sesli panelci sesli chat

مرتضی سلطانی

رتبه علمى : استادیار

سال اخذ مدرک : 1390

از دانشگاه : شهید بهشتی

رشته تحصیلی و گرایش آن : دکترای مدیریت بازرگانی

Email : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

   

طرح درس ها :

 

 

1. سوابق تحصیلی

  1. کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه امام صادق (ع)

  2. کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه امام صادق (ع)

  3. دکتری مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید بهشتی (رتبه اول دوره دکتری)

2. علاقه مندی های پژوهشی – آموزشی

- پژوهش

  • همکاری های راهبردی با تاکید بر نقش منابع انسانی

- آموزش (مقاطع دکتری ، ارشد، کارشناسی و دوره های آزاد)

  • مدیریت استراتژیک

  • مدیریت منابع انسانی

  • تئوری های سازمان و مدیریت

 

3. سوابق علمی

الف) کتاب ها

  1. تألیف کتاب «اخلاق تبلیغات بازرگانی»، قم، مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیم، چاپ اول، 1384

ب) مقالات (مجلات علمی، پژوهشی، علمی ترویجی و سایر مجلات معتبر)

  1. A Cross-Level Model of Organizational Commitment Antecedents, Iranian Journal of Management Studies, ISI (WOS), Morteza Soltani, Abbas Ali Haji Karimi, 2016, Vol 9,No 2

  2. Co-creation intention; presenting a model of antecedents and its impact on attitude toward the product, Iranian Journal of Management Studies, ISI (WOS), Morteza Soltani, Gholamreza Jandaghi, Parisa Forouzandeh Shahraki, 2017, Vol. 10, No. 1

  1. فهم تجربه خرید احساسی کالای بادوام؛ مطالعه ای پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه، مدیریت بازرگانی، علمی پژوهشی، مریم خلیلی مقدم،
    مرتضی سلطانی،  حمیدرضا یزدانی،  حسین خنیفر، 1397، دوره 10، شماره 2

  2. تبیین مفهوم تفکر راهبردی از منظر اسلام، مدیریت فرهنگ سازمانی، علمی پژوهشی، مهدی کبیری پور،  مرتضی سلطانی،  علی عبداللهی، 1397، دوره 14، شماره 3

  3. شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر جایگاه یابی استعدادها؛ مطالعه ای اقدام پژوهانه در یک سازمان فرهنگی، دین و سیاست فرهنگی، علمی پژوهشی، جواد محمدصالحی، مرتضی سلطانی، حسین پرکان، 1397، دوره 5، شماره 2

  4. شناسایی اجزای تصمیم خرید مصرف کننده از منظر بسته بندی محصول و بررسی تاثیر سطح درگیری ذهنی بر این اجزا (مورد مطالعه صنعت سوهان قم)، علوم و صنایع غذایی ایران، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی، سیدمحمدباقر جعفری، ساجده سادات مجیدی، 1396، شماره 72

  5. ولویت بندی مولفه های اقتصاد مقاومتی مرتبط با بازار سرمایه، جستارهای اقتصادی، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی،  محمد ابراهیم راعی عزآبادی، 1396، دوره 14، شماره 27

  6. واکاوی مفهوم شهروندی شرکتی و بررسی نقش آن در توسعه وفاداری مشتریان، مدیریت منابع سازمانی، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی، سهیل نجات، 1396، دوره 7، شماره 1

  7. بررسی پیشایندهای قصد ترک خدمت (مطالعه ای در یک بیمارستان دولتی)، مدیریت فرهنگ سازمانی، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی،  سهیل نجات،  فرشید خمویی،  پوریا پسندیده، 1396، دوره 15، شماره 3

  8. بررسی تأثیر همکاری در صنعت فناوری اطلاعات بر عملکرد نوآوری در شرایط اجرای استراتژی هم رقابتی، مدیریت فناوری اطلاعات، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی،  سید محمدباقر جعفری،  راضیه بی ننده، 1396، دوره 9، شماره 2

