sesli panelci sesli chat

ابوالفضل خسروی

رتبه علمى : استادیار

از دانشگاه : دانشگاه علامه طباطبایی

رشته تحصیلی و گرایش آن : دکترای مدیریت منابع انسانی

Email : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

 

الف. تحصیلات

  1. کارشناسی، مدیریت، از دانشگاه تهران

  2. کارشناسی ارشد، مدیریت، از دانشگاه علامه طباطبایی

  3. دکتری تخصصی، مدیریت / مدیریت منابع انسانی، از دانشگاه علامه طباطبایی

  4. تحصیل در دوره های تخصصی کاربردی بیمه و بازاریابی در مراکز معتبر آموزشی و سازمانی

  5. حوزه های مورد مطالعه و علاقمندی ها: بازاریابی و بیمه

 

ب. آموزش و پژوهش

  1. دانشگاه تهران،پردیس فارابی،دروس تخصصی بازاریابی و بیمه مقطع کارشناسی ارشد

  • دروس بازاریابی شامل: اصول بازاریابی، رفتار مصرف کننده، رفتار مصرف کننده در جهانگردی، بازاریابی محصولات جهانگردی، بازاریابی صنعتی، سمینار بازاریابی دروس بیمه شامل: مدیریت ریسک و بیمه، بیمه اتکایی، سمینار در مدیریت بیمه

  1. دانشگاه علامه طباطبایی ،دانشکده مدیریت و حسابداری، دروس تخصصی کارشناسی ارشد مدیریت، سمینارتحقیقی و سمینار نیروی انسانی

  2. دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، دروس تخصصی کارشناسی ارشدرشته های بازرگانی- بیمه و اجرایی

  3. دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای مرکزی- دروس تخصصی کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی(بازاریابی استراتژیک، تحقیقات بازاریابی، ارتباطات بازاریابی و تبلیغات، بازاریابی بین الملل)

  4. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)- مدیریت منابع انسانی پیشرفته رشته های مدیریت

  5. دانشگاه پیام نور خمین، دروس تخصصی مقطع کارشناسی رشته های مدیریت و حسابداری

  6. مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنرمرکزی، دروس مرتبط در رشته روابط عمومی

  7. مرکز آموزش سایپا، اصول سرپرستی و مدیریت کارگاه

  8. شرکت صنایع کامپیوتری ایران، اصول مدیریت استراتژیک

 

ج. سوابق پژوهشی

1- مقالات علمی پژوهشی ژورنال های خارجی (ISI,...)

  1. A comparative study of factors affecting customer satisfaction in private and public sector hospitals in Tehran., European Online Journal of Natural and Social Sciences 2013; vol.2, No. 3(s), pp. 1088-1093

  2. The effect of green marketing on competitive advantage with the mediation, role of social responsibility (case study: tabarok Mashhad food industry co.), International Journal of Review in Life Sciences, Vol.4 (Issue: 1) , 2014, 27-31

  3. Studying the brands in Iranian apparel industry (Comparing GERAD agency in Iran with other agents in Qom) (2015). International Letters of Social and Humanistic Sciences Vol. 55 (2015) pp 48-61, SciPress Ltd., Switzerland

  4. Evaluating the effect of Knowledge – based strategies on Organizational Performance (Case Study : Imam Khomeini Oil Refining Company of Shazand) , Columban Journal of Life Science, India, Vol. 17, No. 1, PP.25-34

  5. The Relationship between Mental, Physical and Moral Health with Performance of Refah Bank Staff in Kohgiluyeh and Boyer-Ahmad, Advances in Environmental Biology, Amman Jordan., Vol.9(NO.3) February 2015, Pages: 631-638

2- مقالات علمی پژوهشی نشریات داخلی (ISC,...)

  1. شناسايي عوامل توان مند ساز چابكي نيروي انساني به روش دلفي درصنايع الكترونيك. بهبود مديريت، سال ششم، شماره 4، پياپى 18 ، زمستان 1391، صفحه 153- 129

  2. بررسی ابعاد و شاخص های قابلیت های چابکی نیروی انسانی، فصلنامه ی مطالعات رفتار سازمانی، سال اول، شماره ی ٤، بهار ١٣٩٢ : صص 24- 1

3- مقالات کنفرانسی بین المللی در خارج کشور

  1. Factors affecting the interest of insurance in the city of Mashhad in 1393. The first International Conference on Management, Economics and Humanities. 17 May,2015. Istanbul, Turkey

  2. Marketing Management in Insurance and its Global Challenges., International Conference on Modern ResearchS in Management,Economics,Accounting, 27 July2015, Istanbul, Turkey

4- مقالات کنفرانسی بین المللی و ملی در داخل کشور

  1. درجستجوی چارچوبی برای چابک سازی منابع انسانی، دومین کنفرانس بین المللی، مدیریت کارآفرینی و توسعه اقتصادی، قم ، 22 و 23 شهریور 1392

  2. مدیریت الکترونیک منابع انسانی رویکردی ارزش آفرین در سازمان، دومین کنفرانس بین المللی، مدیریت کارآفرینی و توسعه اقتصادی، قم ، 22 و 23 شهریور 1392

  3. بروز رفتارهای شهروندسازمانی و رضایت شغلی ،سومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری، جزیره کیش ، 9 اسفند 1392

