sesli panelci sesli chat

مرتضی سلطانی

رتبه علمى : استادیار

سال اخذ مدرک : 1390

از دانشگاه : شهید بهشتی

رشته تحصیلی و گرایش آن : دکترای مدیریت بازرگانی

Email : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

   

طرح درس ها :

 

 

1. سوابق علمی

الف) رتبه ها و مقامهای کسب شده

  1. رتبه اول دوره دکتری با معدل 18.23

  2. پژوهشگر برگزیده مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما؛ کسب رتبه سوم کتب کاربردی برای کتاب «اخلاق تبليغات بازرگانی»

  3. پژوهشگر برگزيده دانشکده مديريت دانشگاه امام صادق (ع) در سال تحصيلي84-83

  4. انتخاب کتاب «اخلاق تبليغات بازرگانی» به عنوان کتاب برتر دانشجويی دانشکده مديريت دانشگاه امام صادق(ع) در سال تحصيلی83-82

ب) کتاب ها

  1. تأليف کتاب «اخلاق تبليغات بازرگانی»، قم، مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سيم، چاپ اول، 1384

 

ج) مقالات (مجلات علمي، پژوهشي، علمي ترويجي و ساير مجلات معتبر)

 

عنوان مقاله نام مجله نوع نشريه اسامي همكاران به ترتيب اولويت (شامل نام متقاضي) تاريخ چاپ دوره، شماره
A Cross-Level Model of Organizational Commitment Antecedents Iranian Journal of Management Studies ISI (WOS) Morteza Soltani
Abbas Ali Haji Karimi
2016 Vol 9,No 2
طراحی و تبیین مدل مکانیزم ه، آثار و پیامد برندسازی داخلی (مورد مطالعه: گروه صنعتی سدید) تحقیقات بازاریابی نوین علمی پژوهشی مرتضی سلطانی
الناز نبی زاده مامانی
امیرحسین مزینانی
1395 شماره 21
گفتمان كاوي الگوهاي ذهني مشتريان مردد: کاربست روش كيو مدیریت بازرگانی علمی پژوهشی مرتضی سلطانی
بهزاد محمدیان
1395 دوره8،
شماره 2
تاثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه ای چشم انداز مدیریت بازرگانی علمی پژوهشی مرتضی سلطانی محمدرحیم اسفیدانی سهیل نجات 1395 شماره 25
ارتقای عملکرد بنگاه های اقتصادی از طریق راهبرد هم‌رقابتی مطالعات مدیریت راهبردی علمی پژوهشی

مرتضی سلطانی سیدمحمدباقرجعفری راضیه بیننده

1395

شماره 26

بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر تعهد عاطفی کارکنان؛ نقش میانجی فرهنگ سازمانی فصلنامه‌ مطالعات رفتار سازمانی علمی پژوهشی

مرتضی سلطانی
سهیل نجات
خشایار جعفری

1394

شماره‌ 4 (شماره پیاپی 15)

بررسی و تحلیل نقش قابلیت های فردی منابع انسانی در ایجاد مزیت رقابتی با بکارگیری مدل VRIO مدیریت فرهنگ سازمانی علمی پژوهشی

مرتضی سلطانی
حمید زارع
محسن پرنیان

1394

دوره 13، شماره 2

طراحی مدل یکپارچة ارزیابی سرمایه‌های فکری با به‌کارگیری فنون اولویت‌بندی فازی و مشابهت فازی مدیریت فرهنگ سازمانی علمی پژوهشی

الهام ابراهیمی
محمدرضا فتحی
مرتضی سلطانی

1394

دوره 13، شماره 1

طراحی و تبیین مدل ادراک دانشجویان از برند دانشگاه مطالعات مدیریت راهبردی علمی پژوهشی

مرتضی سلطانی
مصطفی خباز
محمود رامشینی
حسین نظری

1393

شماره 18

اولویت بندی شاخصهای حسابداری منابع انسانی بر مبنای رویکرد ارزش گذاری در صنعت ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مدیریت فرهنگ سازمانی علمی پژوهشی

مرتضی سلطانی
رحیمه شیخ

1393

شماره 32

تاثیر ادراک از عدالت بر تعهد عاطفی، با لحاظ اثر میان سطحی رهبری ملاحظه ای؛ مورد مطالعه: اعضای هیات علمی دانشگاههای تهران چشم انداز مدیریت دولتی علمی پژوهشی

