روابط عمومی پردیس فارابی

دیدار مدیران شبکه رادیویی معارف با رئیس وهیات رئیسه پردیس فارابی دانشگاه تهران

۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰ کد : ۱۲۰۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۱۵
به گزارش روابط عمومی پردیس فارابی، مدیران شبکه رادیویی معارف در تاریخ مورخ ۲۴ تیرماه ۱۳۹۹ با جناب آقای دکتر علیرضا محمدرضایی رئیس پردیس فارابی دانشگاه تهران و اعضای هیأت رئیسه پردیس فارابی دیدار کردند.
دیدار مدیران شبکه رادیویی معارف با رئیس وهیات رئیسه پردیس فارابی دانشگاه تهران

در این جلسه که با تلاوت قرآن مجید آغاز شد، دکتر محمدرضایی، رئیس پردیس فارابی ضمن خیر مقدم به مهمانان در خصوص اهداف پردیس فارابی دانشگاه تهران گزارش دادند. اولین و مهمترین هدف نقش اساتید دانشگاه در جامعه است. هدف دوم نقش دانشگاه در جامعه است. در همین زمینه در آینده نزدیک مرکز مشاوره ار طرف پردیس فارابی در ساختمان پردیس نزدیک حرم مطهر تشکیل می‌شود. واین مرکز به صورت رایگان خدمات به مردم ارائه می‌دهد و از مدیران شبکه معارف جهت تبادل و پخش برنامه‌ها همکاری خواستند.
سپس آقای دکتر کاویانی، مدیر شبکه معارف، ضمن تقدیر و تشکر جهت دعوت مدیران رادیو معارف، به معرفی همکاران پرداختند و ارتباط این شبکه با دانشگاه و اساتید دانشگاه را فرصتی نو و ارزشمند برای رسانه ملی بیان کرد.
در پایان نیز، کلیات دو تفاهم نامه همکاری بین پردیس فارابی و شبکه رادیویی معارف به تصویب رسید.

کلید واژه ها: شبکه رادیویی معارف تفاهم نامه


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.