sesli panelci sesli chat

سیدمحمدباقر جعفری

رتبه علمى : استادیار

سال اخذ مدرک : 2012 میلادی

از دانشگاه : دانشگاه پوترای مالزی

رشته تحصیلی و گرایش آن : دکترای مدیریت - گرایش سیستم های اطلاعاتی

Email : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

   

طرح درس ها :

 

 

 

سوابق کاری :

  • رییس دانشکده مهندسی پردیس فارابی دانشگاه تهران 1392– تا کنون

  • مشاور امور بین الملل پردیس فارابی دانشگاه تهران 1393- تا کنون

  • عضو هیات علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران 1391– تا کنون

  • رئیس کارگروه دانشگاه های دولتی و پیام نور - هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان قم 1395- تا کنون

  • رئیس کارگروه دانشگاه های غیرانتفاعی - هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان قم 1393-1395

  • رییس مرکز آموزش های الکترونیکی پردیس فارابی دانشگاه تهران 1392-1393

سوابق تحصیلی :

  • دکترای مدیریت گرایش سیستم های اطلاعاتی از دانشگاه پوترای مالزی (UPM) سال 2012 (Putra Business School-University of Putra Malaysia (UPM)

  • کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و سیستم ها از دانشگاه پوترای مالزی (UPM) سال 2007 (University of Putra Malaysia (UPM)

  • کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه بوعلی سینا سال 1377

زمینه های تخصصی :

  • مدیریت سیستم های اطلاعاتی

  • تجارت الکترونیکی

  • کسب و کار الکترونیکی

  • هوشمندی کسب و کار

  • حکمرانی الکترونیکی و دولت الکترونیکی

سوابق پژوهشی :

- داوری مجلات

  1. مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت اطلاعات، مدیریت فرهنگ سازمانی، مدیریت در دانشگاه اسلامی، فناوری آموزش، مدیریت سرمایه اجتماعی، تعاون و کشاورزی

  1. Kybernetes (Emerald)

  2. Open Computer Science (Wiley)

  3. Computers in Human Behavior (Elsevier)

  4. Journal of Small Business Management

  5. Iranian Journal of Management Studies (IJMS)

  6. Journal of Information Systems and Telecommunication (JIST)

- کتاب ها

  1. جعفری، سید محمدباقر و جامی پور، مونا (1398). مبانی تجاری سازی با تاکید بر علوم انسانی. قم: دانشگاه حضرت معصومه (ص)

  2. جعفری، سید محمدباقر، بهرامی‌گرو، مجتبی و ساجدی، زهرا (مترجمان).(1398). نوآوری اجتماعی دیجیتال: مفاهیم، کاربردها و آینده‌ پیش رو (نوشته نویسندگان مت استوکس، پیتر بک، توبی بیکر). قم: انتشارت جهاد دانشگاهی قم

  3. جعفری، سید محمدباقر و اسحاقیان، زهرا (1397). هوشمندی کسب و کار. اصفهان: جهاد دانشگاهی اصفهان

  4. جعفری، سید محمدباقر و عسگرنجفی، فاطمه (1397).مقدمه ای بر هوشمندی کسب و کار اجتماعی. تهران: جهاد دانشگاهی تهران

  5. جعفری، سید محمدباقر و کریمی، میلاد (1397). مدیریت ارتباط با مشتری: رویکردی جامع. قم: دانشگاه حضرت معصومه (ص)

  6. جعفری، سید محمدباقر و عبدالله زاده، زهرا (1397). بازی پردازی (گیمیفیکیشن): مفاهیم و کاربردها. کرج: جهاد دانشگاهی خوارزمی

  7. محمدی، مسلم، جعفری، سید محمدباقر و حسینی، ملیحه (1397). اخلاق حرفه ای فناوری اطلاعات. تهران: جهاد دانشگاهی شهید بهشتی

  8. جعفری، سید محمدباقر و ابرقوی زاده، زاهده (1396). شهرت و شهرت الکترونیکی در دنیای کسب و کار معاصر. تهران: پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی

  9. جعفری، سید محمدباقر و تقوی، هادی (1396). شبکه های اجتماعی و تبلیغات. تهران: سنجش و دانش