عباسعلی حاجی کریمی
علی رضاییان
اکبر عالم تبریز
مرتضی سلطانی

1391

شماره 9

مدلی میان سطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیم گیری با تعهد سازمانی؛ مورد مطالعه: اعضای هیات علمی دانشگاههای تهران اندیشه مدیریت راهبردی علمی پژوهشی

عباسعلی حاجی کریمی
علی رضاییان
اکبر عالم تبریز
مرتضی سلطانی

1391

شماره 2 (پیاپی 12)

بررسي و تحليل عوامل سنجش مديريت استعداد در سازمان فرهنگ مديريت علمی پژوهشی

عباسعلی حاجی کریمی
مرتضی سلطانی

1390

شماره 23

بررسی تاثیر خدمات ارائه شده بر ارزش ادراک شده، رضایت و وفاداری کاربران کتابخانه های عمومی کشور (مطالعه موردی شهر رشت) تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی علمی پژوهشی

جلال مظلوم
مرتضی سلطانی
نیما سلطانی نژاد

پذیرش چاپ

 
تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید آن در فروشگاههای زنجیرهای اتکا مدیریت برند علمی پژوهشی

مرتضی سلطانی
محمدرحیم اسفیدانی
غلامرضا جندقی
نیما سلطانی نؤاد

پذیرش چاپ

 
بررسی تأثیر همکاری در صنعت فناوری اطلاعات بر عملکرد نوآوری در شرایط اجرای استراتژی هم رقابتی
 
مدیریت فناوری اطلاعات علمی پژوهشی

مرتضی سلطانی
راضیه بیننده

پذیرش چاپ

 
واکاوی مفهوم شهروندی شرکتی و بررسی نقش آن در توسعه وفاداری مشتریان مدیریت منابع سازمانی علمی پژوهشی

مرتضی سلطانی
محمدرحیم اسفیدانی
سهیل نجات

پذیرش چاپ

 
ارائه مدلی از پیشایندهای قصد ترک خدمت (مطالعه ای در یک بیمارستان دولتی)

مدیریت فرهنگ سازمانی

علمی پژوهشی

مرتضی سلطانی
سهیل نجات
فرشید خمویی
پوریا پسندیده

پذیرش چاپ

 
تاثیر بازاریابی خیرخواهانه بر قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مصرف کنندگان تک ماکارون)

مدیریت فرهنگ سازمانی

علمی پژوهشی

حسین خنیفر
مرتضی سلطانی
نیما سلطانی نژاد
علی اصغر رشید

پذیرش چاپ

 

The effect of service quality on private brand image and purchase intention in the chain stores of ETKA

World Scientific News

سایر

Morteza Soltani
Mohammad Rahim Esfidani
Gholamreza Jandaghi
Nima Soltaninejad

2016

Vol 47, No 2

Antecedents of Positive Word of Mouth and its Effects on Attitude toward Product

International Journal of Management, Accounting and Economics

سایر

Morteza Soltani
Morteza Khavari

2015

Vol. (2), No. (9)

Organizational Commitment and HRM Practices; An Analytical Approach

Global Journal of Advanced Research

سایر

Morteza Soltani

2015

Vol-2, Issue-9

A Study on Ahliah-Orientation in Giving Responsibility; Islamic Management Perspective

Global Journal of Management Studies and Researches

سایر

Morteza Soltani

2014

Vol 1,No 2

Moderating Role of Time Pressure in the Impact of Packaging Elements on Consumer’s Purchase Decision (A Study in Sohan Industry)

Journal of Social Issues & Humanities

سایر

Morteza Soltani
Sajede Sadat Majidi

2014

Vol 2, No 4

نقش سرمایه اجتماعی و رهبری تحول آفرین در ارتقای عملکرد نوآوری بنگاه مدیریت سرمایه اجتماعی

سایر

مرتضی سلطانی
علیرضا کاملی
فرشید خمویی

1394

دوره2، شماره 4

تحلیل روابط متقابل میان شاخص‌های سرمایه اجتماعی با استفاده از تکنیک فازی دیمتل مدیریت سرمایه اجتماعی

سایر

مرتضی سلطانی
الهام ابراهیمی
محمدرضا فتحی

1394

دوره2، شماره 2

طراحي الگوي مفهومي تحلیل فرهنگی کشور مبتنی بر رویکرد تئوری مفهوم سازی بنیادی اسلام و پژوهش های مدیریتی

