sesli panelci sesli chat

رتبه علمى : استادیار

سال اخذ مدرک : 1392

از دانشگاه : دانشگاه تربیت مدرس

رشته تحصیلی و گرایش آن : دکتری مدیریت بازاریابی بین الملل

Email : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

 

 

سوابق تحصیلی :

  1. کارشناسی، مدیریت بازرگانی؛ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، 1378

  2. کارشناسی ارشد، مدیریت بازرگانی ؛ دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، 1381

  3. دكتری مدیریت بازاریابی بین الملل ؛ دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس ، 1392

 

سوابق اجرایی :

  1. کارشناس بازاریابی در شرکت بین المللی chain، سال 1378 - 1380

  2. عضو هیات علمی دانشگاه ارشاد دماوند 1381 - 1384

  3. کارشناس و مسئول بازرگانی خارجی شرکت سایپا دیزل 1380 - 1386

  4. مسئول تحقیقات بازرگانی شرکت ایران کاوه1386 - 1388

  5. رییس بازرگانی،گروه خودرو سازی سایپا 1388 - 1392

  6. مشاور بیش از ده شرکت در زمینه های بازاریابی و مدیریت بازار ؛ بازرگانی و تجارت بین الملل و عقد قراردادهای تجاری بین المللی

  7. عضو هیات علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران

 

سوابق پژوهشی :

الف : مقالات

  1. بررسی و مطالعه قابلیتهای هوش هیجانی با کارآفرینی سازمانی ، علمی پژوهشی، نشریه مدیریت نوآوری، شماره 2، 1391

  2. بررسی و مطالعه قابلیت حسگری در سازمان بازار محور، علمی پژوهشی، نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی- پذیرش چاپ

  1. An Investigation on the Sales and Exportation of Steel Based on Industrial Marketing Mix: Case Study on Esfahan’s Mobarakeh Steel Company, International Journal of Management and Humanity Science. Vol., 3 (5), 2014

  2. A survey and study Capabilities of Emotional Intelligence of Employees at Workplace - ISI- JOKULL ,September 2013

  1. سیر توسعه تفکر بازاریابی، مروری، نشریه توسعه مهندسی بازار، اردیبهشت 1392

  2. ماهیت و مفهوم بازاریابی کارآفرینانه ،مجله مدیریت، پذیرش چاپ

  3. بازاریابی هیجانی؛ پارادایمی جدید در دنیای پست مدرن، مروری، نشریه توسعه مهندسی بازار، تیرماه 1392

  4. بررسی و مطالعه تاثیر کودکان بر تصمیم خرید والدین، علمی پژوهشی، نشریه مدیریت برند، در دست داوری

  1.  Designing a Model of EI and its effect on CustomerSatisfaction,ISI , Research Journal of Resent Sciences – accepted

  1. تاثیر آگاهی از برند بر هویت برند فروشگاهی با در نظر گرفتن نقش واسطه ریسک کارکردی،ارزش ادراک شده و رضایت مشتری، نشریه مدیریت برند، در دست داوری

  1. The Impact of organizational orientations on export performance, Tokyo, May 2013

  1.  كاربرد اصول طراحی هولوگرافیك به منظور ایجاد سازمانهای یادگیرنده، همایش تخصصی آموزش گروه خودروسازی سایپا، اسفند 1392

  2. بررسی تحریم ها بر اقتصاد و بازرگانی بین الملل ایران، دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم، شهریور 1393

 

ب) تالیف و ترجمه کتاب

  1. پنداره های سازمان؛ رویکرد استعاره ای و پست مدرن در تئوریهای سازمان و مدیریت (ترجمه)، مولف گارت مورگان، انتشارات مهربان نشر، 1393، چاپ دوم

  2. بازاریابی و مدیریت بازار ( تالیف)، انتشارات سرافراز، 1392

  3. مدیریت برند؛ پژوهش ، تئوری و عمل ( ترجمه ) ؛ مولفین : تیلده هدینگ، چارلوت اف کنادتز، موگنز بجیر؛ انتشارات فوژان، 1393

  4. مدیریت بازاریابی جهانی، ماساکی کوتیب؛ کریستین هلسن؛ ( ترجمه)، انتشارات مهربان نشر، 1393

  5. نکات کلیدی و بانک آزمون مدیریت بازاریابی (تألیف)، نشر سرافرازان البرز، 1392

  6. قدرت تفکر ناممکن (ترجمه)، مولفین: یورام ویند ، کولین کروک، رابرت گانتر، در دست چاپ