  9. بررسی تاثیر خدمات ارائه شده بر ارزش ادراک شده، رضایت و وفاداری کاربران کتابخانه های عمومی کشور (مطالعه موردی شهر رشت)، تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی، علمی پژوهشی، جلال مظلوم،  مرتضی سلطانی،  نیما سلطانی نژاد، 1396، دوره 23، شماره 1 (پیاپی 88)

  10. بررسی نقش شخصیت برند در تحریک تصمیم خرید تلفن همراه؛ ملاحظة مداخلة اعتماد به برند و محتوای تبلیغات، تحقیقات بازاریابی نوین، علمی پژوهشی، حسین خنیفر،  محدثه دهقان چاچکامی،  مرتضی سلطانی، 1396، دوره 7، شماره 1

  11. گفتمان كاوی الگوهای ذهنی مشتریان مردد: کاربست روش كیو، مدیریت بازرگانی، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی،  بهزاد محمدیان، 1395، دوره8، شماره 2

  12. تاثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه ای، چشم انداز مدیریت بازرگانی، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی،  محمدرحیم اسفیدانی، سهیل نجات، 1395، شماره 25

  13. بررسی قصد هم آفرینی محصول و رابطه آن با ارزش ادراک شده و بازاریابی دهان به دهان مثبت، ملاحظه نقش ریسک زمانی ادراک شده، تحقیقات بازاریابی نوین، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی،  غلامرضا جندقی،  پریسا فروزنده شهرکی، 1395، شماره22

  14. ارتقای عملکرد بنگاه های اقتصادی از طریق راهبرد هم‌رقابتی، مطالعات مدیریت راهبردی، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی،  سیدمحمدباقرجعفری،
    راضیه بیننده، 1395، شماره 26

  15. شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر قصد خرید تجهیزات ورزشی از طریق رسانه‌های اجتماعی؛ کاربرد تکنیک برنامه‌ریزی ترجیحی فازی لگاریتمی (مورد مطالعه: کاربران رسانه اجتماعی اینستاگرام)، پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی،  مرتضی آریان فر،  سید محمدرضا ناصرزاده، محمدرضا فتحی، 1395، شماره 12

  16. طراحی و تبیین مدل مکانیزم ها، آثار و پیامد برندسازی داخلی (مورد مطالعه: گروه صنعتی سدید)، تحقیقات بازاریابی نوین، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی،  الناز نبی زاده مامانی،  امیرحسین مزینانی، 1395، شماره 21

  17. بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر تعهد عاطفی کارکنان؛  نقش میانجی فرهنگ سازمانی، فصلنامه‌ مطالعات رفتار سازمانی، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی، سهیل نجات،  خشایار جعفری،  1394، شماره‌ 4 (شماره پیاپی 15)

  18. بررسی و تحلیل نقش قابلیت های فردی منابع انسانی در ایجاد مزیت رقابتی با بکارگیری مدل VRIO، مدیریت فرهنگ سازمانی، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی،  حمید زارع،  محسن پرنیان، 1394، دوره 13، شماره 2

  19. نقش سرمایه اجتماعی و رهبری تحول آفرین در ارتقای عملکرد نوآوری بنگاه، مدیریت سرمایه اجتماعی، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی،  علیرضا کاملی،
    فرشید خمویی، 1394، دوره2، شماره 4

  20. طراحی مدل یکپارچة ارزیابی سرمایه‌های فکری با به‌کارگیری فنون اولویت‌بندی فازی و مشابهت فازی، مدیریت فرهنگ سازمانی، علمی پژوهشی، الهام ابراهیمی،  محمدرضا فتحی،  مرتضی سلطانی، 1394، دوره 13، شماره 1

  21. طراحی و تبیین مدل ادراک دانشجویان از برند دانشگاه، مطالعات مدیریت راهبردی، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی،  مصطفی خباز،  محمود رامشینی،
    حسین نظری، 1393، شماره 18

  22. اولویت بندی شاخصهای حسابداری منابع انسانی بر مبنای رویکرد ارزش گذاری در صنعت ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، مدیریت فرهنگ سازمانی، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی،  رحیمه شیخ، 1393، شماره 32

