sesli panelci sesli chat

آصف کریمی

رتبه علمى : استادیار

سال اخذ مدرک : 1390

از دانشگاه : تهران

گروه آموزشی و تخصص : گروه مدیریت کسب و کار (کارآفرینی)

Email : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

 

 

سوابق تحصیلی :

مقطع كشور شهر دانشگاه سال پایان
كارشناسی ایران زنجان دانشگاه زنجان 1383
كارشناسی ارشد ایران تهران دانشگاه تهران 1385
دكتری ایران تهران دانشگاه تهران 1390
  • عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد: بررسی عوامل مؤثر بر كاربرد فناوری اطلاعات(IT) در آموزش‌های علمی-كاربردی)

  • عنوان رساله دكتری: پیکربندی مدل کارآفرینی سازمانی سازمان ترویج کشاورزی در فرایند توسعه پایدار)

 

زمینه‌های تخصصی :

  1. ایجاد و راه اندازی مراکز شتاب دهنده کسب و کار(Business Accelerator)

  2. راه اندازی و رشد استارت آپ ها

  3. ایجاد و رشد کسب و کار

  4. طراحی و تدوین مدل کسب‌وکار

  5. طراحی و تدوین طرح کسب‌وکار

  6. طرح‌ریزی کسب‌وکار

  7. مدیریت کارآفرینی

  8. شناسایی و تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه

  9. مدیریت نوآوری و خلاقیت

  10. تحلیل محیط کسب‌وکار

 

سوابق اجرایی :

  1. عضو هیأت علمی گروه مدیریت کسب‌وکار، دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران

  2. عضو و هیأت علمی کمیسیون کارآفرینی و کسب‌وکار در مجمع تشخیص مصلحت نظام

  3. عضو کمیته کارآفرینی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور

  4. عضو کمیته کارآفرینی و کسب و کارهای نوین معاونت توسعه ریاست جمهوری

  5. عضو کمیته کارآفرینی شهرداری تهران

  6. حوزه مشاور عالی شهردار تهران در امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری

  7. مدیر عامل خانه کارآفرینان ایران

  8. هم بنیانگذار و مدیرعامل موسسه شتاب‌دهندگان کارآفرینی

  9. هم بنیانگذار و رییس هیات مدیره شتاب دهنده سریر(مرکز نوآوری و شتابدهی هلدینگ سرمایه گذاری غدیر)

  10. هم بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر هلدینگ سرمایه گذاری غدیر

  11. هم بنیانگذار و عضو هیآت مدیره شتاب دهنده کسب و کار نکسترا

  12. هم بنیانگذار و عضو هیات مدیره استارت آپ استاد سلام

  13. عضو هیات مدیره سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری مراغه

  14. مشاور بازرگانی و کارآفرینی چندین شرکت مطرح

 

سوابق آموزشی :

  1. ایجاد و رشد کسب و کار

  2. طرح‌ریزی کسب‌وکار

  3. طراحی و تدوین مدل کسب‌وکار

  4. مبانی کارآفرینی

  5. تئوری‌های کارآفرینی

  6. شناسایی فرصت‌های کارآفرینی

  7. کارآفرینی سازمانی

  8. طراحی و تدوین طرح کسب‌وکار

  9. استقرار و ایجاد کسب‌وکارهای جدید

  10. تحلیل محیط کسب‌وکار

 

سوابق مشاوره‌ای :

  1. مشاور بانک شهر در امور راه اندازی کسب و کارهای جدید و طراحی و تدوین مدل کسب و کار

  2. مشاور رایتل در حوزه کسب و کارهای نوپا و امور استارت آپ ها

  3. مشاور شتاب دهنده های دیموند و آواتک، سریر، نکسترا و...

  4. مشاور صندوق توسعه زنبور عسل ایران در امور استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا

  5. مشاور مرکز سلامت اول در امور کارآفرینی، مدل کسب‌وکار و طرح کسب‌وکار

  6. مشاور دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راه اندازی دانشکده کسب و کار در علوم پزشکی

  7. مشاور کسب و کار صندوق توسعه زنبور عسل ایران

  8. مشاور کارآفرینی و کسب و کار شهرداری تهران

  9. مشاور و مجری برگزاری ایونت های(از جمله استارت آپ وکند، دوره های آموزشی و ...) دانشگاه علوم پزشکی ایلام

  10. مشاور شرکت خدمات انفورماتیک راهبر در امور راه‌اندازی شتاب‌دهنده نوآوری و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر

  11. مشاور کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری بسیاری از استارت آپ های نوظهور( استاد سلام، عمدکس، نیوو و ...)

  12. مشاور و مربی نوآوری همراه شرکت رایتل

  13. مشاور سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر اندیشه

  14. مشاور سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری جسورانه خلیج فارس

  15. منتور و ارزیاب استارتاپ های شتاب دهنده های دیموند، آواتک، سریر، تک، اکسل؛ و...