  7. بازاریابی چابک ( ترجمه)، مولف، میشل آكاردی پترسون؛ در دست چاپ

  8. اصول مدیریت بازاریابی ( ترجمه)، مولفین جوف لنکستر و لستر ماسینگهام، در مرحله ویرایش

  9. مباحث نوین در بازاریابی و مدیریت بازار - در دست تالیف

 

سوابق آموزشی :

  1. اصول مدیریت بازاریابی

  2. بازرگانی بین الملل

  3. مدیریت بازاریابی بین الملل

  4. تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها

  5. تئوریهای مدیریت پیشرفته

  6. بازارشناسی و مسائل بازاریابی

  7. مدیریت صادرات و واردات

  8. تحلیل محیط کسب و کاربین اللمل

  9. مدیریت بازاریابی پیشرفته

  10. تحلیل رفتار مصرف کننده

  11. سمینار در مسائل بازاریابی

  12. سمینار در مسائل بازرگانی بین الملل

  13. بازاریابی بین الملل در جهانگردی

  14. بازاریابی و تجاری سازی دانش  و فناوری

  15. مدیریت استراتژیک بازاریابی

  16. تجارت و بازاریابی بین المللی

  17. کسب و کار بین المللی

  18. تحلیل محیط ملی و جهانی

 

سخنرانی های علمی و کارگاههای آموزشی :

  1. بازاریابی خلاق با بهره گیری از روش های ابتکاری

  2. اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی

  3. هوش هیجانی و مدیریت در سازمان

  4. هوش هیجانی اکسیر موفقیت در کار و زندگی

  5. مدیریت بازاریابی در صنایع کوچک و متوسط

 

پایان نامه ها :

الف- پایان نامه / راهنمایی

  1. مطالعه تاثیر بازاریابی داخلی بر فرهنگ برند،مورد مطالعه بیمه ایران؛ آبایی، معصومه، پردیس فارابی دانشگاه تهران

  2. بررسی رابطه بازارگرایی با توسعه خدمات جدید و عملکرد بازاریابی در بیمه سینا در استان قم؛ افضلی فرد، مهناز؛ دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات

  3. بررسی و مطالعه تاثیر مسوولیت اجتماعی شرکت بر سرمایه فکری سبز، راح، حمیده؛ پردیس فارابی دانشگاه تهران

  4. تاثیر فرایند مدیریت دانش بر سلامت سازمانی کارکنان شرکت سایپای کاشان، قمی، امیر عباس؛ دانشگاه آزاد اسلامی

  5. تاثیر مسوولیت اجتماعی برند بر وفاداری مشتری؛ مورد مظالعه شرکت هواپیمایی ماهان، محمودی توانا ، مهرداد، پردیس فارابی دانشگاه تهران

  6. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر‌کسب مزیت رقابتی در بازارهای خارجی؛مورد مطالعه بازار سوهان قم،میهن دوست،دانشگاه آزاد اسلامی

  7. بررسی اثربخشی تبلیغات بازرگانی بر رفتار مشتریان بانک سپه طبق مدل سلسله مراتبی لاویج و استینر در استان قم، عالمی، سید حسن رضا، پردیس فارابی دانشگاه تهران

  8. مطالعه و اولویت بندی تاثیر ابزارهای پیشبرد فروش پولی و غیرپولی بر انتخاب فروشگاه در صنعت پوشاک ایران؛ خلیلی ، پژمان؛ پردیس البرز دانشگاه تهران

  9. بررسی و مطالعه تاثیر مولفه های معماری بررضایتمندی مخاطبان مراکز خرید از طریق تغییر در نگرش آنها: مورد مطالعه فروشگاههای زنجیره ای هایپراستار در تهران و کرج؛ جهانگیری، سروناز؛ پردیس البرز دانشگاه تهران

  10. بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان به ارائه کنندگان اینترنت پرسرعت در تهران، صادقی، حمید؛پردیس البرز دانشگاه تهران

  11. بررسی و مطالعه تاثیر اجزاء و عناصر ترفیع برانتخاب مشتریان کارگزاری بورس، شاهروش، پریا، پردیس البرز دانشگاه تهران

  12. بررسی عوامل موثر بر صادرات صنایع غذایی و تدوین الگویی جهت توسعه صادرات آن، مورد مطالعه صادرات رب گوجه فرنگی ؛ عطری ، آرمین؛پردیس البرز دانشگاه تهران

