sesli panelci sesli chat

محمد غفاری

رتبه علمى : استادیار

سال اخذ مدرک : 1394

از دانشگاه : دانشگاه اصفهان

رشته تحصیلی و گرایش آن : دکترای مدیریت بازرگانی (بازاریابی)

Email : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

 

الف) سوابق تحصیلی

  • دکترای مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی) از دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان با معدل 18.25، عنوان رساله دکتری: تدوین مدل ارزش ویژه برند برای مقاصد گردشگری (شهر اصفهان به عنوان مورد مطالعه) (1394)

  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی) از دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان با معدل 17.31، عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد: گونه شناسی گردشگران داخلی سفر کرده به شهر اصفهان بر اساس انگیزه های سفر (1391)

  • کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه ارومیه با معدل 15.80 (1389)

ب) زمینه های تخصصی

  1. رفتار مصرف کننده

  2. مدیریت برند

  3. مدیریت تبلیغات

  4. بازاریابی گردشگری

پ) افتخارات علمی

  • پذیرش استعداد درخشان در مقطع دکترای مدیریت بازرگانی-بازاریابی دانشگاه اصفهان (1391)

  • عضو بنیاد ملی نخبگان در قالب طرح سربازی (1393)

  • دانشجوی نمونه دانشگاه اصفهان (1393)

  • پژوهشگر برگزیده دانشگاه اصفهان (1394)

  • برنده جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان (1394)

ت) سوابق تدریس در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور

  • رفتار مصرف کننده (کارشناسی ارشد)

  • بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته (کارشناسی ارشد)

  • مدیریت تبلیغات و برند (کارشناسی ارشد)

  • سمینار در مسائل بازاریابی (کارشناسی ارشد)

  • زبان تخصصی مدیریت (کارشناسی ارشد)

  • تحقیقات بازاریابی (کارشناسی ارشد)

  • بازاریابی بین المللی (کارشناسی ارشد)

  • بازاریابی تجاری و صنعتی (کارشناسی ارشد)

  • بازاریابی صنعتی و خدمات (کارشناسی ارشد)

  • رفتار مصرف کننده در گردشگری (کارشناسی ارشد)

  • تحلیل رفتار گردشگر و تعامل فرهنگی (کارشناسی ارشد)

  • سمینار در مسائل بازاریابی گردشگری (کارشناسی ارشد)

  • رفتار مصرف کننده (کارشناسی)

  • بازاریابی و مدیریت بازار (کارشناسی)

  • بازاریابی خدمات (کارشناسی)

  • بازاریابی بین المللی (کارشناسی)

  • زبان تخصصی مدیریت (کارشناسی)

ث) سوابق پروژه های تحقیقاتی

  1. عارضه یابی منابع انسانی شرکت مخابرات استان اصفهان: همکار

  2. تدوین مدل ارزش ویژه برند برای مقاصد گردشگری (شهر اصفهان به عنوان مورد مطالعه): مجری

  3. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب فروشگاه اتکا توسط مشتریان در شهر تهران: مجری

ج) سوابق پژوهشی

ج-1) تالیف و ترجمه کتاب:

  1. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، (1391)، بازاریابی ورزشی، انتشارات چهارباغ، چاپ دوم، (تالیف)

  2. رنجبریان، بهرام، امامی، علیرضا، غفاری، محمد، (1393)، رفتار مصرف کننده در گردشگری، انتشارات مهکامه، چاپ اول، (تالیف)

  3. غفاری، محمد، کنجکاو منفرد، امیر رضا، (1396)، تحقیقات بازاریابی با رویکرد کمی، در دست چاپ، (تالیف)

  4. غفاری، محمد، عزیزی، شهریار، (1396) بازاریابی بین المللی: با تاکید بر منطقه خاورمیانه، در دست چاپ، (ترجمه)

ج-2) مقالات چاپ شده در مجلات علمی-پژوهشی داخلی :