  16. مشاور تدوین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر یک گروه سرمایه‌گذار خارجی

  17. مشاور و منتور بسیاری از شرکت‌های شتاب‌دهنده و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر

  18. مشاور معاونت اشتغال کمیته امداد امام خمینی در حوزه کارآفرینی و کسب‌وکارهای خرد

  19. مشاور رئیس کمسیون کارآفرینی و کسب‌وکار مجمع تشخیص مصلحت نظام در امور کارآفرینی

  20. مشاور و عضو کارگروه مشاوره کسب‌وکار خانه کارآفرینان ایران

  21. مشاور کسب و کار و بازرگانی بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک

 

طرح‌های کاربردی و سوابق پژوهشی :

  1. مجری طرح ایجاد مرکز شتاب‌دهنده و مدیریت و توسعه ایده‌های نوآورانه برای شرکت علوم سبز(1398)

  2. مجری طرح ایجاد مرکز شتاب‌دهنده و مدیریت و توسعه ایده‌های نوآورانه برای هلدینگ سرمایه گذاری غدیر(1396)

  3. مجری طرح ایجاد صندوق سرمایه‌گذاری مخاطره پذیر برای شرکت خدمات انفورماتیک راهبر(1397)

  4. مجری راه اندازی مرکز شتاب دهنده مرکز سلامت اول(1395)

  5. مجری طرح نگارش سند تحول راهبردی نظام کارآفرینی جمهوری اسلامی ایران در افق چشم‌انداز 1420 برای مجمع تشخیص مصلحت نظام(1394)

  6. شناسایی کارآفرینان برتر در بخش نانو تکنولوژی. خانه کارآفرینان ایران. 1390

  7. شناسایی فرصت‌های کارآفرینانه در بخش نساجی. خانه کارآفرینان ایران. 1391

  8. شناسایی فرصت‌های کارآفرینانه در صنعت ساختمان‌سازی. خانه کارآفرینان ایران. 1392

  9. مستندسازی تجارب موفقیت و عدم موفقیت کارآفرینان اجتماعی. خانه کارآفرینان ایران. 1392

  10. شناسایی و تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه برای توسعه کسب‌وکارها در زندان‌های کشور. بنیاد تعاون زندان‌های کشور. 1392

  11. تدوین سیاست‌های کلی اشتغال. موسسه کار و تأمین اجتماعی. 1391

  12. طراحی و تدوین مدل کارآفرینی سازمانی سازمان ترویج کشاورزی در فرایند توسعه پایدار. دانشگاه تهران. 1390

  13. مطالعه، بررسی و مفهوم‌پردازی آمار کسب‌وکار ایران. خانه کارآفرینان ایران. 1390

  14. ارزیابی فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته منابع طبیعی و بررسی نظرات مردمی پیرامون آن. وزارت جهاد کشاورزی. 1383

  15. ارزیابی فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته تعاون و بررسی نظرات مردمی پیرامون آن. وزارت تعاون. 1387

  16. ارزیابی فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته تعاون و بررسی نظرات مردمی پیرامون آن. وزارت تعاون. 1388

  17. ارزیابی فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته تعاون و بررسی نظرات مردمی پیرامون آن. وزارت تعاون. 1389

  18. ارزیابی فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته تعاون و بررسی نظرات مردمی پیرامون آن. وزارت تعاون. 1390

  19. ارزیابی فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته تعاون و بررسی نظرات مردمی پیرامون آن. وزارت تعاون. 1391

  20. بررسی عوامل تأثیرگذار بر بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش و تحقیق در آموزش‌های علمی کاربردی کشاورزی. سازمان آموزش‌های علمی و کاربردی. 1386

  21. بررسی وضعیت تشكل‌های كشاورزی و تدوین استراتژی‌های مناسب برای توسعه آنها در بخش كشاورزی. دانشگاه تهران. 1389

  22. توانمندسازی زنان سرپرست خانوار(موردمطالعه خرمشهر و آبادان). خانه کارآفرینان ایران. 1393

  23. بررسی امکان اقتصادی و اجتماعی احداث منطقه گردشگری در منطقه آزاد ارس آذربایجان شرقی. خانه کارآفرینان ایران 1390

 

نگارش طرح کسب و کار با همکاری تیم کاری :

  1. طرح کسب و کار و مطالعات امکانسنجی تولید سینک ظرفشویی شرکت درسا

  2. مطالعات امکانسنجی و طرح کسب و کار راه اندازی مرکز شتاب دهنده کسب و کار سریر

  3. مطالعات امکانسنجی طرح کسب و کار راه اندازی مرکز شتاب دهنده کسب و کار نکسترا

  4. مطالعات امکانسنجی راه اندازی نیروگاه بادی در منطقه قزوین

  5. طرح کسب و کار راه اندازی صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکت سرمایه گذاری غدیر

