اطلاعیه پژوهشی؛

چهارمین نمایشگاه تازه‌های کتاب کتابخانه دانشکدگان افتتاح شد

۲۵ آبان ۱۴۰۰ | ۲۱:۱۱ کد : ۲۳۶۷۴ اخبار
تعداد بازدید:۴۶۷
با حضور جناب آقای دکتر حاجی ده آبادی، معاون پژوهشی دانشکدگان فارابی و همکاران حوزه معاونت پژوهشی، چهارمین نمایشگاه تازه‌های کتاب کتابخانه دانشکدگان افتتاح شد.

در روز سه‌شنبه مورخ 25 آبان ماه 1400، با حضور جناب آقای دکتر حاجی‌ده‌آبادی، معاون محترم پژوهشی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و همکاران حوزه معاونت پژوهشی، به مناسبت هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار، چهارمین نمایشگاه تازه‌های کتاب کتابخانه دانشکدگان افتتاح شد.

در این مراسم و پس از گزارش رئیس کتابخانه، جناب آقای دکتر حاجی‌ده‌آبادی، ضمن عرض تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) و با اشاره به اهمیت و جایگاه علم و دانش در نزد اهل بیت(ع) از زحمات همه همکاران پرتلاش حوزه معاونت در چند سال اخیر تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه این مراسم معاون پژوهشی دانشکدگان با اهدای لوح تقدیر از زحمات همکاران کتابخانه قدردانی نمودند.

بر اساس گزارش کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران، در خصوص تعداد کتاب‌های تهیه و فهرست‌نویسی شده در طی یک سال اخیر با وجود شرایط بیماری کرونا، کتابخانه دانشکدگان فارابی دومین کتابخانه دانشگاه از نظر میزان تهیه و فهرست‌نویسی منابع چاپی فارسی در بین بیش از 40 کتابخانه اقماری دانشگاه تهران است.

در ادامه تعداد رکوردهای ایجاد شده برای کتاب‌های فارسی و لاتین از ابتدای مهرماه 1399 تا مهر ماه 1400 ذکر شده است:


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: افتتاح نمایشگاه تازه های کتاب معاونت پژوهشی کتابخانه مرکزی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.