  1. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، امامی، علیرضا، (1391)، شناسایی و تجزیه و تحلیل انگیزه های گردشگران خارجی جهت سفر به شهر اصفهان، مجله علمی-پژوهشی مطالعات و پژوهش های شهری و منطقه ای، 5 (17)، صص. 36-21

  2. رنجبريان، بهرام، غفاري، محمد، تسليمي بابلی، امين، (1391)، گونه شناسی ریسک های استنباط شده از سفرهای خارجی (مورد مطالعه: گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان)، مجله علمی-پژوهشی پژوهش های راهبردی امنیت و نظم اجتماعی، 1 (3)، صص. 12-1

  3. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، (1391)، نقش جنسیت در استنباط از ریسک های سفر در بين گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان، مجله علمی-پژوهشی برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 1 (2)، صص. 112-95

  4. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، (1391)، ارزیابی نقش سن در استنباط از ریسک های سفرهای خارجی (گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان به عنوان مورد مطالعه)، مجله علمی-پژوهشی مطالعات جغرافیایی مناطق خشک، 3 (9)، صص. 31-19

  5. رنجبريان، بهرام, غفاري، محمد, تسليمي بابلی، امين، (1392)، طبقه بندی ریسک های استنباط شده از سفرهای خارجی و ارتباط آن با تجربه سفرهای قبلی به عنوان ابزاری برای مدیریت و برنامه ریزی گردشگری شهری، مجله علمی-پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری، 1 (2)، صص. 74-65

  6. غفاری، محمد، ایران پناه، نصرالله، شهبازی، غلامرضا، (1392)، بررسی نقش تصویر گردشگران کنونی در ترغیب گردشگران آتی برای مسافرت به مقصد گردشگری شیراز، مجله علمی-پژوهشی برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 2 (5)، صص. 157-145

  7. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، (1392)، نقش ابعاد شخصیتی در استفاده از ارتباطات دهان به دهان در بين گردشگران خارجی سفر كرده به شهر اصفهان، مجله علمی-پژوهشی فضای گردشگری، 3 (9)، صص. 93-83

  8. نصر اصفهانی، علی، دهقانی اناری، فرشید، غفاری، محمد، (1392)، بررسی تأثیر ابعاد ساختار سازمانی بر مؤلفه های سرمایه فکری (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه اصفهان)، مجله علمی-پژوهشی چشم انداز مدیریت دولتی، دارای نامه پذیرش جهت چاپ

  9. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، (1393)، شناسایی ابعاد ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری، فصلنامه علمی-پژوهشی نگرش های نو در جغرافیای انسانی، 25 (14)، صص. 34-21

  10. رنجبریان، بهرام، فتحی، سعید، غفاری، محمد، (1393)، بخش بندی بازار گردشگری داخلی شهر اصفهان بر اساس انگیزه های سفر به عنوان ابزاری برای مدیریت گردشگری شهری، مجله علمی-پژوهشی علوم اجتماعی، 8 (25)، صص. 24-1

  11. غفاری، محمد، رضایی دولت آبادی، حسین، دهقانی اناری، فرشید، (1393)، تحلیل عوامل موثر بر وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری (گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان به عنوان مورد مطالعه)، مجله علمی-پژوهشی مدیریت فرهنگ سازمانی، 12 (3)، صص. 568-551

  12. رجبانی، ندا، قلی پور، آرین، غفاری، محمد، (1393)، مطالعه ارتباط نهادینه سازی اخلاق با کیفیت زندگی کاری، رضایت شغلی و تعهد سازمانی، مجله علمی-پژوهشی مطالعات منابع انسانی، 4 (2)، صص. 41-25

  13. غفاری، محمد، رنجبریان، بهرام، فتحی، سعید، (1393)، ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری (مطالعه موردی: شهر اصفهان)، مجله علمی-پژوهشی مدیریت بازرگانی، 6 (4)، صص. 866-845