  6. طرح کسب و کار راه اندازی گلخانه به مساحت 20000 متر مربع در منطقه کرج

  7. طرح کسب و کار تولید محصولات و فرآورده های جانبی عسل

  8. طرح کسب و کار تولید محصولات و فرآورده های جانبی خرما

  9. طرح کسب و کار صادرات خشکبار به کشورهای عربی

  10. مطالعه امکان سنجی شرکت ذوب و فلزات ابهر

  11. ارزیای فنی- اقتصادی طرح تولید شمش به ظرفیت 2/1 میلیون تن شرکت مجتمع فولاد

  12. ارزیابی فنی- اقتصادی طرح احداث گاوداری صنعتی 1000 راسی

  13. طرح کسب و کار و برسی مطالعات امکان سنجی راه اندازی سرزمین بازی کودکان در مشهد

  14. طرح کسب و کار و بررسی مطالعات امکان سنجی احداث مرکز گردشگری به مساحت 2 هکتار در شمال کشور

  15. طرح کسب و کار و بررسی مطالعات امکان سنجی اپلیکیشن استاد سلام

  16. طرح کسب و کار و بررسی مطالعات امکان سنجی اپلیکیشن باماما

  17. طرح کسب و کار راه اندازی کارگاه تولید مبل و تختخواب

  18. طرح کسب و کار راه اندازی شهر جهزیه

  19. طرح کسب و کار تولید 700 هزار تن شمش فولاد

  20. طرح کسب و کار شرکت آهن و فولاد به ظرفیت 900 هزار تن شمش

  21. طرح کسب و کار و مطالعه امکانسنجی شرکت فولاد آلیاژی ایران طرح فولاد به ظرفیت 700 هزار تن شمش آلیاژی

  22. طرح کسب و کار و مطالعه امکان سنجی تولید 12 هزار تن لوله بدون درز فولادی و نگارش بالغ بر 200 طرح کسب و کار برای شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط

 

تألیف یا ترجمه کتاب :

  1. کارآفرینی: راه اندازی موفقیت آمیز کسب و کار. انتشارات دانشگاه تهران.1398

  2. کارآفرینی سازمانی: از نظریه تا عمل. انتشارات دانشگاه تهران. 1394

  3. کارآفرینی: کتاب درسی دانشجویان علمی –کاربردی. انتشارات مرکز نشر دانشگاهی. 1398

  4. نظریه‌های کارآفرینی. انتشارات مکتب ماهان. 1394

  5. مدیریت کارآفرینی. انتشارات مشاوران صعود ماهان. 1392

  6. کارآفرینی : اصول راه اندازی استارت آپ های نوپا. مرکز نشر دانشگاهی. در دست چاپ

  7. طرح‌ریزی کسب‌وکار. در دست چاپ

 

مقالات مقالات چاپ‌شده (علمی – پژوهشی)

  1. عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال. فصلنامه توسعه کارآفرینی، سال یازدهم شماره 4. (پیاپی ۴۲، زمستان ۱۳۹۷)، صص ۷۱۹- ۷۳۷

  2. تأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصت‌ها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم‌وفناوری شهر تهران. فصلنامه توسعه کارآفرینی. دوره 11، شماره 1 - شماره پیاپی 39، بهار 1397، صفحه 61-80

  3. طراحی مدلی برای توسعه بازار سفرهای هوایی ارزان قیمت در ایران. نشریه مدیریت فردا، پیاپی ۵۸ (بهار ۱۳۹۸)، صص 69 - 92

  4. شناسایی مولفه های معنویت اثرگذار بر تاب آوری در افراد کارآفرین. دو فصلنامه مدیریت در دانشگاه اسلامی، پیاپی ۱۴ (پاییز و زمستان ۱۳۹۶)، صص ۲۶۳ - ۲۸۰

  5. تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان . مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران . مجله مدیریت بازاریابی. دوره 11، شماره 30، بهار 1395، صفحه 59-71

  6. "رابطه میان بازاریابی داخلی و عملکرد سازمانی: نقش تعدیل گری جنسیت." زن در توسعه و سیاست، دورة 14، شمارة 3، پاییز 1395. 289 – 308

  7. بررسی رابطة بین پیاده‌سازی سیستم‌های الکترونیکی و میزان رضایتمندی مشتریان (موردمطالعه: شعب بانک صادرات استان مازندران). مدیریت فرهنگ سازمانی,(1395). 14(2), 475-498

  8. عوامل تأثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب‌سایت شبکه‌های اجتماعی. فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات سال پنجم، شماره 71، پاییز 59 صفحات 741 تا 7

  9. تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة فناوری اطلاعات و ارتباطات در کسب‌وکارهای کارآفرینانه (موردمطالعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کشاورزی استان زنجان). ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی(1394), 5(2), 1-24

  10. تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد کسب‌وکارها با میانجي‌گری فرایند خلق دانش (موردمطالعه: کسب‌وکارهای کوچک و متوسط). ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی(1394), 5(3), 143-171

  11. "شناسایی عوامل بازدارندة توسعة کارآفرینی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی مورد بررسی: دانشکده های کشاورزی دولتی استان تهران." فصلنامه توسعه کارآفرینی 6، 4 (1392): 151-167

