اطلاعیه پژوهشی؛

اطلاعیه کتابخانه دانشکدگان فارابی درباره بازگرداندن کتاب های امانی

۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۶ کد : ۲۱۰۱۹ رویدادها
تعداد بازدید:۸۷۲

1- کتابخانه دانشکدگان فارابی با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، همواره برای ایجاد سرویس دهی و دسترسی به منابع کتابخانه تلاش کرده است... و اما متاسفانه این شرایط، سبب شد تا بسیاری از افرادی که کتاب هایی را به امانت برده اند، در بازگرداندن آنها تأخیر خارج از قواعد معمول داشته باشند، امری که به نوبه خود، برای متقاضیان بعدی این کتابها و عدم وجود آنها در قفسه، مشکل ایجاد کرده است.

2- بر این اساس، خواهشمند است، تمامی اعضایی که کتاب در امانت دارند، نسبت به بازگشت کتاب ها در موعد مقرر اقدام نمایند.

3- برای تعیین تکلیف وضعیت کتاب‌های دارای دیرکرد می‌توانید با هر یک از شماره های 02536166322-02536166330 و یا 02536166323 تماس بگیرید. در صورت عدم توفیق در تماس، به قسمت "ورود" سامانه آذرسا به نشانی ذیل مراجعه فرمائید (کلمه کاربری و پسورد همان شناسه یکتا و یا کلمه کاربری و پسورد ایمیل دانشگاه تهران است)

https://lib1.ut.ac.ir:8443/faces/home.jspx


** اعضا، می توانند کتاب های امانی را از طریق پست سفارشی نیز بازگردانند.

4- کتاب هایی که تا تاریخ 1400/07/30 به کتابخانه واصل شود تمامی جریمه تاخیر مربوط به این ایام تخفیف داده خواهد شد. (توجه: ملاک عمل، زمان دریافت کتاب توسط کتابخانه است و نه زمان پست و یا ارسال آن)

5- کتاب هایی که پس از تاریخ فوق الذکر به کتابخانه واصل شود بر اساس روال عادی کتابخانه، جریمه تاخیر محاسبه و دریافت خواهد شد.

**برای ارسال کتاب از طریق پست سفارشی، نشانی پستی: قم- ابتدای جاده قدیم قم-تهران، بعد از ترمینال، پردیس (دانشکدگان) فارابی دانشگاه تهران- کتابخانه – کدپستی: 3718117469

* امکان جابجایی جریمه تاخیر با کتاب نو، سالم و بدون خدشه وجود دارد به شرطی که کتاب اهدایی در کتابخانه موجود نباشد یا حداکثر یک نسخه از آن موجود باشد.

6- در صورت مفقودی کتاب و یا مخدوش شدن کتاب امانی، برای اطلاع از اقدام لازم با مسئول کتابخانه (محمدی) با شماره 02536166323 تماس حاصل فرمائید.

 

معاونت پژوهشی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران - کتابخانه - 1400/06/29

کلید واژه ها: اطلاعیه پژوهشی کتابخانه مرکزی


( ۵ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.