  23. تاثیر ادراک از عدالت بر تعهد عاطفی، با لحاظ اثر میان سطحی رهبری ملاحظه ای؛ مورد مطالعه: اعضای هیات علمی دانشگاههای تهران، چشم انداز مدیریت دولتی، علمی پژوهشی، عباسعلی حاجی کریمی،  علی رضاییان، اکبر عالم تبریز، مرتضی سلطانی، 1391، شماره 9

  24. مدلی میان سطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیم گیری با تعهد سازمانی؛ مورد مطالعه: اعضای هیات علمی دانشگاههای تهران، اندیشه مدیریت راهبردی، علمی پژوهشی، عباسعلی حاجی کریمی،  علی رضاییان،  اکبر عالم تبریز،  مرتضی سلطانی، 1391، شماره 2 (پیاپی 12)

  25. بررسی و تحلیل عوامل سنجش مدیریت استعداد در سازمان، فرهنگ مدیریت، علمی پژوهشی، عباسعلی حاجی کریمی،  مرتضی سلطانی، 1390، شماره 23

  1. Behavioral distress of marketing managers: a new grounded theory model, Iranian Journal of Management Studies, ISI (WOS), Meysam Shafiee, Mohammad Zareian, Hassan Zarei Matin, Morteza Soltani, پذیرش چاپ

  1. شناسایی الزامات نظام آموزش عالی کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مدیریت در دانشگاه اسلامی، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی، حسین خنیفر،
    مریم نجفی، پذیرش چاپ

  2. الزامات اطلاعاتی، ارتباطی و سیستمی بودجه ریزی عملیاتی در دستگاههای فرهنگی، دین و سیاست فرهنگی، علمی پژوهشی، اکبر عالم تبریز، فرخ قوچانی،
    مرتضی سلطانی، علی اسکندری، پذیرش چاپ

  3. نقش دغدغه های محیط زیستی در تصمیم خرید؛ کاربرد نظریه تصویر، پژوهشهای محیط زیست، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی، نیلوفر دی دری خمسه مطلق، نیما سلطانی نژاد، پذیرش چاپ

  4. عوامل ادراکی موثر بر تمایل گردشگران مسلمان خارجی به انتخاب محصولات حلال، گردشگری و توسعه، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی، سهیلا هاشمی، پذیرش چاپ

  5. طراحی الگوی هنر انقلابی مبتنی بر نظریه داده بنیاد، پژوهش های انقلاب اسلامی، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی، مصطفی مومنی، نیما سلطانی نژاد،
    فاطمه محمدی، پذیرش چاپ

  6. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت رقابت پذیری مناطق آزاد تجاری – صنعتی در سطح بین المللی با رویکرد فراترکیب، علوم و فنون دریایی، علمی پژوهشی، اصغر رشنودی، مرتضی سلطانی، اسداله کردنائیج، علی حمیدی زاده، پذیرش چاپ

  7. همرقابتی، سرمایه اجتماعی صنعت و امنیت اقتصادی، سرمایه اجتماعی ، علمی پژوهشی، مرتضی سلطانی، راضیه بی ننده، پذیرش چاپ

  1. The Effect of Brand Extension Strategy on Brand Image to Customers, British Journal of Economics, Management & Trade, سایر، Seyed Mohammad Alavinasab, Morteza Soltani, Javad Alimohammadi, 2017, Vol 17, No 4

  2. The effect of service quality on private brand image and purchase intention in the chain stores of ETKA, World Scientific News, سایر،  Morteza Soltani, Mohammad Rahim Esfidani, Gholamreza Jandaghi, Nima Soltaninejad, 2016, Vol 47, No 2

  3. Antecedents of Positive Word of Mouth and its Effects on Attitude toward Product, International Journal of Management, Accounting and Economics, سایر، Morteza Soltani, Morteza Khavari, 2015, Vol. (2), No. (9)