  12. "تحلیل سازوکارهای توسعة کسب‌وکارهای کوچک و متوسط(موردمطالعه: کسب‌وکارهای کوچک و متوسط قزوین)." فصلنامه توسعه کارآفرینی 7، 2 (1393): 305-326

  13. "تحلیل نقش و اثر مدیریت دانش بر شناسایی و تشخیص فرصت‏های کارآفرینانه." مدیریت فرهنگ سازمانی 12، 3 (1393): 1

  14. "تحلیل سازوکارهای تامین مالی کسب وکارهای کوچک و متوسط." فصلنامه توسعه کارآفرینی 7، 3 (1393): 467-486

  15. "تأثیر هوش هیجانی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان دختر: نقش میانجی سبک‏شناختی." زن در توسعه و سیاست 6، 1 (1394): 1-22

  16. "اولویت بندی توسعه روابط برون سازمانی مبتنی بر ارزش های فرهنگی با بهره گیری از تحلیل خوشه ای و تحلیل سلسله مراتبی." مدیریت سازمانهای دولتی 3، 10 (1394): 58-74

  17. "طراحی مدل کسب وکار برای چابکی سازمان: (موردمطالعه: شرکت خودروسازی سایپا)." فصلنامه توسعه کارآفرینی 8، 2 (1394)؛ 292-273

  18. "رویکرد پویایی سیستم‌ها به نظام‌های سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی." پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران با همکاری انجمن مدیریت ایران 7، 13 (1394): 101-127

  19. تاثیر فرهنگ‌سازمانی بر گرایش كارآفرینانه. فصلنامه توسعه كارآفرینی ، شماره 21، پاییز 1392 صص 163-182

  20. تحلیل موانع تأمین مالی برای شرکت‌های كوچك و متوسط. توسعه كارآفرینی، دوره ششم، شمار اول،بهار 1392، صص 27-46

  21. شناسایی عوامل بازدارنده توسعه كارآفرینی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تكمیلی. فصلنامه توسعه كارآفرینی ، شماره 22، زمستان 1392 صص 151-167

  22. سنجش سطح کارآفرینی سازمانی ترویج کشاورزی در زمینه توسعه پایدار کشاورزی: ابعاد و اعتبار سنجی براساس مدل معادلات ساختاری. مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه كشاورزی ایران. دوره 2-43، شماره 2. 1391. صص 209-222

  23. بررسی تأثیر کارآفرینی سازمانی در نتایج و پیامدهای سازمانی ترویج در زمینه توسعه پایدار کشاورزی با استفاده از مدل معادلات ساختاری. مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه كشاورزی ایران. دوره 44، شماره 3. 1392

  24. طراحی مدل کارآفرینی سازمانی ترویج کشاورزی در زمینه توسعه پایدار کشاورزی. مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه كشاورزی ایران. دوره 44، شماره 1، بهار 1391، صص 77-93

  25. تحلیل موانع توسعه کارآفرینی در نظام آموزش عالی علمی- کاربردی کشاورزی و منابع طبیعی. مجله پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی. شماره 15 ، زمستان 1389، صص 31-43

  26. بررسی نیازهای آﻣﻮزﺷﻲ داﻧﺸﺠﻮﻳﺎنﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲارﺷﺪ رﺷﺘﻪﻫﺎی ﻛﺸﺎورزی در زﻣﻴﻨﻪی ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﻲ. فصلنامه توسعه کارآفرینی، ، دوره پنجم، شماره سوم، پاییز. 1391، صص 65-84

  27. عوامل موثر بر توسعه كارآفرینی در شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای فنی مهندسی كشاورزی استان زنجان. مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه كشاورزی ایران. دوره 2-42، شماره 4. 1390

  28. بررسی عوامل مؤثر بر كاربرد فناوری اطلاعاتی و ارتباطی (ICT) توسط آموزشگران در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای كشاورزی، مطالعه موردی استان زنجان. مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی، جلد 37، شماره 2، صفحه 321-332

  29. تحلیل عوامل مؤثر بر استفاده آموزشگران از فناوري‌های اطلاعات و ارتباطات(ICTs) در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای كشاورزی. مجله علوم کشاورزی ایران. دوره 2-38، شماره 1، صفحه 149-160

  30. تحلیل عاملی عوامل مؤثر بر استفاده آموزشگران از فناوري‌های اطلاعات در آموزش‌های علمی - كاربردی كشاورزی و منابع طبیعی. مجله كشاورزی، جلد 8، شماره 2، پاییز 1385 ، صص 45-56

  31. شناسایی زمینه‌های به‌کارگیری فناوری اطلاعات(IT) توسط آموزشگران در آموزش‌های علمی-كاربردی كشاورزی ومنابع طبیعی. مجله اقتصاد و توسعه كشاورزی (علوم و صنایع كشاورزی). جلد 24 ، شماره 2، صص. 151-161

  32. واکاوی سازه های موثر بر کاربردهای فناوری اطلاعات (IT) توسط آموزشگران مراکز آموزش علمی- کاربردی. مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی. دوره 2-38. شماره 2، صص. 277- 289