سایر

حسین پرکان
مرتضی سلطانی

1390

شماره 2

برنامه ریزی استراتژیک پژوهشی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی؛ مورد مطالعه: دانشگاه امام صادق(ع) انديشه مديريت

سایر

بهمن حاجی پور
مرتضی سلطانی

1387

شماره 3

اخلاق بازار‌يابی بازاريابی

سایر

مرتضی سلطانی

1383

شماره36

مديريت فرآيند محور تدبير

سایر

مرتضی سلطانی
سجاد اسمعیل لو

1383

شماره 149

خود خواهي، مانعي فراروي بازاريابي رابطه‌اي (ترجمه)
مديريت اخلاق در سازمان
بازاريابي

سایر

مرتضی سلطانی

1383

شماره33

بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر شخصیت برند خرده تدبير

سایر

مرتضی سلطانی

1382

شماره132

فروشی و عکس العمل مصرف کننده (مورد مطالعه: خرده فروشی هایپراستار) پژوهشنامه مدیریت بازاریابی

سایر

مرتضی سلطانی
سعیده صیادی

پذیرفته شده

 

 

 

د) مقالات (همايش ها و گنگره هاي داخلي و بین المللی)

 

عنوان مقاله عنوان همایش برگزار کننده کنگره کشور نوع مقاله (مقاله کامل / خلاصه مقاله) تاريخ چاپ
شهروندی شرکتی در شهر هوشمند اولین کنفرانس ملی شهر هوشمند پردیس فارابی دانشگاه تهران ایران مقاله کامل/ سخنرانی 1395
بررسي و تبيين موانع خلاقيت و نوآوري در نظام اداري نخستين همايش ملي سياستهاي کلي نظام اداري با رويکرد اسلامي پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ایران مقاله کامل 1390
«بررسی موانع خلاقیت و نوآوری در نظام اداري با نگاهي به منابع اسلامي همایش علوم مدیریت در آیینه قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خراسان رضوی ایران مقاله کامل و سخنرانی 1390
نگرشي تطبيقي به خلاقيت، نوآوري و بدعت همايش نوآوري و بدعت از دیدگاه قرآن و حدیث دانشگاه آزاد مشهد ایران مقاله کامل و سخنرانی 1389
طراحي و تدوين برنامه هاي عملياتي سازي سند راهبرد توسعه صنعتي کشور در بخش صنايع دريايي يازدهمين همايش ملي صنايع دريايي انجمن مهندسی دریایی ایران ایران خلاصه مقاله 1388

 

 

ه) عضويت در هيأت تحريريه و یا داور مجله معتبر علمي

 

نام مجله درجه مجله زمان همکاری محل انتشار
Iranian Journal of Management Studies WOS 1391 تاکنون ایران. پردیس فارابی دانشگاه تهران
مدیریت اسلامی علمی پژوهشی 1392 تاکنون ایران. دانشگاه امام حسین (ع)
مدیریت در دانشگاه اسلامی علمی پژوهشی 1392 تاکنون ایران. نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها
مدیریت فرهنگ سازمانی علمی پژوهشی 1391 تاکنون ایران. پردیس فارابی دانشگاه تهران
آمایش سرزمین علمی پژوهشی 1395 تاکنون ایران. پردیس فارابی دانشگاه تهران
فرهنگ نامه جامع علوم انسانی و اسلامی سایر 1389 تا 1390 ایران. پژوهشکده باقرالعلوم (ع)
مدیریت بازاریابی سایر 1394 تاکنون ایران. دانشگاه کردستان
مدیریت سرمایه اجتماعی سایر 1394 تاکنون ایران. پردیس فارابی دانشگاه تهران

 

و) تدریس (مقاطع دکتری، ارشد، کارشناسی)

  1. تئوری های سازمان و مدیریت

  2. مدیریت استراتژیک

  3. مدیریت منابع انسانی

ز) راهنمایی و مشاوره پایان نامه در دانشگاه تهران (دفاع شده)

  1. شناسايي عوامل موثر بر موفقيت بازاريابي خير خواهانه و اولويت بندي سناريوه، راهنما

  2. بررسي تاثير هوشمندي رقابتي برانتخاب نوع استراتژي بادر نظر گرفتن نقش تعديلگري قابليت هاي محوري سازمان، راهنما