  4. Organizational Commitment and HRM Practices; An Analytical Approach, Global Journal of Advanced Research, سایر، Morteza Soltani, 2015, Vol-2, Issue-9

  5. A Study on Ahliah-Orientation in Giving Responsibility; Islamic Management Perspective, Global Journal of Management Studies and Researches, سایر، Morteza Soltani, 2014, Vol 1,No 2

  6. Moderating Role of Time Pressure in the Impact of Packaging Elements on Consumer’s Purchase Decision (A Study in Sohan Industry), Journal of Social Issues & Humanities, سایر، Morteza Soltani, Sajede Sadat Majidi, 2014, Vol 2, No 4

  1. بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری و تاثیر آن بر رضایت مشتریان در بانک انصار، فصلنامۀ توسعۀ مدیریت پولی و بانکی، سایر، مرتضی سلطانی،
    هادی ملکیان، 1394، شماره 7

  2. تحلیل روابط متقابل میان شاخص‌های سرمایه اجتماعی با استفاده از تکنیک فازی دیمتل، مدیریت سرمایه اجتماعی، سایر، مرتضی سلطانی، الهام ابراهیمی، محمدرضا فتحی، 1394، دوره2، شماره 2

  3. طراحی الگوی مفهومی تحلیل فرهنگی کشور مبتنی بر رویکرد تئوری مفهوم سازی بنیادی، اسلام و پژوهش های مدیریتی، سایر، حسین پرکان، مرتضی سلطانی، 1390، شماره 2

  4. برنامه ریزی استراتژیک پژوهشی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی؛ مورد مطالعه: دانشگاه امام صادق(ع)، اندیشه مدیریت، سایر، بهمن حاجی پور،
    مرتضی سلطانی، 1387، شماره 3

  5. اخلاق بازار‌یابی، بازاریابی، سایر، مرتضی سلطانی، 1383، شماره36 مدیریت فرایند محور، تدبیر، سایر، مرتضی سلطانی، سجاد اسمعیل لو، 1383، شماره 149

  6. خود خواهی، مانعی فراروی بازاریابی رابطه‌ای (ترجمه)، بازاریابی، سایر، مرتضی سلطانی، 1383، شماره33

  7. مدیریت اخلاق در سازمان، تدبیر، سایر، مرتضی سلطانی، 1382، شماره132

  8. طراحی مدل و تدوین راهبرد آموزش فنی و حرفه ای با کاربرد نظریه داده بنیاد، مدیریت راهبردی و آینده پژوهی، سایر، مرتضی سلطانی، احمد عطارنیا،
    فاطمه داوودآبادی فراهانی، حسین پرکان، پذیرش چاپ

  9. تحلیل نگرش خانوارهای شهری نسبت به خرید محصولات تقلبی با ملاحظه نقش وضعیت اقتصادی، رهیافتی در مدیریت نوین، سایر، الناز نبی زاده مامانی،
    مرتضی سلطانی، فاطمه بزازان، پذیرش چاپ

د) مقالات (همایش ها و گنگره های داخلی و بین المللی)

  1. هم رقابتی، سرمایه اجتماعی صنعت و امنیت اقتصادی، همایش ملی سرمایه اجتماعی و امنیت، پردیس فارابی دانشگاه تهران، ایران، مقاله کامل، 1397

  2. ارائه الگوی عوامل موثر بر پاسخ رفتاری مصرف کنندگان نسبت به برندهای خصوصی، چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری، دانشگاه تبریز سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی، ایران، مقاله کامل، 1395

  3. شهروندی شرکتی در شهر هوشمند، اولین کنفرانس ملی شهر هوشمند، پردیس فارابی دانشگاه تهران، ایران، مقاله کامل/ سخنرانی، 1395

  4. رهبری کسب و کار در عرصه پدافند اقتصادی با تکیه بر راهبرد هم رقابتی، کنفرانس ملی پدافند غیرعامل و توسعه پایدار، وزارت کشور اداره کل امور مرزی و پدافند غیرعامل، ایران، خلاصه مقاله، 1395