- مقالات در نشریات علمی پژوهشی (انگلیسی)

  1. Jafari, S. M., & Abdollahzade, Z. (2019). Investigating the relationship between learning style and game type in the game-based learning environment. Education and Information Technologies, 25(4), 2841-2862

  2. Asadi, S., Jafari, S.M, & Shokrollahi, Z. (2019). Developing a course recommender by combining clustering and fuzzy association rules. Journal of artificial intelligence & data mining, 7(2), 249-262

  3. Pashna, Sh., Esfidani, M, & Jafari, S.M. (2019). The role of user involvement types, product category and advertising appeals in social media advertising effectiveness: a middle East context (Iran). Journal of creative communications, 14(2), 85-117

  4. Jami Pour, M., & Jafari, S.M. (2019). Toward a maturity model for the application of social media in healthcare: The health 2.0 roadmap. Online Information Review. 43(3), 404-425

  5. Abdollahzade, Z., Jafari, S.M. (2018). Investigating the Relationship between Player Types and Learning Styles in Gamification Design. Iranian Journal of Management Studies, 11(3), 573-600

  6. Jandagi, G., Jafari, S.M & Salimi, P. (2016). The impact of components of IT in SCM on the Company’s Performance (Case study: Pars Khodro Company). World Scientific News (WSN), (7), 1-14

  7. Jafari, S.M., Jandaghi, G. Taghavi, H. (2016). Factors influencing the intention to accept advertising in mobile social networks, Marketing and Management of Innovations, 1, 57-72

  8. Jafari, S.M. (2014). Strategic Cost-Cutting in Information Technology: toward a Framework for Enhancing the Business Value of IT. Iranian journal of Management Studies, 7(1), 21-39

  9. Jafari, S.M., Osman, M. R., Yusuff, R. M. & Tang, S. H. (2009). A consensus on critical success factors for enterprise resource planning systems implementation: the experience of Malaysian firms. Int. J. Manufacturing Technology and Management, 17(4), 396-407

  10. Jafari, S.M., Osman, M. R., Yusuff, R. M. & Tang, S. H. (2006). ERP systems implementation in Malaysia: the importance of critical success factors. International Journal of Engineering and Technology, 3 (1), 125-131

- مقالات در نشریات علمی پژوهشی (فارسی)

  1. جعفری، سیدمحمدباقر، باباشاهی، جبار، اسکندری، ندا و زندی نسب، مصطفی (1398). بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری به یادگیری از طریق رسانه‌های اجتماعی. فصلنامه فناوری آموزش، (پذیرش نهایی برای چاپ)

  2. جعفری، سیدمحمدباقر، رشید، علی اصغر، سلطانی نژاد، نیما و سراجی، رضا (1398). درک نیت خرید خیرین: نقش لذت اخلاقی و بدبینی مصرف کننده. اخلاق در علوم و فناوری، (پذیرش نهایی برای چاپ)

  3. جعفری، سید محمدباقر، غفاری، محمد و عباسی، احمد (1398). ارائه مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر قصد گردشگران جهت سفر مجدد به مقصد گردشگری و توصیه آن به سایرین (مطالعه موردی: شهر مقدس قم). فصلنامه جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)، (پذیرش نهایی برای چاپ)

  4. زندی نسب، مصطفی، جعفری، سید محمدباقر، فرمانی، مهدی (1398). تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بسته های ترکیبی همراه اول. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(1)، 145-162

  5. جعفری، سیدمحمدباقر و عبدالله زاده سرشجانی، زهرا (1398). بررسی تاثیر بکارگیری مکانیک های بازی پردازی بر موفقیت پروژه های جمع سپاری در حکمرانی الکترونیکی (مورد مطالعه: مشارکت شهروندان شهرکرد در زیباسازی شهر)، تحقیقات فرهنگی ایران، 12(1)، 131-154

  6. جعفری، سید محمدباقر، غفاری، محمد و عباسی، احمد (1397). شناسایی و مفهوم‌پردازی کیفیت تجربه مذهبی گردشگر (مورد مطالعه: گردشگران خارجی شهر قم). فصلنامه جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)، 8(3)، 7-29