  3. بخش بندي مشتريان اينترنت بانك بر مبناي انتظارات آن ها از خدمت، مشاور

  4. بررسي نگرش افراد به تبليغات درون وبلاگ هاي فشن، راهنما

  5. بررسي عوامل موثر بر انتشار پيام در بازاريابي ويروسي از طريق ايميل، راهنما

  6. بررسي تاثير تصوير فروشگاه و قيمت ادراك شده بر پرستيژ برند خصوصي(مورد مطالعه:فروشگاه زنجيره اي اتكاشهر اصفهان)، مشاور

  7. بررسي عوامل موثر بر نگرش خريد و مقايسه آن در گروههاي مختلف درآمدي، راهنما

  8. كاربرد تئوري تصوير در تبيين تصميم گيري مصرف كننده با ملاحظات مسئوليت اجتماعي و ارزشهاي محيطي، راهنما

  9. تاثير سرمايه اجتماعي، مزيت و سياست تيم بر عملكرد تيمهاي مجازي با در نظر گرفتن نقش ميانجي گري هم رقابتي، هوش هيجاني و بهره هوشي تيمه، مشاور

  10. بخش بندي بازار اكوتوريسم در استان گلستان، مشاور

  11. بررسي تاثير كيفيت تجربه مشتري بر قصد خريد مجدد بر خط، مشاور

  12. بررسي اثر بخشي روابط عمومي بانك ملت، مشاور

  13. بررسي تاثير مسئوليت اجتماعي بر وفاداري مشتريان با توجه به نقش تعديل گر رفتار مصرف مسئولانه در قبال جامعه(موردمطالعه:مشتريان بانك ملت شهر كاشان)، راهنما

  14. ارائه راهکار های تبلیغاتی توسعه صنعت گردشگری در استان لرستان ( با استفاده از مدل SWOT)، مشاور

  15. بررسی نقش بازاریابی چابک و بازار یابی ناب در عملکرد شرکت ه، راهنما

  16. ارزیابی کیفیت خدمات بیمه حوادث شرکت توزیع برق از دیدگاه حادثه دیده با استفاده از مدل تعدیل شده سروکوآل و رتبه بندی شاخص ها از طریق تحلیل سلسله مراتبی، مشاور

  17. بررسی تاثیر انتظارات دانشجویان از دانشگاه بر وفاداری آنان با ملاحظه نقش ارزش ادراک شده عدم تایید ادراک شده رضایت وشکایت، راهنما

  18. بررسی تاثیر استراتژی هم رقابتی بر عملکرد بازار وعملکرد نوآوری (پایان نامه برگزیده دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران در سال 94)، راهنما

  19. بررسی تاثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان وتبلیغات دهان به دهان (WOM)، راهنما

  20. بررسی تاثیر شخصیت برند بر تصمیم خرید مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد به برند ومحتوای تبلیغات، مشاور

  21. تاثیر باور مذهبی بر قصد انتخاب محصولات حلال با توجه به نقش نگرش هنجار ذهنی و آگاهی حلال، راهنما

  22. تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر مزیت رقابتی با در نظر گرفتن متغیر های کیفیت ارتباطات وکیفیت خدمات، راهنما

  23. شناسایی وارزیابی ریسک های اجرای استراتژی وارائه پاسخ مناسب با استفاده از مدل BSC( مورد مطالعه : شرکت نفت شهرستان فراشبند)، مشاور

  24. بررسی تاثیر کیفیت ارتباط بر ابعاد نگرشی و رفتاری وفاداری مشتری : با در نظر گرفتن نقش ناهمسانی شناختی و رضایت، مشاور

  25. بررسی تاثیر ابعاد اعتماد بر روی قصد خرید مصرف کننده آنلاین، مشاور

  26. بررسی عوامل موثر بر بکارگیری تبلیغات دهان به دهان ونگرش مصرف کننده نسبت به محصول با لحاظ اثر تعدیل کنندگی درگیری خرید ودانش پیشین، راهنما

  27. شناسایی مولفه های ارزشی موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات سبز، مشاور

  28. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر روی ابعاد ارزش ویژه برند، راهنما

  29. بررسی عوامل شکل دهنده تجربه مشتری وتاثیر آن بر رضایت مشتری در بانک انصار، راهنما

  30. بررسی تاثیر سیستم حاکمیت شرکتی بر کارایی مدیریت سرمایه در گردش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، راهنما

  31. امکان سنجی توسعه تجارت الکترونیک در صنایع اولویت دار مستقر درشرکتهای صنعتی استان قم، مشاور