  13. بررسی نقش دانش ذهنی محصول بر انتخاب محصول،مطالعه موردی:خریدارن تلفن همراه شهرستان اراك؛ صبوری فرد، رحمان؛ دانشگاه آزاد اسلامی

  14. تاثیر ابعاد شخصیت برند بر روی ارزش ویژه برند و نقش تعدیل گر صفات اخلاقی ادراک شده؛ شهریاری، کاوه؛ پردیس فارابی دانشگاه تهران

 

ب- پایان نامه / مشاوره

  1. بررسی و رتبه بندی مهم ترین علل تمایل مصرف کنندگان داخلی در انتخاب محصولات جایگزین خارجی، مورد مطالعه لوازم خانگی؛ احمدی، رقیه؛ پردیس فارابی دانشگاه تهران

  2. بررسی تاثیر توسعه برند بر تصویر ذهنی مصرف کنندگان در محصولات لبنی برند پگاه؛ پدمرنگ، مریم؛پردیس البرز دانشگاه تهران

  3. تدوین استراتژی های سرمایه گذاری بلندمدت مبتنی بر روندهای آینده؛ سدیدی، سید مهدی؛پردیس البرز دانشگاه تهران

  4. بررسی و اولویت بندی عوامل کلیدی مؤثَر بر موفقیَت ارائۀ خدمات بانکداری نوین؛ عالی نژاد، مهدی، پردیس البرز دانشگاه تهران

  5. تاثیر استراتژی های قیمت گذاری بر تمایل به خرید مشتریان، مورد مطالعه: شرکت سامسونگ؛ کمالی، محسن؛پردیس البرز دانشگاه تهران

  6. تحلیل روش شناختی تدوین برند ملی در صنعت توریسم در ایران، مطالعه تطبیقی کشورهای پیشرو؛ کیانی آذر، بهاره؛ پردیس البرز دانشگاه تهران

  7. بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات سبز دوستدار محیط زیست در دانشجویان، مورد مطالعه دانشگاه تهران؛ صدیق، حامد، پردیس البرز دانشگاه تهران

  8. بررسی تاثیر عناصرآمیخته بازاریابی خدمات بر روی سه لایه محصول، اصفهانی، فرج اله، پردیس البرز دانشگاه تهران

  9. بررسی تاثیر کشور مبدا تولید کننده بر نگرش مصرف کنندگان افغانستانی؛ مورد مطالعه صنعت مواد غذایی؛ ابراهیمی، حسین؛ پردیس فارابی دانشگاه تهران

 

افتخارات تحصیلی :

  1. رتبه پنجم كنكور سراسری سال 1374 در سطح كل كشور

  2. رتبه اول دوره كارشناسی دانشكده مدیریت دانشگاه تهران

  3. رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد سال 1378

 

عضویت در مجامع علمی و دانشگاهی :

  1. عضو بنیاد ملی نخبگان

  2. عضو انجمن مدیریت ایران

  3. عضو هیات علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران

 

دوره های آموزشی طی شده :

  1. دوره" مدیریت خرید و سفارشات خارجی"– سازمان مدیریت صنعتی - 1380

  2. دوره آموزشی "روش ارزیابی متوازن"– سازمان مدیریت صنعتی – 1383

  3. دوره آموزشی "تربیت ارزیاب بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM"– موسسه مطالعات بهروری و منابع انسانی –1384

  4. دوره "شیوه تالیف مقالات علمی – پژوهشی و "ISI– دانشگاه تربیت مدرس - 1388

  5. دوره آموزشی "متدهای فروش و صادرات "– شرکت رنو فرانسه - 2003

آدرس پستی :

ایران،  قم،  بلوار دانشگاه (کیلومتر 5 جاده قدیم تهران)،  پردیس فارابی دانشگاه تهران

  آدرس پست الکترونیکی: farabi@ut.ac.ir

  کد پستی : 3718117469

  صندوق پستی : 357

  شمـاره تلـفن مستقیم : 36166100 (025-0098)

suriyeli porno tecavüz seyret seyret porno tecavüz türk ifşa +18 videolar porn tecavüz izle porno video izle sex sikiş izle
instagram takipci hilesi,instagram begeni hilesi,instagram takipci,instagram takipci hilesi,instagram begeni hilesi,instagram takipci,free instagram followers,php shell indir,php shell download,instagram free followers,takipci hilesi,
hacklink wordpress download elektronik sigara hacklink satış joyetech elektronik sigara