  5. بررسی و تبیین موانع خلاقیت و نوآوری در نظام اداری ، نخستین همایش ملی سیاستهای کلی نظام اداری با رویکرد اسلامی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ایران، مقاله کامل، 1390

  6. «بررسی موانع خلاقیت و نوآوری در نظام اداری با نگاهی به منابع اسلامی، همایش علوم مدیریت در آیینه قرآن و عترت، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خراسان رضوی، ایران، مقاله کامل و سخنرانی، 1390

  7. نگرشی تطبیقی به خلاقیت، نوآوری و بدعت، همایش نوآوری و بدعت از دیدگاه قرآن و حدیث، دانشگاه آزاد مشهد، ایران، مقاله کامل و سخنرانی، 1389

  8. طراحی و تدوین برنامه های عملیاتی سازی سند راهبرد توسعه صنعتی کشور در بخش صنایع دریایی، یازدهمین همایش ملی صنایع دریایی، انجمن مهندسی دریایی ایران، ایران، خلاصه مقاله، 1388

ه) عضویت در هیأت تحریریه و یا داور مجله معتبر علمی

  1. Iranian Journal of Management Studies, ایران. پردیس فارابی دانشگاه تهران

  2. مدیریت اسلامی، ایران. دانشگاه امام حسین (ع)

  3. مدیریت در دانشگاه اسلامی، ایران. نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

  4. مدیریت فرهنگ سازمانی، ایران. پردیس فارابی دانشگاه تهران

  5. آمایش سرزمین، ایران. پردیس فارابی دانشگاه تهران

  6. فرهنگ نامه جامع علوم انسانی و اسلامی، ایران. پژوهشکده باقرالعلوم (ع)

  7. مدیریت بازاریابی، ایران. دانشگاه کردستان

  8. مدیریت سرمایه اجتماعی، ایران. پردیس فارابی دانشگاه تهران

  9. پژوهشنامه مدیریت تحول، ایران. دانشگاه فردوسی مشهد

  10. پژوهش های مدیریت در ایران، ایران. دانشگاه تربیت مدرس

  11. انتشارات دانشگاه تهران، تهران. دانشگاه تهران

  12. کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک (یازدهمین دوره)، تهران. دبیرخانه کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

  13. همایش کتاب سال حوزه، قم. دبیرخانه کتاب سال حوزه

ز) راهنمایی و مشاوره پایان نامه در دانشگاه تهران (دفاع شده)

  1. ارائه چارچوب مفهومی خرید احساسی کالای بادوام منتخب در جامعه بومی و اعتبارسنجی آن، راهنما (دکتری)

  2. بررسی تاثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان وتبلیغات دهان به دهان (WOM) (پایان نامه برگزیده دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران در سال 95)، راهنما

  3. بررسی تاثیر استراتژی هم رقابتی بر عملکرد بازار وعملکرد نوآوری (پایان نامه برگزیده دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران در سال 94)، راهنما

  4. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی خیر خواهانه و اولویت بندی سناریوها، راهنما

  5. بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی برانتخاب نوع استراتژی بادر نظر گرفتن نقش تعدیلگری قابلیت های محوری سازمان، راهنما

  6. بخش بندی مشتریان اینترنت بانك بر مبنای انتظارات آن ها از خدمت، مشاور

  7. بررسی نگرش افراد به تبلیغات درون وبلاگ های فشن، راهنما

  8. بررسی عوامل موثر بر انتشار پیام در بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل، راهنما

  9. بررسی تاثیر تصویر فروشگاه و قیمت ادراك شده بر پرستیژ برند خصوصی(مورد مطالعه:فروشگاه زنجیره ای اتكاشهر اصفهان)، مشاور

  10. بررسی عوامل موثر بر نگرش خرید و مقایسه آن در گروههای مختلف درآمدی، راهنما

  11. كاربرد تئوری تصویر در تبیین تصمیم گیری مصرف كننده با ملاحظات مسئولیت اجتماعی و ارزشهای محیطی، راهنما