  32. بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر شخصیت خرده فروش و عکس العمل مصرف کننده، راهنما

  33. بررسی عوامل موثر بر تمایل به پرداخت بالاتر با در نظر گرفتن نقش درگیری ذهنی، مشاور

  34. بررسی عوامل تاثیرگذار بر روی انتظارات بیش از اندازه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران، راهنما

  35. بررسی تاثیر ادراک مخاطبان از اخلاقی بودن تبلیغات بر قصد خرید، مشاور

  36. بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر ذهنی برند در نزد مشتریان (مطالعه موردی: برند ال جی)، مشاور

  37. بررسی رابطه بین استراتژی رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای خصوصی کشور جمهوری اسلامی ایران، راهنما

  38. بررسی رابطه اخلاق سازمانی با میزان پاسخگویی مشتریان در بانکهای منتخب (مورد مطالعه: بانک ملی استان قم)، مشاور

  39. مطالعه مقایسه ای اولویت گذاری عناصر طراحی هویت برند از دید طراحان و مشتریان، مشاور

  40. تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید آن در فروشگاههای زنجیره ای اتک، راهنما

  41. بررسی عوامل موثر بر وفاداری کاربران کتابخانه های عمومی کشور (مطالعه موردی:استان گیلان)، مشاور

  42. تاثیر کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان در صنعت نرم افزار، راهنما

  43. تحلیل مزیت رقابتی منابع انسانی با استفاده از مدل VRIO مورد مطالعه:شرکت بیمه م، راهنما

  44. ارزیابی تعالی سازمانی در فروشگاه زنجیره ای شهروند با استفاده از مدل تعالی سازمانی EFQM، مشاور

  45. بخش بندی بازار سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک با استفاده از روش لانه ای، راهنما

  46. بررسی تاثیر محتوی آگهی های بازرگانی تلویزیونی بر شخصیت برند نوجوانان شهر قم، مشاور

  47. بررسی رابطه بسته بندی محصول و رفتار خرید مصرف کننده با توجه به اثر تعدیل کنندگی دو متغیر فشار زمانی و سطح درگیری در صنعت سوهان قم، راهنما

  48. شناسایی شاخص های حسابداری منابع انسانی بر مبنای رویکرد ارزش گذاری، راهنما

  49. پیش بینی قیمت سهام صنعت پتروشیمی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و ماشین بردار پشتیبان برای ترکیب و تجزیه و تحلیل تکنیکال و بنیادی، مشاور

  50. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه شرکتها با میانجیگری ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شهرکهای صنعتی استان کهگیلویه و بویر احمد)، مشاور

  51. تأثير سرمايه روانشناختي بر عملكرد نيروي فروش : با در نظر گرفتن نقش تلاشهاي شغلي و تعهد سازماني(مورد مطالعه: شركت بيمه ايران شهر قم)، مشاور

  52. بررسي تاثیر بازاریابی رابطه‌مند بر توسعه مهارتهای کارآفرینی سازمانی: مطالعه موردی (صنعت چاپ و نشر استان قم)، راهنما

  53. شناسایی فرصتهای صادراتی محصولات صنعتی استان قم به کشورهای حاشیه دریای خزر، راهنما

  54. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد خرید لوازم ورزشی از طریق رسانه های اجتماعی، راهنما

  55. تحلیل راهبردی وضعیت صنعت شیلات استان هرمزگان در جهت توسعه صادرات، راهنما

  56. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان افغانستانی نسبت به برندهای مواد غذایی خارجی، راهنما

  57. بررسی تاثیر ویژگیهای فروشگاه اینترنتی بر روی تبلیغات توصیه ای اینترنتی (بررسی بازار کنسول های بازی کامپیوتری)، راهنما

  58. بررسی تاثیر فرهنگ بر واکنش های مشتریان نسبت به قصور در خدمات سرویس دهندگان خودرو، راهنما

  59. بررسی تاثیر ریکاوری خدمات بر وفاداری مشتریان در بانک انصار، مشاور

  60. بررسی تاثیر حس لذت جویی، نوگرایی و قیمت درک شده بر وفاداری مصرف کنندگان با ملاحظه نقش میانجی رضایت و ارزش درک شده، مشاور

  61. بررسی تاثیر تبلیغات اینترنتی بر قصد پذیرش محصولات فیلم و سریال شبکه های خانگی، راهنما