  7. جعفری، سید محمدباقر، رحمتی، محمدحسین، پورعظیم، زهرا و محمدی دورباش، زهرا (1397). پذیرش سیستم های فناوری اطلاعات بالینی در بین پرستاران بیمارستان های آموزشی تهران: بررسی تاثیر نگرش در رابطه با اشتراک گذاری دانش. فصلنامه مدیریت پرستاری، 7(3)، 35-45

  8. جعفری، سیدمحمدباقر، حبیبی، پگاه سادات و محمدی دورباش، زهرا (1397). بررسی تاثیر ویژگی های تجارت اجتماعی بر اعتماد و تمایل به مشارکت در آن، مدیریت بازرگانی، 10(4)، 777-794

  9. جعفری، سید محمدباقر و یعقوبی جهرمی، زینب (1397). بررسی تاثیر بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی(SCRM) بر عملکرد رابطه با مشتری، کاوش های مدیریت بازرگانی، 10(20)، 115-134

  10. جعفری، سید محمدباقر، محمدی دورباش، زهرا و میرزایی، اشرف (1397)، تاثیر اینرسی سازمانی بر نوآوری و نوآوری بر عملکرد، فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، 6(4)، 153-175

  11. جعفری، سید محمدباقر، جندقی، غلامرضا و رفیعی، سحر (1397). شناسایی و الویت بندی عوامل مؤثر بر انتخاب یک مقصد گردشگری پزشکی. مدیریت اطلاعات سلامت، 15(2)، 83-89

  12. جعفری، سید محمدباقر، حسینی ابوعلی، معصومه (1396). بررسی نقش تعدیل‌کنندگی متغیرهای جمعیت‌شناختی بر ریسک‌های ادراک شده پذیرش تجارت الکترونیکی در بخش کشاورزی ایران. تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، 48(3)، 379-389

  13. سلطانی، مرتضی، جعفری، سید محمدباقر و بی ننده، راضیه (1396). بررسی تأثیر همکاری در صنعت فناوری اطلاعات بر عملکرد نوآوری در شرایط اجرای استراتژی هم رقابتی. فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت فناوری اطلاعات، 9(2)، 313-332

  14. سلطانی، مرتضی، جعفری، سید محمدباقر و مجیدی، ساجده سادات (1396). شناسایی اجزای تصمیم خرید مصرف كننده از منظر بسته بندی محصول و بررسی تاثیر سطح درگیری ذهنی بر این اجزا (مورد مطالعه صنعت سوهان قم). علوم و صنایع غذایی ایران، 14(72)، 243-257

  15. مولوی، زینب، حسینی ابوعلی، معصومه و جعفری، سید محمدباقر (1396). ارتقای اعتماد عمومی شهروندان: بررسی نقش حکمرانی خوب و خدمات دولت الکترونیکی. مدیریت سرمایه اجنماعی، 4(4)، 571-594

  16. رکنی جو، سید محمد، جعفری، سید محمدباقر، یزدانی، حمیدرضا و الوانی، سید مهدی (1396). واکاوی موانع پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه ها، مدیریت فرهنگ سازمانی، 15(2)، 445-464

  17. جعفری، سید محمدباقر، تقوی، هادی و موسوی ثانی باغسیاهی، سید مرتضی (1396). تاثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(2)، 167-192

  18. جعفری، سید محمدباقر، جندقی، غلامرضا و محمدی دورباش، زهرا. (1395). بررسی تأثیر اجزای پیاده‌سازی پروژه‌های مهندسی مجدد فرآیندهای کسب‌وکار بر موفقیت این پروژه‌ها. مدیریت بهره‌وری، 10(39)، 67-90

  19. جعفری، سید محمدباقر، حمیدی زاده، علی و منتظری، راضیه (1395). بررسی عوامل مؤثر بر پیروی کارکنان از سیاست های امنیت سیستم های اطلاعاتی در سازمان. فصلنامه مدیریت اطلاعات، 2(2)، 103-131

  20. جعفری، سید محمدباقر، محمدی، معصومه و دیانتی، مژگان (1395). تأثیر نقض مربی‌گری و قرارداد روان‌شناختی بر تعهد عاطفی و التزام شغلی کارکنان. فصلنامه علوم مدیریت ایران، 11(43)، 135-152