  12. تاثیر سرمایه اجتماعی، مزیت و سیاست تیم بر عملكرد تیمهای مجازی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری هم رقابتی، هوش هیجانی و بهره هوشی تیمها، مشاور

  13. بخش بندی بازار اكوتوریسم در استان گلستان، مشاور

  14. بررسی تاثیر كیفیت تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد بر خط، مشاور

  15. بررسی اثر بخشی روابط عمومی بانك ملت، مشاور

  16. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش تعدیل گر رفتار مصرف مسئولانه در قبال جامعه(موردمطالعه:مشتریان بانك ملت شهر كاشان)، راهنما

  17. ارائه راهکار های تبلیغاتی توسعه صنعت گردشگری در استان لرستان ( با استفاده از مدل SWOT)، مشاور

  18. بررسی نقش بازاریابی چابک و بازار یابی ناب در عملکرد شرکت ها، راهنما

  19. ارزیابی کیفیت خدمات بیمه حوادث شرکت توزیع برق از دیدگاه حادثه دیده با استفاده از مدل تعدیل شده سروکوآل و رتبه بندی شاخص ها از طریق تحلیل سلسله مراتبی، مشاور

  20. بررسی تاثیر انتظارات دانشجویان از دانشگاه بر وفاداری آنان با ملاحظه نقش ارزش ادراک شده عدم تایید ادراک شده رضایت وشکایت، راهنما

  21. بررسی تاثیر شخصیت برند بر تصمیم خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد به برند ومحتوای تبلیغات، مشاور

  22. تاثیر باور مذهبی بر قصد انتخاب محصولات حلال با توجه به نقش نگرش هنجار ذهنی و آگاهی حلال، راهنما

  23. تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر مزیت رقابتی با در نظر گرفتن متغیر های کیفیت ارتباطات وکیفیت خدمات، راهنما

  24. شناسایی وارزیابی ریسک های اجرای استراتژی وارائه پاسخ مناسب با استفاده از مدل BSC( مورد مطالعه : شرکت نفت شهرستان فراشبند)، مشاور

  25. بررسی تاثیر کیفیت ارتباط بر ابعاد نگرشی و رفتاری وفاداری مشتری : با در نظر گرفتن نقش ناهمسانی شناختی ورضایت، مشاور

  26. بررسی تاثیر ابعاد اعتماد بر روی قصد خرید مصرف کننده آنلاین، مشاور

  27. بررسی عوامل موثر بر بکارگیری تبلیغات دهان به دهان ونگرش مصرف کننده نسبت به محصول با لحاظ اثر تعدیل کنندگی درگیری خرید ودانش پیشین، راهنما

  28. شناسایی مولفه های ارزشی موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات سبز، مشاور

  29. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر روی ابعاد ارزش ویژه برند، راهنما

  30. بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری وتاثیر آن بر رضایت مشتری در بانک انصار، راهنما

  31. بررسی تاثیر سیستم حاکمیت شرکتی بر کارایی مدیریت سرمایه در گردش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، راهنما

  32. امکان سنجی توسعه تجارت الکترونیک در صنایع اولویت دار مستقر درشرکتهای صنعتی استان قم، مشاور

  33. بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر شخصیت خرده فروش و عکس العمل مصرف کننده، راهنما

  34. بررسی عوامل موثر بر تمایل به پرداخت بالاتر با در نظر گرفتن نقش درگیری ذهنی، مشاور

  35. بررسی عوامل تاثیرگذار بر روی انتظارات بیش از اندازه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران، راهنما

  36. بررسی تاثیر ادراک مخاطبان از اخلاقی بودن تبلیغات بر قصد خرید، مشاور

  37. بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر ذهنی برند در نزد مشتریان (مطالعه موردی: برند ال جی) ، مشاور

  38. بررسی رابطه بین استراتژی رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای خصوصی کشور جمهوری اسلامی ایران، راهنما

  39. بررسی رابطه اخلاق سازمانی با میزان پاسخگویی مشتریان در بانکهای منتخب (مورد مطالعه: بانک ملی استان قم)، مشاور

