی رسانه ملی بر توسعه کالاهای ملی، (1397): آقای محمدعلی خیاط

  17. ارائه چارچوب سه مرحله ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری سلامت در شهر اصفهان، (1397): خانم فاطمه جعفری

  18. مفهوم پردازی شیفتگی به برند مقصد گردشگری، (1397): خانم سارا خالقی مقدم

  19. واکاوی مفهوم همخوانی خودپنداره مخاطب و بررسی اثر آن بر تمایل به خرید مجدد، (1397): خانم بهاره عمویی

  20. اولویت بندی عوامل موثر بر استراتژی بازاریابی خدمات رفاهی نیروی ارتش جمهوی اسلامی ایران، (1397): آقای محمد جعفری

خ) توانایی های تخصصی

  1. تسلط بر نرم افزار SPSS

  2. تسلط بر نرم افزار LISREL

آشنایی با زبانهاى : انگلیسى

آدرس پستی :

ایران،  قم،  بلوار دانشگاه (کیلومتر 5 جاده قدیم تهران)،  پردیس فارابی دانشگاه تهران

  آدرس پست الکترونیکی: president.farabi@ut.ac.ir

  کد پستی : 3718117469

  صندوق پستی : 357

  شمـاره تلـفن مستقیم : 36166100 (025-0098)