  21. جعفری، سید محمدباقر، کریمی، آصف و ابرقوی زاده، زاهده (1395). عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی. مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، 5(17)، 147-182

  22. جعفری، سید محمدباقر، رضاییان، علی و شمسی، فاطمه (1395). شکاف اخلاقی در زمینه هنجارهای کاربرد اطلاعات، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری 11(۴)، ۵۹-۶۹

  23. جعفری، سید محمدباقر و شمسی، فاطمه (1395). بررسی عوامل اثرگذار بر رعایت اخلاق فناوری اطلاعات، مجله چشم-انداز مدیریت دولتی، 7(4)، 69-87

  24. جعفری، سید محمدباقر و جوکار، شهناز (1395). شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های حکمرانی الکترونیکی در شهرداری‌ها. پژوهش‌های مدیریت در ایران، 20(3)، 73-104

  25. جعفری، سید محمدباقر، الوانی، سید مهدی و آرین فر، مسعود (1395). بررسی تاثیرانگیزه های فردی بر رفتار به اشتراک  گذاری دانش با توجه به نقش تعدیل کنندگی ارزش ها، مجله مدیریت فناوری اطلاعات، 8(2)، 253-272

  26. سلطانی، مرتضی، جعفری، سید محمدباقر و بی ننده، راضیه (1395). ارتقای عملکرد بنگاههای اقتصادی از رهگذر استراتژی هم رقابتی، ارائه یک مدل، مجله مطالعات مدیریت راهبردی، 7(26)، 23-46

  27. امیری، علی نقی، جعفری، سید محمدباقر و حسینی ابوعلی، معصومه (1395). بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیکی در بخش کشاورزی ایران، مجله مدیریت فرهنگ سازمانی، 14(2)، 541-565

  28. جعفری، سید محمدباقر، حمیدی زاده، علی و مودب، محدثه سادات (1394). بررسی نقش تعدیل گری خودکارآمدی کاربران در رضایت آنها از بانکداری همراه در ایران، مجله مدیریت فناوری اطلاعات، 7 (3)، 531-552

  29. احدی شعار، سید مجید، ایرانی، حمید رضا، گل وردی، مهدی و جعفری، سید محمدباقر (1393). بررسی رابطة معنویت در محیط کار از دیدگاه میلیمن و درگیرشدن در کار (مورد مطالعه: سازمان جهاد کشاورزی استان)، مجله مدیریت فرهنگ سازمانی، 12 (1)، 41-61

- مقالات در كنفرانس های بین المللی (انگلیسی)

  1. Jafari, S.M., & Moharrami, R. (2019). Conceptualizing digital social capital. International seminar on new topics in business management, Golden sands, Bulgaria

  2. Jafari, S.M., & Yahyaei, E. (2019). The role of social media on social capital and health-related quality of life. International seminar on new topics in business management. Golden sands, Bulgaria

  3. Zareimatin, H., Yazdani, H., Jafari, S.M. & Nazififard, S. (2019). A model for utilizing the potential of gamification in learning. IEEE 5th international conference knowledge- based engineering and innovation (KBEI), Tehran, Iran

  4. Nazififard, S, Jafari, S.M. & Yousefi, M. (2019). Competencies of information technology managers: A conceptual framework. International conference on E-Education, E-business, E-management & E-learning (IC4E), Singapore

  5. Yosefi, M., Jafari, S.M. & Nazififard, S. (2018). Balancing Agility and Discipline for Using Hybrid Methodologies in Large-Scale Software Projects. International Conference on Science, Technology, Engineering and Management (ICSTEM). Rio de Janeiro, Brazil

  6. Jafari, S.M., & Amoozegar, E. (2017). Business Model Innovation: Exploring the Role of Strategic Agility and Organizational Learning. In 14th International Conference on Intellectual Capital Knowledge Management & Organisational Learning: ICICKM 2017 (p. 104), Hong Kong

  7. Jafari, S.M., & Asgarnajafi, F. (2017). Social Business Intelligence Utilization in Organization: The Importance of Unstructured Knowledge. In 14th International Conference on Intellectual Capital Knowledge Management & Organisational Learning: ICICKM 2017 (p. 109), Hong Kong