  62. بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت دانش بر برون سپاری، مشاور

  63. ارائه الگوی عوامل اجتماعی موثر بر توسعه صلاحیت کارآفرینانه در زنان ایرانی، راهنما

ح) پروژه هاي تحقیقاتی

  1. مجری پروژه «تدوین اسناد راهبردی مرکز خدمات حوزه های علمیه »، کارفرما: مرکز خدمات حوزه های علمیه

  2. مجری پروژه «تدوین برنامه راهبردی پنج ساله دفتر تبلیغات اسلامی »، کارفرما: دفتر تبلیغات اسلامی

  3. مجری پروژه تحقیقاتی «بررسی و تعیین الزامات تحقق اهداف استراتژیک دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حوزه منابع انسانی»، کارفرما: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

  4. مجری پروژه تحقیقاتی «تدوين اصول طراحي نظام هاي حوزوي»، کارفرما: دبیرخانه شوراي عالي حوزه هاي علميه

  5. مجري طرح تحقيقاتي «بررسي و نقد چشم انداز بيست ساله ج.ا.ا»، كارفرما: مركز مطالعات استراتژيك شهرداري تهران

  6. مدير تحلیل استراتژيک پروژه «تدوين برنامه هاي عملياتي صنعت ماشين سازي و نيرو محركه»، كارفرما: دانشگاه صنايع و معادن

  7. مدير تحلیل استراتژيک پروژه « تدوين برنامه هاي عملياتي صنایع دریایی کشور»، كارفرما: دانشگاه صنايع و معادن

  8. ناظر پروژه جامع تحقیقاتی «معماری سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم»، کارفرما: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

  9. عضو کارگروه تدوین اسناد راهبردی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، کارفرما: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

  10. همكار پروژه «برنامه ريزی استراتژيک سازمان عقيدتی سياسی نيروی انتظامی»، کارفرما : سازمان عقيدتی سياسی نيروی انتظامی

  11. همکار پروژه تدوین استراتژی های بازاریابی شرکت پشم شیشه ایران، کارفرما : شرکت پشم شیشه ایران

  12. ناظر چندین پروژه تحقیقاتی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

ط) سخنرانیهای علمی و کارگاههای آموزشی

  1. کارگاه آموزشی "مدیریت بازاریابی"، مرکز رشد و توسعه کارآفرینی شهرداري تهران

  2. کارگاه آموزشی "مدیریت تبلیغات تجاری"، مرکز رشد و توسعه کارآفرینی شهرداري تهران

  3. کارگاه آموزشی "برنامه‌ريزی استراتژيک در صنعت ليزينگ خودرو"، مديران صنعت ليزينگ خودرو

  4. کارگاه آموزشی "نظام تصمیم گیری در امور اداری"، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

  5. سخنرانی علمی "معماری سازمانی"، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

  6. سخنرانی علمی "تئوری تصویر، رویکردی توصیفی به تصمیم گیری"، دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد مشهد

  7. سخنرانی علمی "استخدام نیروی انسانی بر مبناي هوش"، مرکز خدمات حوزه های علمیه

ی) سوابق اجرایی- علمی

  1. معاون علمی دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران

  2. مدیر گروه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران (اکنون)

  3. مدیر گروه مدیریت کسب و کار دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران

  4. رئیس مرکز آموزشهای آزاد و کوتاه مدت دانشگاه صنایع و معادن ایران

  5. رئيس گروه مطالعات راهبردي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم

  6. مشاور معاونت هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

  7. مشاور معاونت منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی

آدرس پستی :

ایران،  قم،  بلوار دانشگاه (کیلومتر 5 جاده قدیم تهران)،  پردیس فارابی دانشگاه تهران

  آدرس پست الکترونیکی: farabi@ut.ac.ir

  کد پستی : 3718117469

  صندوق پستی : 357

  شمـاره تلـفن مستقیم : 36166100 (025-0098)

suriyeli porno tecavüz seyret seyret porno tecavüz türk ifşa +18 videolar porn tecavüz izle porno video izle sex sikiş izle
instagram takipci hilesi,instagram begeni hilesi,instagram takipci,instagram takipci hilesi,instagram begeni hilesi,instagram takipci,free instagram followers,php shell indir,php shell download,instagram free followers,takipci hilesi,
hacklink wordpress download elektronik sigara hacklink satış joyetech elektronik sigara