  33. نشانگرهای دست آورد موفقیت در ترویج ارزشیابی اثرات طرح‌های یادگیری متحول کننده. مجله اقتصادی، اجتماعی جهاد. سال بیست و ششم، شماره 274، آذر و دی 1385، صفحه 421

 

مقالات چاپ شده در مجلات خارجی و بین المللی :

  1. Factors Influencing the Use of Information and Communication Technologies (ICTs) by Iranian Vocational Agricultural Educators. Will be published in Issue 2 Vol. 9 of the the scientific International Journal of Food, Agriculture & Environment. 2011. (ISI)

  2. An empirical look at the intrapreneurship dimension and its antecedents: The case of Iranian agricultural extension organizations. Journal of Food, Agriculture & Environment Vol.9 No.1, pp. 634 - 641. 2011. (ISI)

  3. A Conceptual Model of Intrapreneurship in the Iranian Agricultural Extension Organization: Implications for HRD. Vol. 35 No. 7, pp. 632-.2011. (ISI)

  4. A structural equation modeling study on corporate entrepreneurship:The case of Iranian agricultural sector organizations. Journal of Food, Agriculture & Environment Vol.11 (1): 1, pp. 168-175. 2013. (ISI)

  5. Offering a practical model for identifying of entrepreneurial opportunity: The case study of fish industries. Journal of Food, Agriculture & Environment Vol.10 (2): 1017-1023. 2012. (ISI)

  6. Identify Entrepreneurship Opportunities (Case Study: Fishery Industry). European Journal of Scientific Research. Volume 117 No 1. Jan, 2014. (ISI)

  7. An Analyzing Trends Effective in the Entrepreneurship Opportunities Recognition in Fishery Industry. European Journal of Scientific Research. Volume 124 No 1. June, 2014. (ISI)

  8. Investigating the Impact of Knowledge Management on Entrepreneurial Opportunities Recognition in University College of Agriculture and Natural Resources University of Tehran by Using Structural Equations Model. Asian Journal of Research in Business Economics and Management. Vol. 4, No. 3, March 2014, pp.301-325

  9. The Impact of Entrepreneurial Spirit on Corporate Entrepreneurship (The Case of Iranian Agricultural Faculties). European Journal of Social Sciences Volume 41 No 2, January, 2014. (ISI)

  10. Entrepreneurship Characteristics and Intentions in Iran’s Higher Education Students. European Journal of Scientific Research. Volume 111 No 1.Sep, 2013. (ISI)

  11. Analysis of the Relationship between Organizational Communications and Organizational Silence. Management and Administrative Sciences Review. Volume: 3, Issue: 6, Pages: 944-952

  12. The Effect of Meritocracy of Employees on the Organizational Innovation. Management and Administrative Sciences Review. Volume: 3, Issue: 6, Pages: 977-986

  13. The effect of brand commitment on e-wom and brand image in the mobile market. Research journal of applied sciences. Volume: 10, Issue: 10, Pages: 519-524

  14. Effect of corporate entrepreneurship on firm performance in Iranian ASMEs: The mediation role of knowledge creation and learning orientation. Journal of agricultural science and technology, (2017) Vol. 19: 261-277

  15. Effect of Entrepreneurial Orientation and Marketing Capabilities on Greenhouse Businesses Performance in Jiroft County, Iran. Journal of agricultural science and technology, (2018) Vol. 19: 771-783

 

همایش ها و کنفرانس ها :

  1. شناسایی و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینانه در حوزه گردشگری. دومین کنفرانس ملی کارآفرینی. 1397

  2. بررسی مفهومی اثرات و ابزارهای بازاریابی پارتیزانی و میزان تاکید آن بر اجزای آمیخته بازاریابی.ششمین کنفرانس ملی مدیریت ،اقتصاد و حسابداری. 1395

  3. بررسی نگرش آموزشگران نسبت به بكارگیری فناوری اطلاعات در مراكز آموزشی علمی كاربردی كشاورزی و منابع طبیعی كارآفرینانه. همایش ملی توسعه كارآفرینی در آموزش‌های علمی كاربردی كشاورزی. مشهد، 1387

  4. شناسایی زمینه های بكارگیری فناوری اطلاعات (IT) توسط آموزشگران در آموزش‌های علمی-كاربردی كارآفرینانه كشاورزی و منابع طبیعی. همایش ملی توسعه كارآفرینی در آموزش‌های علمی كاربردی كشاورزی. مشهد، 1387

  5. طراحی مدل مفهومی كارآفرینی سازمانی ترویج كشاورزی در فرایند توسعه پایدار كشاورزی. سومین کنگره علوم ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی ایران. اسفند 1388

  6. شناسایی و بررسی تاثیر راهکارهای بهینه خدمات¬رسانی ترویج کشاورزی بر توانمندسازی اجتماعی زنان روستایی و کشاورز منطقه لنجان اصفهان. سومین کنگره علوم ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی ایران. اسفند 1388