  8. Mohammadi Doorbash, Z, Sheikhhasani, N. & Jafari, S.M. (2017). The role of Top management personal characteristics in business model innovation. 3th international conference on management, accounting and knowledge-based economy with emphasis on resistance economy. Tehran, Iran

  9. Jafari, S.M., Charachorlo, A., Rahimpoor, M., Charachorlo, Z. & Fazlnia, M. (2017). Effects of personality factors on organizational citizenship behavior among nurse in hospital. International conference on management and economics cohesion in development. Tehran, Iran

  10. Jafari, S.M., Irani, H. & Abdollahzadeh Soureshjani, Z. (2017). Identify and prioritize the most important success criteria of Iranian educational websites. Second international conference on management and economics cohesion in development. Tehran, Iran

  11. Jafari, S.M., Aramipour, N. & Ramezani, S. (2017). Social Media Monitoring Tools: A Comparison Based on the Critical Features. In International Conference on Management, Business, Economics, Social Sciences and Humanities Research (ICMBESHR), Beijing, China

  12. Jafari, S.M., Asgarnajafi, F. & Gharachorlo, A. (2017). Theorizing the Effects of Leader’s Methods of Monitoring on Job Performance: The Mediating Role of Organizational Citizenship Behavior. In International Conference on Management, Business, Economics, Social Sciences and Humanities Research (ICMBESHR), Beijing, China

  13. Jafari, S.M., Irani, H. R., & Rezaei, D. (2017). Identifying organizational factors affecting individual knowledge creation. In Nascent Technologies in Engineering (ICNTE), 2017 International Conference on (pp. 1-6). IEEE, Mumbai, India

  14. Jafari, S.M., & Afifirad, Z. (2016). International E-Marketing Strategies in Developing Countries. 2nd International Conference on Management and Humanities, Istanbul, Turkey

  15. Jafari, S.M., Taghavi, H., Yeganeh Daryakenari, M., & Shahbazi, S. (2016). Impact of Trust and Perceived Content of Advertisement on Intention to Accept Mobile Advertisement. The Third International Conference on Digital Information Processing, Data Mining, and Wireless Communications, Moscow, Russia

  16. Jafari, S.M., Jokar, S., & Abdolalizadeh, S. (2016). Importance of the E-Governance Values in Municipalities. 4th international conference of Science and Engineering, Rome, Italy

  17. Jafari, S.M., Arianfar, M., & Deldadeh, F. (2016). Towards Factors Stimulating Knowledge Sharing on Virtual Communities. 3rd International Conference on Management, Accounting, Economics & Humanities, Oslo, Norway

  18. Mahdizadeh, E, Jafari, S.M. & Shahbazi, S. (2016). A Comprehensive Literature Review of Enterprise Resource Planning over Cloud Computing Infrastructure. 2nd International Conference on Management and Social Science, Dubai, UAE

  19. Mohammadinejad, M. & Jafari, S.M. (2015). An integrated AHP Topsis and saw method for ranking the mutual funds: Evidence of TEHRAN stock exchange. 2nd international conference on accounting & management. Tehran, Iran

  20. Jafari, S.M., Zare Suliemani, N. & Khademi Zare, A. (2015). Factors Affecting Knowledge Sharing in Information Systems Development Projects. Paper presented at 11th International Conference on Innovations in Information Technology (IIT'15), Dubai, UAE

  21. Jafari, S.M., & Montazeri, R. (2015). Antecedents of Information Security Policy Compliance by Employees. IEEE-2015, 2nd International Conference on Knowledge-Based Engineering and Innovation (KBEI), Tehran, Iran

  22. Jafari, S.M., Forouzandeh, M. & Hashemi, N. (2015). An Assessment of the Effect of e-service quality management on the organizational performance. IEEE-2015, 2nd International Conference on Knowledge-Based Engineering and Innovation (KBEI), Tehran, Iran

  23. Jafari, S.M., Sheikhhassani, N. & Gharachorlo, A. (2015). A Conceptual Model on Customers Lifestyles and Purchase from the Virtual Stores. IEEE-2015, 2nd International Conference on Knowledge-Based Engineering and Innovation (KBEI), Tehran, Iran