  40. مطالعه مقایسه ای اولویت گذاری عناصر طراحی هویت برند از دید طراحان و مشتریان، مشاور

  41. تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید آن در فروشگاههای زنجیره ای اتکا، راهنما

  42. بررسی عوامل موثر بر وفاداری کاربران کتابخانه های عمومی کشور (مطالعه موردی:استان گیلان)، مشاور

  43. تاثیر کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان در صنعت نرم افزار، راهنما

  44. تحلیل مزیت رقابتی منابع انسانی با استفاده از مدل VRIO مورد مطالعه:شرکت بیمه ما، راهنما

  45. ارزیابی تعالی سازمانی در فروشگاه زنجیره ای شهروند با استفاده از مدل تعالی سازمانی EFQM، مشاور

  46. بخش بندی بازار سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک با استفاده از روش لانه ای، راهنما

  47. بررسی تاثیر محتوی آگهی های بازرگانی تلویزیونی بر شخصیت برند نوجوانان شهر قم، مشاور

  48. بررسی رابطه بسته بندی محصول و رفتار خرید مصرف کننده با توجه به اثر تعدیل کنندگی دو متغیر فشار زمانی و سطح درگیری در صنعت سوهان قم، راهنما

  49. شناسایی شاخص های حسابداری منابع انسانی بر مبنای رویکرد ارزش گذاری، راهنما

  50. پیش بینی قیمت سهام صنعت پتروشیمی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و ماشین بردار پشتیبان برای ترکیب و تجزیه و تحلیل تکنیکال و بنیادی، مشاور

  51. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه شرکتها با میانجیگری ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شهرکهای صنعتی استان کهگیلویه و بویر احمد)، مشاور

  52. تأثیر سرمایه روانشناختی بر عملكرد نیروی فروش : با در نظر گرفتن نقش تلاشهای شغلی و تعهد سازمانی(مورد مطالعه : شركت بیمه ایران شهر قم)، مشاور

  53. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر توسعه مهارتهای کارآفرینی سازمانی: مطالعه موردی (صنعت چاپ و نشر استان قم)، راهنما

  54. شناسایی فرصتهای صادراتی محصولات صنعتی استان قم به کشورهای حاشیه دریای خزر، راهنما

  55. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید لوازم ورزشی از طریق رسانه های اجتماعی، راهنما

  56. تحلیل راهبردی وضعیت صنعت شیلات استان هرمزگان در جهت توسعه صادرات، راهنما

  57. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان افغانستانی نسبت به برندهای مواد غذایی خارجی، راهنما

  58. بررسی تاثیر ویژگیهای فروشگاه اینترنتی بر روی تبلیغات توصیه ای اینترنتی (بررسی بازار کنسول های بازی کامپیوتری)، راهنما

  59. بررسی تاثیر فرهنگ بر واکنش های مشتریان نسبت به قصور در خدمات سرویس دهندگان خودرو، راهنما

  60. بررسی تاثیر ریکاوری خدمات بر وفاداری مشتریان در بانک انصار، مشاور

  61. بررسی تاثیر حس لذت جویی، نوگرایی و قیمت درک شده بر وفاداری مصرف کنندگان با ملاحظه نقش میانجی رضایت و ارزش درک شده، مشاور

  62. بررسی تاثیر تبلیغات اینترنتی بر قصد پذیرش محصولات فیلم و سریال شبکه های خانگی، راهنما

  63. بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت دانش بر برون سپاری، مشاور

  64. ارائه الگوی عوامل اجتماعی موثر بر توسعه صلاحیت کارآفرینانه در زنان ایرانی، راهنما

  65. شناسایی الزامات نظام آموزش عالی كشور در تحقق اقتصاد مقاومتی، راهنما

  66. بررسی وشناسایی مولفه های تفكر راهبردی با رویكرد اسلامی، راهنما

  67. طراحی مدل یكپارچه ارزیابی سرمایه اجتماعی در باشگاه های ورزشی، راهنما

  68. فهم الگوی رهبری اثر بخش در بازار یابی شبكه ای ( مورد مطالعه : شبكه بادران گستران)، راهنما