  7. بررسی نقش و تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر كارآفرینی سازمانی كارشناسان ترویج كشاورزی استان اصفهان. سومین کنگره علوم ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی ایران. اسفند 1388

  8. سازوکارهای توسعه کارآفرینی در مراکز آموزش عالی علمی کاربردی. چهارمین کنگره علوم ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی ایران. دانشگاه تهران. تهران 1391

  9. بررسی تاثیر راهبرد‌های کارآفرینانه بر عملکرد موفقیت‌آمیز واحد‌های کسب‌وکار با استفاده از مدل معادلات ساختاری. چهارمین کنگره علوم ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی ایران. دانشگاه تهران. تهران 1391

  1. Factors Influencing the Use of Information and Communication Technologies (ICTs) by Iranian Vocational Agricultural Educators. Published in the International conference on Communication and Media. Malaysia. Kuala lumpur. June 2008

  2. International model of agricultural extension intrapreneurship – A conceptual model in developing countries. Published in the 14th Annual Interdisciplinary Entrepreneurship Conference. Germany. Koln. 21.–22. October 2010

  3. A Conceptual Model of Intrapreneurship in the Iranian Agricultural Extension Organizations. Published in the International conference on Agricultural Extension. Malaysia.26-28, October 2010

  4. A Structural Equation Modeling Study on Intrapreneurship and Its Antecedents: The Case of Iranian Agricultural Extension Organization. Advances in Business-Related Scientific Research Conference. Venice, Italy, March 20–22, 2013

  5. Determining the volume of entrepreneurship opportunities in the fisheries industry." 2nd International Conference on Management, Enterpreneurship and Economic Developmen, Qom, September 14-15, 2014

 

پایان نامه ها :

  1. طراحی مدل کسب‌وکار مناسب جهت چابکی سازمانی، سوما رحمانی، کاربردی، دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران

  2. تبیین الگوی توسعه روستای هوشمند با رویكرد اكوسیستم كارآفرینی در ایران

  3. شناسایی راهكارهای پیاده سازی Gamification در آموزش كاركنان بنگاه های كوچك و متوسط

  4. شناسایی و پهنه بندی فرصت های كارآفرینی در گردشگری سلامت قم

  5. شناسایی فرصت‌های كارآفرینی در حوزه محصول پسته و فراورده‌های آن(مطالعه موردی: شهرستان دامغان)

  6. شناسایی اجزای اكوسیستم كارآفرینانه كسب و كارهای نوپا؛ مورد مطالعه: استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات

  7. ارائه راهکارهای توسعه بازارهای مالی برای مشارکت بخش خصوصی در تامین مالی پروژه های شهری

  8. طراحی مدل کسب و کار بر شرکت کاریابی اینترنتی بر اساس رویکرد استروالدر

  9. شناسایی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی در حوزه ورزش استان تهران (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط شهر تهران)

  10. بررسی تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل بر رویکرد رابطه ای برند مورد مطالعه : شبکه اجتماعی اینستا گرام

  11. تبیین تاثیر گرایش کارآفرینانه بر ارزش مشتری با میانجی گری بازارگرایی و یادگیری گرایی

  12. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارها با میانجی گری فرایند مدیریت دانش (مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط)

  13. طراحی چارچوب مدل کسب و کار شرکت های ارائه دهنده خدمات کسب و کار دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت های ارائه دهنده خدمات مشاور کارآفرینی و تجاری سازی)

  14. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه شرکت ها با میانجی گری ارزش ویژه برند(مورد مطالعه:شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد)

  15. بخش بندی بازار اکوتوریسم در استان گلستان

  16. شناسایی اجزای اكوسیستم كارآفرینانه كسب و كارهای نوپا؛ مورد مطالعه: استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات

  17. مفهوم پردازی بكارگیری رسانه اجتماعی و تاثیر آن بر گرایش كارآفرینانه (مورد مطالعه: كسب و كارهای حوزه فناوری اطلاعات)

  18. طراحی مدلی برای توسعه بازار سفرهای هوایی ارزان قیمت در ایران

  19. طراحی و تبیین برنامه استراتژیك بازاریابی كارآفرینانه سایت گردشگری(مورد مطالعه سایت گردشگری ایرانی بانی تراول)

  20. شناسایی مولفه های اكو سیستم كارآفرینی مناسب برای رشد استارت آپ

  21. طراحی مدل كسب و كار الكترونیكی صنعت آموزش - مطالعه موردی - سایت های مرجع تدریس خصوصی

  22. شناسایی ابعاد هوشیاری كارآفرینی اثر گذار در تشخیص فرصت های كار افرینی (مطالعه موردی شركت بیمه تجارت)

  23. طراحی فرایند نوآوری مدل های كسب و كار برای كسب و كار الكترونیك مطالعه موردی(خرده فروشی های آنلاین)