  24. Jafari, S.M., Salem, S.F., Moaddab, M.S. & Salem, S.O. (2015). Learning Management System (LMS) Success: An Investigation among the University Students. Paper presented at IEEE Conference on e-Learning, e-Management and e-Services (IC3e 2015), Melaka, Malaysia

  25. Jafari, S.M., Shiham, I. & Arianfar, M. (2015). Factors Influencing the Adoption of Social Media as a Medium of Public Service Broadcasting. Paper presented at ICBIE 2015: 17th International Conference on Business and Information Engineering, Paris, France

  26. Jafari, S. M., Mahdizadeh, E. & Ghahremani, M. (2015). Assessing Firm Readiness to Implement Cloud Computing: Toward a Comprehensive Model. Paper presented at ICBIE 2015: 17th International Conference on Business and Information Engineering, Paris, France

  27. Jafari, S.M., Suppiah, M. & Ramalingam, T. (2014). The Effect of Knowledge Management Practices on Employees’ Innovative Performance. Paper presented at the 2nd International Conference on Innovation and Entrepreneurs, Bangkok, Thailand

  28. Jafari, S.M., Ali, N., Sambasivan, M. & Said, M. (2011). A respecification and extension of DeLone and McLean model of IS success in the citizen-centric e-governance. Paper presented at the IEEE International Conference on Information Reuse and Integration (IRI 2011), Las Vegas, US

  29. Jafari, S.M., & Ali, N.A. (2011). Exploring the Values of e-Governance to Citizens. Paper presented at the 2011 International Conference on e-Commerce, e-Administration, e-Society, e-Education, and e-Technology (e-CASE & e-Tech 2011), Tokyo, Japan

  30. Jafari, S. M., & Setak, M. (2010). Total Quality Management Tools and Techniques: The Quest for an Implementation Roadmap. Paper presented at the 7th AGBA World Congress, Putrajaya, Malaysia

  31. Jafari, S.M., Osman, M.R., Yusuff, R.M. & Tang, S.H. (2006). Enterprise resource planning system s implementation: a consensus agreement on critical success factors. Paper presented at the International Conference on Manufacturing Science and Technology 2006 (ICOMAST-2006), Melaka, Malaysia

  32. Jafari, S.M., Osman, M.R., Yusuff, R.M. & Tang, S.H. (2006). ERP systems implementation success measures: The Experience of Malaysian Firms. Paper presented at the International Conference on Science & Technology: Application in Industry & Education (2006), Pinang, Malaysia

  33. Jafari, S.M., & Vasili, M. (2006). Market entry of a low cost carrier: the experiences and impact of AirAisa. Paper presented at the International Marketing Management Conference 2006, Tehran, Iran.

- مقالات در كنفرانس های ملی و بین المللی (فارسی)

  1. جعفری، سید محمدباقر و پور زنجانی، پگاه (1398). بررسی نقش فناوری ها، ابزارها و روش های نوین در ارتقای حرفه حسابداری. هفدهمین همایش ملی حسابداری، قم، ایران

  2. جامی پور، مونا، جعفری سید محمدباقر و جاویدی فاطمه (1397). بررسی منافع و فرصت های بکارگیری رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا، تهران، ایران

  3. جعفری، سید محمدباقر، فتحی، محمدرضا، باقری، الینا و اشرفی، محمد (1397). شناسایی و رتبه بندی شاخص های کلیدی عملکرد صنعت خدمات فنی حفاری با استفاده از روش اولویت بندی فازی و کپراس فازی. پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری، تهران، ایران

  4. پیرداده بیرانوند، حدیث، ایرانی، حمیدرضا و جعفری، سید محمدباقر (1397). نقش سازمان در اثربخشی پیاده سازی خلق مشترک ارزش در سازمان. پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری، تهران، ایران

  5. جعفری، سید محمدباقر و خیراندیش، نسترن (1397). تبین نقش سرمایه اجتماعی در ترغیب کاربران به خرید آنی در تجارت اجتماعی. همایش ملی سرمایه اجتماعی و امنیت، قم، ایران

  6. عبدالله زاده سورشجانی، زهرا و جعفری، سید محمدباقر (1396). بررسی عوامل مؤثر بر اشتراک دانش در جوامع مجازی. کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و توانمندی صنعت جهانگردی درتوسعه، مشهد، ایران