  4. مروري بر چالشهاي برجسته در پاسخگويي، سومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، 13 شهریور1393،گرگان

  5. خسروی ابوالفضل و رشیدی آیدین(1393). بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش؛ با نگاه داده کاوي، تهران ، 28 اولین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی مدیریت دانش، تهران ، 28-29 بهمن 1393

  6. خسروی ابوالفضل و رشیدی آیدین(1393). مدل هاي بلوغ مدیریت دانش، اولین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی مدیریت دانش، تهران ، 28-29 بهمن 1393

  7. خسروی ابوالفضل و چگینی محمد(1393).رابطه استرس شغلی با خلاقیت سازمانی و رضایت شغلی کارکنان بیمه ایران در استان مرکزی، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، چالش ها و راهکارها- 29 بهمن 1393- شیراز

  8. خسروی ابوالفضل و نوربخش سیدمهرشاد (1393) :رابطه عدالت سازمانی و تعهد سازمانی کارکنان اداره صنعت،معدن،و تجارت استان تهران- دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، چالش ها و راهکارها- 29 بهمن 1393- شیراز

  9. خسروی ابوالفضل و زارع مریم (1394). عوامل کلیدی موفقیت استراتژی های مدیریت ارتباط بامشتری . اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات(چالش ها و راهکارهای بازاریابی در صنعت بیمه)، 8 اردیبهشت 1394 ، دانشگاه سمنان

  10. خسروی ابوالفضل و زارع مریم (1394). چالش های مدیریت ریسک در صنعت بیمه. اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات(چالش ها و راهکارهای بازاریابی در صنعت بیمه)، 8 اردیبهشت 1394 ، دانشگاه سمنان

  11. خسروی ابوالفضل و چگینی محمد (1394).رابط ابعاد سرمایه اجتماعی و خلاقیت سازمانی در بین کارکنان بیمه ایران استان مرکزی، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی، 30 خرداد 1394، ساری

  12. مدیریت بازاریابی رسانه های اجتماعی: انقلاب هزارة‌ سوم، دومین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت بارویکردهای کاربردی و پژوهشی نوین، 12 مرداد ماه 1394، سازمان مدیریت صنعتی،تهران

5- راهنمایی و مشاوره

  1. راهنمایی بیش از13 پایان نامه کارشناسی ارشد

  2. مشاوره 3 پایان نامه کارشناسی ارشد

  3. داوری بیش از 25 پایان نامه کارشناسی ارشد

د. برگزاری کارگاه

  1. کارگاه اصول بازاریابی و مدیریت بازار

  2. کارگاه روش های فروش

  3. کارگاه مدیریت ارتباط بامشتری(CRM)

  4. کارگاه بازاریابی عصبی– ویژه کارکنان بخش اقتصادی بازرگانی کمیته امداد امام خمینی(ره)

ه. سوابق اجرایی

  1. سازمان جهاد سازندگی، مسئول بیمه وبازنشستگی

  2. مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ وهنر، مدیر مرکز

  3. مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ وهنر، مدیر گروه رشته روابط عمومی (و دبیر شورای پژوهش)

  4. پژوهشگاه صنایع الکترونیک ایران، کارشناس دفتر مطالعات مدیریت

  5. شرکت صنایع مخابرات ایران، مشاور

  6. شرکت صنایع كامپیوتری ایران، مشاور

 

و. سوابق پروژه های اجرایی

  1. همکاری در پروژه سنجش رضایت شغلی کارکنان مجموعه شرکت های صنايع الكترونيك ایران

  2. همکاری در پروژه مدیریت عملکردکارکنان شرکت صنایع مخابرات

  3. همکاری در تدوین و استقرار رفتار و ارزشهای سازمانی در شرکت صنایع مخابرات

  4. همکاری در پروژه برنامه ریزی جانشینی و مراکز ارزیابی در شرکت صنایع مخابرات

  5. همکاری در پروژه تجزیه و تحلیل و ساماندهی مشاغل در شرکت صنایع مخابرات

  6. همکاری در پروژه مدل جامع منابع انسانی در شرکت مادرتخصصی فرودگاههای کشور

  7. همكاري درتهيه وتدوين روشهاودستورالعملهاي اجرايي صنایع مخابرات ایران

  8. تدوين استراتژي ها و اهداف منابع انساني بر اساس مدل تعالي منابع انساني در شركت صنايع كامپيوتري ايران

  9. تدوین برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت در شرکت صنایع کامپیوتری ایران اجرای پروژه مدیریت عملکرد در شرکت صنایع کامپیوتری ایران

آدرس پستی :

ایران،  قم،  بلوار دانشگاه (کیلومتر 5 جاده قدیم تهران)،  پردیس فارابی دانشگاه تهران

  آدرس پست الکترونیکی: farabi@ut.ac.ir

  کد پستی : 3718117469

  صندوق پستی : 357

  شمـاره تلـفن مستقیم : 36166100 (025-0098)

suriyeli porno tecavüz seyret seyret porno tecavüz türk ifşa +18 videolar porn tecavüz izle porno video izle sex sikiş izle
instagram takipci hilesi,instagram begeni hilesi,instagram takipci,instagram takipci hilesi,instagram begeni hilesi,instagram takipci,free instagram followers,php shell indir,php shell download,instagram free followers,takipci hilesi,
hacklink wordpress download elektronik sigara hacklink satış joyetech elektronik sigara