معاونت اداری و مالی
برگزاری دومین جلسه کارگروه اصلاح فرایندها، هوشمندسازی و مدیریت سبز
دومین جلسه کارگروه اصلاح فرایندها، هوشمندسازی و مدیریت سبز روز سهشنبه ۱۵ مهرماه در دفتر معاونت اداری و مالی با حضور اعضا تشکیل شد.
در این جلسه ابتدا لیست اولیه فرایندهای گردآوری شده از حوزههای اداری، مالی و پشتیبانی به همراه شرح آنها مطرح و در خصوص آنها بحث و تبادل نظر شد.
پس از شناسایی و بررسی فرایندهای اولیه، مقرر شد لیست نهایی فرایندها پس از بررسی مجدد و نیز تطبیق با چارچوبهای استاندارد بینالمللی استخراج و به همراه شرح فرایندها و سایر اطلاعات مربوطه، در فرمهای استاندارد مستند شده و در جلسه آینده نسبت به شناخت عارضهها و تحلیل آنها اقدام شود.
همچنین طبق مصوبات این جلسه، بعد از شناسایی فرایندهای اولویت دار، بستر لازم برای دریافت نظرات کلیه همکاران در مورد اشکالات فرایندها و راههای بهبود فراهم خواهد شد.
نظر شما :