  7. تقوی، هادی، جعفری، سید محمدباقر و جندقی، غلامرضا (1396). شناسایی و طراحی مدل پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه بر اساس تئوری هنجار اجتماعی. اولین کنفرانس بین المللی بهینه سازی سیستم ها و مدیریت کسب وکار، بابلسر، ایران

  8. جعفری، سید محمدباقر و محمدی دورباش، زهرا (1396). تبیین ابعاد اینرسی سازمانی. دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا، تهران، ایران

  9. جعفری، سید محمدباقر، محرمی، راحله و اسدبیگی، غزال (1396). نقش کیفیت زندگی کاری در رفتار شهروندی و اثر آن بر عملکرد شغلی کارکنان. کنفرانس بین المللی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت ، تهران، ایران

  10. محرمی، راحله و جعفری، سید محمدباقر (1396). تبیین نقش سرمایه انسانی در تحقق افق الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت. ششمین کنفرانس‌‌های الگوی اسلامی ایرانی پیشـرفت، تهران، ایران

  11. محرمی، راحله و جعفری، سید محمدباقر (1396). تبیین مدل مدیریت استعداد در سازمانها با تأکید بر نقش فرهنگ سازمانی و سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی. دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا، تهران، ایران

  12. جامی پور، مونا، جعفری، سید محمدباقر و جام پر از می، مریم (1395). کاربرد رسانه های اجتماعی در بهداشت و درمان: توسعه مدل یکپارچه بلوغ قابلیت های رسانه های اجتماعی. سومین کنفرانس ملی سیستم های اطلاعاتی، تهران، ایران

  13. جعفری، سید محمدباقر و عسگرنجفی، فاطمه (1395). هوشمندی کسب وکار اجتماعی: مفاهیم و کاربردها. اولین همایش بین المللی نقش فناوری های نوین در علوم انسانی، تهران، ایران

  14. جعفری، سید محمدباقر، فقیه میرزایی، سمیه و یوسفی، مریم (1395). بررسی همزمان عوامل فنی و اجتماعی موثر بر ارزیابی متدولوژی های توسعه ی نرم افزار. چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مهندسی کامپیوتر و پردازش سیگنال، تهران، ایران

  15. ابرقوی زاده، زاهده و جعفری، سید محمدباقر (1395). تبیین مفهوم شهرت الکترونیکی در بازاریابی مدرن. کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول، تهران، ایران

  16. جعفری، سید محمدباقر و ابرقوی زاده، زاهده (1395). مروری بر عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی. اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و روانشناسی، قم، ایران

  17. جعفری، سید محمدباقر و شیخی، ملیحه (1395). تبیین ویژگی های مدل مرجع شهر هوشمند. اولین کنفرانس ملی شهر هوشمند، قم، ایران

  18. جعفری، سید محمدباقر و داودآبادی فراهانی، فاطمه (1395). شناسایی عوامل حیاتی موفقیت بیمه های الکترونیکی در ایران. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران، تهران، ایران

  19. جعفری، سید محمدباقر و محمدی دورباش، زهرا (1395). مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار: تبیین نقش مدیریت تغییر. نخستین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت - هوش تجاری و سازمانی، تهران، ایران

  20. علاماتی، سمیه و جعفری، سید محمدباقر (1394). بررسی عوامل مؤثر در پذیرش نوآوری در فناوری اطلاعات در سطح سازمانی با توجه به عوامل سازمانی، محیطی، نوآوری و انسانی (مطالعه موردی: شهرکهای صنعتی استان زنجان). کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت و مهندسی صنایع، تهران، ایران

  21. جعفری، سید محمدباقر، جندقی، غلامرضا، رفیعی، سحر و تاجیک، امیر (1394). شناسایی عوامل تأثیرگذار در انتخاب یک مقصد گردشگری سلامت. ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، علوم مهندسی و هنر، بروکسل، بلژیک

  22. بردباریان، فاطمه، مهذبی، مهدی و جعفری، سید محمدباقر (1394). ارزیابی فرسودگی شغلی و شناسایی و بررسی عوامل موثر بر آن در شركت برق منطقه ای شیراز. دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت، تهران، ایران