  69. شناسایی و رتبه بندی موانع پذیرش شهروند شركتی در كسب وكار های صنعت گردشگری، راهنما

  70. تاثیر خودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه با ملاحظه نقش اشتیاق کارآفرینانه مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری شهر تهران، مشاور

  71. ترسیم نقشه ذهنی دختران دانشجو در زمینه پوشاك ( مورد مطالعه: دانشجویان دختر پردیس فارابی دانشگاه تهران)، مشاور

  72. طراحی نظام ارزیابی مدل كسب وكار شركت بازرسی كالای آلفا با رویكرد كارت امتیازی متوازن، مشاور

  73. بررسی تاثیر انواع سبک های رهبری بر برندسازی شخصی در سازمانهای دولتی (مورد: مدیران دولتی استان قم)، مشاور

  74. الگو پردازی راهكار های بروز خلاقیت در تبلیغات با رویكرد نمودار روابط خویشاوندی، مشاور

  75. شناسایی و اولویت بندی عوامل كلیدی موفقیت بازاریابی محتوا در صنایع لبنیات، مشاور

  76. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر تعهد عاطفی با نقش تعدیل گری تصویر برند (پیمایشی پیرامون هواداران تیم خیبر خرم آباد)، راهنما

  77. بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدهای اقتصاد افغانستان در جهت ارائه راهبردهای ایجاد بورس اوراق بهادار در افغانستان، راهنما

  78. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت فروشگاههای زنجیره ای (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای رفاه شهر قم)، مشاور

  79. طراحی مدل و ارزیابی غرفه آرایی و چیدمان کالا در خرده فروشی های پوشاک شهر تهران، مشاور

  80. ارائه مدل بومی اخلاق حرفه ای مدیران شهرداری (مورد مطالعه شهرداری ساوه)، مشاور

  81. بررسی رابطه بین میزان رقابت در بازار محصول و استراتژی رقابتی بنگاه، مشاور

  82. بررسی استراتژی پویش گرایانه و اثر آن روی سلامت سازمانی، مشاور

  83. ارائه مدلی برای هم آفرینی برند، راهنما

  84. احصاء ویژگیهای نظام ارزیابی استراتژیک در سازمان های یادگیرنده (مطالعه موردی استارت آپ ها)، راهنما

  85. ارائه مدل سه سطحی پیامدهای شهروندی شرکتی، راهنما

  86. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پروژه های طراحی محصول با رویکرد جمع سپاری در بستر صنعت IT، راهنما

  87. ارائه مدلی رفتاری برای هم آفرینی، راهنما

  88. شناسایی و اولویت بندی فرصت های هم آفرینی برند گردشگری، مشاور

  89. واکاوی مفهوم تمایل به همخواری و بررسی ارتباط آن با مشتری مداری و عملکرد مشتری، راهنما

  90. ارائه چارچوب عوامل موثر بر شکل گیری روابط هم رقابتی در سطح صنعت (روش فراترکیب)، راهنما

  91. تاثیر عوامل ساختار سازمانی بر هم رقابتی، راهنما

ح) کرسی های نظریه پردازی:

  1. برگزاری کرسی ترویجی با عنوان "شهروندی شرکتی تکامل نقش اجتماعی بنگاه در عصر فراصنعتی"

خ) سوابق اجرایی- علمی

  • دبیر هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان قم

  • معاون علمی دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران

  • مدیر گروه مدیریت بازرگانی و کسب و کار دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران (اکنون)

  • رئیس مرکز آموزشهای آزاد و کوتاه مدت دانشگاه صنایع و معادن ایران

  • رئیس گروه مطالعات راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

آدرس پستی :

ایران،  قم،  بلوار دانشگاه (کیلومتر 5 جاده قدیم تهران)،  پردیس فارابی دانشگاه تهران

  آدرس پست الکترونیکی: president.farabi@ut.ac.ir

  کد پستی : 3718117469

  صندوق پستی : 357

  شمـاره تلـفن مستقیم : 36166100 (025-0098)