  14. جعفرنژاد، احمد، رجبانی، ندا، غفاری، محمد، (1394)، بررسی رابطه برنامه ریزی منابع سازمانی و مدیریت زنجیره تامین، مجله علمی-پژوهشی مدیریت صنعتی، 10 (13)، صص. 92-73

  15. کاظمی، علی، غفاری، محمد، کنجکاو منفرد، امیررضا، تسلیمی بابلی، امین، (1394)، بررسی تاثیر احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگر (گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان به عنوان مورد مطالعه)، مجله علمی-پژوهشی برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 4 (12)، صص. 51-34

  16. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، تسلیمی بابلی، امین، (1395)، مقایسه انگیزه های زنان و مردان گردشگر از سفر به شهر اصفهان، دو فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری، 4 (7)، صص. 57-36

  17. جعفری، سید محمد باقر، غفاری، محمد، عباسی، احمد، (1396)، ارائه مدلی جهت تبیین عوامل مؤثر بر قصد گردشگران جهت سفر مجدد به مقصد گردشگری و توصیه آن به سایرین (مطالعه موردی: شهر مقدس قم)، دو فصلنامه علمی-پژوهشی جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای، دارای نامه پذیرش جهت چاپ

  18. رنجبریان، بهرام، غفاری، محمد، سلیمی بابلی، امین، (1396)، تبیین تأثیر ریسک‌های ادراک ‌شده گردشگر بر تمایل به بازدید مجدد از مقصد گردشگری با نقش میانجیگری تصویر ذهنی مقصد گردشگری، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، دارای نامه پذیرش جهت چاپ

  19. جعفری، سید محمد باقر، غفاری، محمد، عباسی، احمد، (1396)، شناسایی و مفهوم‌ پردازی کیفیت تجربه مذهبی گردشگر (مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر قم)، دو فصلنامه علمی-پژوهشی جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای، دارای نامه پذیرش جهت چاپ

ج-3) مقالات چاپ شده در مجلات بین المللی (ISC، SCOPUS، ISI):

  1. Allameh, S. M., Mohamadi Sadr, M., Ghaffari. M., (2012), Studying the Relationship between Entrepreneurial Dimensions and Job Performance (The Case of University of Isfahan’s Employees), International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 2 (6), pp. 460-468

  2. Rezaei Dolatabadi, H., Ghaffari, M., Darabi, S., (2012), Studying the Impacts of Personality Traits on Organizational Citizenship Behavior (The Case of Personals of Medical University of Isfahan), Asian Journal of Business and Management Sciences, 1 (12), pp. 78-86

  3. Forghani, M. H., Ghaffari, M., Shirangi, S. Y., Ghandehari, F., Emadzadeh, M. K., (2013), The role of personality traits in perfectionism orientation (Isfahan Melli Bank employees as case study), International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Sciences, 3 (1), pp. 52-59

  4. Darabi, S., Neyestani, M. R., Ghaffari, M., Maidanipour, K., Mard, S. M., (2013), Studying Relationship between Organizational Climate and Developing Entrepreneurial Spirit among Postgraduate Students (The Case of University of Isfahan), Journal of Sociological Research, 4 (1), pp. 172-185

  5. Ranbarian, B., Forghani, M. H., Ghaffari, M., (2013), Personality Traits and Use of Word Of Mouth Communication as a Source of Travel Information among Inbound Tourists who Visited Isfahan, International Journal of Academic Research in Economics and Management Sciences, 2 (3), pp. 20-26

  6. Ghaffari, M., Ranbarian, B., Fathi, Saeid, (2017), Developing a Brand Equity Model for Tourism Destination, International Journal of Business Innovation and Research, 12 (4), pp. 484-507

  7. Fathi Vajargah, K., Qhaderi Najaf Abadi, M., Talie Fard, A., Omidi, M., Ghaffari, M., (2017), Design, Implementation, and Evaluation of the Effectiveness of Micro Training Course on the Staffs (Case Study: The Staffs of Iran Khodro Company (IKO)), The Turkish Online Journal of Design, Art, and Communication, - TOJDAC April 2017 Special Edition