  24. شناسایی مولفه های اكوسیستم كارافرینانه كسب و كارهای حوزه مدیریت شهری

  25. شناسایی عوامل موثر بر نوآوری باز در كارآفرینی دیجیتال

  26. شناسایی مولفه های اكوسیستم كارآفرینانه ی كسب و كارهای حوزه صادرات

  27. ارائه چارچوبی برای بازاریابی اینترنتی در استارت اپ ها

  28. شناسایی و پهنه بندی فرصت های کارآفرینانه در حوزه معادن استان خراسان رضوی با استفاده از ابزار GIS

  29. بررسی تاثیر بازاریابی پارتیزانی بر تصمیم خرید گردشگران داخلی (مورد مطالعه: صنایع دستی)

  30. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت های بازاریابی و عملکرد بازار کسب وکار های کوچک و متوسط حوزه گردشگری شهر تهران با نقش تعدیل گری شدت رقابت

  31. بررسی عوامل موثر بر رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت گردشگری از طریق گرایش کارآفرینانه مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی و جهانگردی شهر تهران

  32. بررسی تاثیر عناصر آمیخته ترفیع بر تمایل به شرکت مجدد در رویدادهای ویژه گردشگری با توجه به نقش میانجی ارزش درک شده و رضایت ( مورد مطالعه بنگاه های گردشگری شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران)

  33. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای خرده فروشی های آنلاین بر اساس رویکرد استروالدر

  34. بررسی تاثیر ابعاد اشتیاق کارآفرینانه بر قصد کارآفرینانه

  35. طراحی مدل کسب و کار برای شرکت های شتاب دهنده با رویکرد مدیریت شهری

  36. شناسایی فرصت های کارآفرینانه در حوزه گردشگری در شهر تنکابن

  37. شناسایی ابعاد مدل کسب و کار شرکت های شتاب دهنده

  38. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه:مطالعه موردی (پردیس فارابی دانشگاه تهران)

  39. طراحی مدل کسب وکار مناسب در جهت چابکی سازمان

  40. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای شرکت های تحویل غذا

  41. بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد با میانجي‌گری فرایند مدیریت دانش. دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران

  42. بررسی عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی - موردمطالعه لینکداین، زاهده ابرقویی زاده، کاربردی، دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه تهران

  43. طراحی مدل کسب‌وکار برای کسب‌وکارهای آنلاین. مورود مطالعه خرده فروشی های آنلاین. دانشگاه تهران

  44. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد هتل ها. نقش میانجی گرایش کارآفرینانه. دانشگاه تهران

  45. بررسی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه برعملکرد نوآورانه شرکت¬ها با میانجی¬گری ارزش ویژه برند، راضیه شکر الهی، کاربردی، دانشگاه تهران

  46. بررسی و مطالعه رابطه ابعاد هویت نام تجاری با ارزش ویژه نام تجاری با در نظر گرفتن نقش ترویج فروش(موردمطالعه: برندهای مختلف لوازم‌خانگی در افغانستان)، محمد فهیمی، کاربردی، دانشگاه تهران

  47. مطالعه و بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی سبز بر رضایت مشتری سبز با در نظرگرفتن، شهرزاد داوری، کاربردی، دانشگاه تهران

  48. ارائه راهکارهای توسعه بازارهای مالی برای مشارکت بخش خصوصی در تامین مالی پروژه های شهری، حسین بالایی سهزابی، کاربردی، دانشکده مدیریت و حسابداری

  49. شناسایی فرصت‌های کارآفرینانه در صنعت نانو تکنولوژی. دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی. 1392

  50. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند(موردمطالعه: گروه غذایی گلستان). دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز

  51. شناسایی فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه گردشگری. دانشگاه تهران

 

سخنرانیهای علمی و کارگاههای آموزشی :

  1. بیش از 30 سخنرانی و کارگاه در کافه کارافرینی

  2. بیش از 100 کارگاه و سخنرانی در دورهمی ها، هم فکری ها و ایونت های استارت آپی کشور

  3. سخنرانی کارگاه راه اندازی استارت آپ در همراه اول

  4. کارگاه نحوه راه اندازی شتاب دهنده های کسب و کار در دانشگاه علوم پزشکی تهران

  5. کارگاه کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار برای اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

  6. کارگاه استقرار استارت آپ های نوپا در دانشگاه علوم پزشکی ایلام

  7. کارگاه کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار برای اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

  8. کارگاه کارآفرینی و نوآوری برای مرکز سلامت اول

  9. کارگاه آموزش نحوه راه اندازی استارت آپ های حوزه IT برای مدیران بانک شهر

  10. کارگاه راه اندازی استارت آپ های نوپا برای شرکت رایتل

  11. کارگاه نحوه تدوین مدل کسب و کار استارت آپ ها در شرکت ایرانسل

  12. کارگاه آموزشی در خصوص طراحی مدل کسب‌وکار برای مدیران شرکت ها

  13. کارگاه آموزشی طراحی و تدوین طرح کسب‌وکار در دانشگاه علامه طباطبایی

  14. کارگاه آموزشی طراحی و تدوین طرح کسب‌وکار برای مدیران شرکت ذوب آهن اصفهان

  15. کارگاه آموزشی در خصوص طراحی مدل کسب‌وکار برای مدیران در عسلویه

  16. کارگاه آموزشی شناسایی فرصت‌های کارآفرینی در دانشگاه تهران

  17. کارگاه کارآفرینی سازمانی در دانشگاه تهران

  18. کارگاه آموزشی کسب‌وکار اینترنتی در دانشگاه علامه طباطبایی

  19. کارگاه آموزشی مبانی و تئوری های کارآفرینی در دانشگاه علامه طباطبایی

  20. کارگاه آموزشی در زمینه مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی

  21. کارگاه آموزشی مبانی کارآفرینی برای مدیران صدا و سیما

  22. کارگاه آموزشی تئوری های انگیزش برای مدیران صدا و سیما

  23. کارگاه آموزش شناسایی فرصت‌های کارآفرینی برای مدیران شرکت‌های صنعتی

  24. کارگاه آموزشی کسب‌وکار خانگی در خانه کارآفرینان ایران

  25. کارگاه آموزشی خلاقیت و نوآوری در خانه کارآفرینان ایران

  26. کارگاه آموزشی کارآفرینی سازمانی در خانه کارآفرینان ایران

  27. کارگاه آموزشی تکنیک های خلاقیت در خانه کارآفرینان ایران

  28. کارگاه آموزشی روشهای حل خلاقانه مساله در خانه کارآفرینان ایران

  29. کارگاه آموزش تکنیک های حل خلاقانه مساله برای مدیران شرکت ذوب آهن اصفهان

  30. کارگاه آموزشی خلاقیت و نوآوری برای مدیران شرکت ذوب آهن اصفهان

 

داوری مجلات علمی- پژوهشی :

  1. داور مجله علمی – پژوهشی توسعه کارآفرینی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

  2. داور مجله علمی – پژوهشی مدیرت فرهنگ سازمانی پردیس فارابی دانشگاه تهران

  3. داور مجله علمی – پژوهشی مدیریت اسلامی دانشگاه امام حسین

  4. داور مجله علمی – پژوهشی مدیریت آمایش سرزمین پردیس فارابی دانشگاه تهران

  5. داور مجله علمی – پژوهشی تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی دانشگاه تهران

  6. داور مجله علمی – پژوهشی سیاست‌های راهبردی و کلان تشخیص مصلحت نظام

  7. داور مجله علمی – پژوهشی نامه آموزش عالی

  8. داور مجله علمی – ترویجی رشد فناوری

  9. داور مجله علمی – پژوهشی زن در توسعه و سیاست دانشگاه تهران

  10. داور مجله تجارت و اقتصاد نوین. دفتر پژوهش های بازرگانی

  11. داور مجله الکترونیکی فناوریهای نوین کشاورزی دانشگاه زنجان

  12. داور مجله مدیریت در دانشگاه اسلامی

 

داوری طرح ها و مقالات همایش ها و کنفرانس ها:

  1. داور طرح های اولین همایش ملی جوانان کارآفرین

  2. داوری مقالات اولین همایش ملی رایانش ابری و کسب‌وکار

  3. داوری مقالات اولین و دومین همایش ملی سرمایه اجتماعی

  4. داوری مقالات اولین و دومین همایش ملی کارآفرینی

  5. داوری مقالات اولین و دومین کنفرانس ملی کارآفرینی

  6. داوری طرح های اولین جشنواره ملی ایده تا بازار

  7. داوری طرح های دومین جشنواره ملی ایده تا بازار

  8. داوری طرح های سومین جشنواره ملی ایده تا بازار

  9. داوری مقالات پنجمین کنگره مدیریت ترویج و آموزش

 

موفقیت های تحصیلی، علمی :

  1. کسب رتبه اول در آزمون ورودی دوره دکتری سال 1386 دانشگاه تهران

  2. کسب رتبه آزمون سراسری کارشناسی ارشد ، 1383

  3. شاگرد اول دوره دکتری ورودی 1386 دانشگاه تهران

  4. شاگرد اول دوره کارشناسی ارشد ورودی سال 1383 دانشگاه تهران

 

توانایی های تخصصی :

  1. تسلط کامل در طراحی و تدوین مدل کسب‌وکار برای شرکت ها و کسب ‌وکارها

  2. تسلط کامل در طراحی و تدوین طرح‌های کسب‌وکار

  3. تسلط کامل به روش ها و متدهای تحلیل محیط کسب‌وکار

آدرس پستی :

ایران،  قم،  بلوار دانشگاه (کیلومتر 5 جاده قدیم تهران)،  پردیس فارابی دانشگاه تهران

  آدرس پست الکترونیکی: president.farabi@ut.ac.ir

  کد پستی : 3718117469

  صندوق پستی : 357

  شمـاره تلـفن مستقیم : 36166100 (025-0098)

takipçi satın al

takipçi satın al, instagram takipçi,instagram ucuz takipçi

instagram takipçi beğeni gibi tüm sosyal medya hizmetlerinden faydalanmak üzere gönül rahatlığı ile alışveriş yapabileceğiniz site https://www.takip2018.com/