  23. جعفری، سید محمدباقر و جوکار، شهناز (1394). دولت الکترونیکی و حکمرانی الکترونیکی: شباهت ها و تفاوت ها. کنفرانس بین‌المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری، تهران، ایران

  24. جعفری، سید محمدباقر، فروزنده، مهرداد، صفاهانی، نوشا و مصلحی، مهدی (1394). بررسی تاثیر اعتماد و امنیت الکترونیکی بر پذیرش دولت الکترونیکی از سوی شهروندان شهر اصفهان. سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت. تهران، ایران

  25. میرلوحی، مهدیه سادات و جعفری، سید محمدباقر (1394). بررسی تأثیر یگانگی برند بر تمایل به پرداخت اضافه قیمت در برندهای گوشی تلفن همراه. دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، کوالالامپور، مالزی

  26. جعفری، سید محمدباقر و شهید زاده، فریبا (1394). ارایه مدلی مفهومی در زمینه پذیرش آموزش ترکیبی در بین دانشجویان. دومین کنگره بین المللی مهندسی برق، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، تهران، ایران

  27. شکرالهی، زهره، جعفری، سید محمدباقر و اسدی، شاهرخ (1394). طراحی سیستم پیشنهاد دهنده درسی، مورد مطالعه: پردیس فارابی دانشگاه تهران. کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات ایران. تهران، ایران

  28. جعفری، سید محمدباقر، شیخ حسنی، نغمه، قراچورلو، علی (1394). ارائه مدلی جامع برای گونه شناسی نوآوری های تکنولوژیکی. کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و تکنولوژی، کوالالامپور، مالزی

  29. جعفری، سید محمدباقر، منتظری، راضیه (1394). بررسی نقش تعدیل کنندگی عدالت رویه ای بر نگرش و پیروی کارکنان از سیاستهای امنیت سیستمهای اطلاعاتی در سازمان. دومین کنفرانس ملی سیستم های اطلاعاتی، تهران، ایران

  30. جعفری، سید محمدباقر، داودآبادی فراهانی، فاطمه (1394). بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه الکترونیکی. دومین کنفرانس ملی سیستم های اطلاعاتی، تهران، ایران

  31. جعفری، سید محمدباقر ، شهید زاده، فریبا و ریحان زاده، اسلام (1394). تبیین نقش ITدر یادگیری دانشجویان دوره های ترکیبی از طریق عملکرد مدرس و حمایت مدیریتی. هفتمین کنگره بین المللی مدیریت، کارآفرینی و نوآوری، تهران، ایران

  32. جعفری، سید محمدباقر، قهرمانی، معصومه و لطفی بیدهندی، نسرین (1394). ابزارهای افزایش شهرت الکترونیکی سازمان. دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیک های مدیریت، تهران، ایران

  33. جعفری، سید محمدباقر، جوکار، شهناز و شمسی، فاطمه (1394). هوش تجمعی: رویکردی نوین در بهره برداری از رفتار جمعی. دومین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و مخابرات، تهران، ایران

  34. جعفری، سید محمدباقر و سیاوشی، الناز (1394). بررسی تعهدات اخلاقی کارکنان، سازمان ها و دولت در اجرای موفق دورکاری. چهارمین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی، خوانسار، ایران

  35. جعفری، سید محمدباقر، سیاوشی، الناز و شمسی، فاطمه (1394). تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای فردی کارکنان با در نظر گرفتن نقش میانجی گری عزت نفس. چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری، تهران، ایران

  36. جعفری، سید محمدباقر، حمیدی زاده، علی و مودب، محدثه سادات (1393). بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از بانکداری همراه در ایران، همایش بین المللی مدیریت، تهران، ایران

آدرس پستی :

ایران،  قم،  بلوار دانشگاه (کیلومتر 5 جاده قدیم تهران)،  پردیس فارابی دانشگاه تهران

  آدرس پست الکترونیکی: president.farabi@ut.ac.ir

  کد پستی : 3718117469

  صندوق پستی : 357

  شمـاره تلـفن مستقیم : 36166100 (025-0098)