  8. Ranjbarian, B., Ghaffari, M., Oshrie, Omid, (2017), Traveling Motive and its Application in Tourism Market Segmentation: Evidences from Isfahan, Journal of Tourism and Hospitality Management, 5 (1), pp. 73-80

ج-4) مقالات ارائه شده در کنفرانس های داخلی و خارجی:

  1. اکبرزاده، جعفر، غفاری، محمد، رادمهر، رضا، (1390)، بررسی تاثیر بکارگیری اصول نوین بازاریابی در افزایش میزان صادرات فرش دستباف ایران، سومین همایش ملی نساجی و پوشاک

  2. نصر اصفهانی، علی، غفاری، محمد، دهقانی، مجتبی، (1390)، مطالعه ارتباط مدیریت دانش استراتژیک با عملکرد و توانایی نوآوری سازمانی، اولین کنفرانس ملی کارآفرینی، تعاون و جهاد اقتصادی

  3. نصر اصفهانی، علی، غفاری، محمد، (1390)، بررسی عوامل موثر بر رضایت از آموزش مجازی در بین دانشجویان دانشگاه مجازی اصفهان، کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی

  4. نصر اصفهانی، علی، غفاری، محمد، (1391)، بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به خریدهای الکترونیکی در صنعت گردشگری، اولین همایش ملی جغرافیا و گردشگری در هزاره سوم

  5. رجبانی، ندا، غفاری، محمد، (1392)، ارتباطات یکپارچه بازاریابی در محیط های آنلاین، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارافرینی و توسعه اقتصادی

  6. غفاری، محمد، کنجکاو منفرد، علیرضا، کنجکاو منفرد، امیررضا، (1393)، شناسایی متغیرهای مورد استفاده برای بخش بندی بازار گردشگری، اولین همایش توریسم و گردشگری سبز

  7. غفاری، محمد، عشریه، امید، (1395)، مروری بر توسعه پایدار گردشگری و نقش آن در موفقیت صنعت گردشگری، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد

  8. غفاری، محمد، فرضی، سیامک، (1396)، مروری بر مفهوم زنجیره ارزش و تاثیرگذاری آن بر ارزش دریافتی مشتری، پنجمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسبداری با رویکرد ارزش آفرینی

ج-4) داوری مقاله در مجلات:

  • مجله مدیریت سرمایه اجتماعی

  • مجله مطالعات اجتماعی گردشگری

  • مدیریت در دانشگاه اسلامی

  • فصلنامه تعاون و کشاورزی

  • مجله پژوهش های روانشناختی در مدیریت

چ) راهنمایی پایان نامه

چ-1) راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد دانشگاه تهران

  1. شناسایی و مفهوم پردازی کیفیت تجربه گردشگری مذهبی (1396): احمد عباسی

چ-2) راهنمایی پایان نامه های کارشناسی ارشد سایر دانشگاه ها

  1. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خریدهای برنامه ریزی نشده گردشگران خارجی سفر کرده به شهر اصفهان: منصوره اخگری

  2. بررسی تاثیر فاصله روانی بر ادراک گردشگران از شخصیت مقصد گردشگری: محبوبه جمالی

  3. بررسی تاثیر فاصله روانی بر ناهنجاری های پس از خرید: اعظم احمدی شاملو

ح) توانایی های تخصصی

  1. تسلط بر نرم افزار SPSS

  2. تسلط بر نرم افزار LISREL

آشنایی با زبانهاى : انگلیسى و عربی

آدرس پستی :

ایران،  قم،  بلوار دانشگاه (کیلومتر 5 جاده قدیم تهران)،  پردیس فارابی دانشگاه تهران

  آدرس پست الکترونیکی: farabi@ut.ac.ir

  کد پستی : 3718117469

  صندوق پستی : 357

  شمـاره تلـفن مستقیم : 36166100 (025-0098)